Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe bewoners vertellen over geluidsoverlast?

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 23 Nov 2015 09:04

Nieuwe bewoners vertellen over geluidsoverlast?

Vanmiddag komen er kijkers voor onze oude (huur)woning. Ze komen voor de tweede keer, dus grote kans dat ze hem willen. Nou kreeg ik te horen dat ze kinderen hebben, wat ook prima kan in dat huis want er zijn drie slaapkamers. Het is in hartje centrum maar je woont er vrij rustig, was het niet dat de bovenburen nogal herrie maken. Bijna ieder weekend is het raak met schreeuwen/lallen/harde muziek/gebonk en soms zelfs tot midden in de nacht. Wij hebben ze er meerdere keren op aangesproken en de politie is ook een paar keer geweest.
Zouden jullie dit vertellen tegen de mogelijk nieuwe bewoners? Ik vind het zo sneu als je jonge kindjes hebt icm die overlast.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 23 Nov 2015 09:19

Re: Nieuwe bewoners vertellen over geluidsoverlast?

Als het een huurwoning is, en jij niet verantwoordelijk bent voor het vinden van een nieuwe huurder zou ik het ze wel vertellen. Misschien vragen ze er ook nog wel naar? Dan kan je dan gewoon eerlijk zijn :)
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 23 Nov 2015 09:23

Re: Nieuwe bewoners vertellen over geluidsoverlast?

Als het geen gevolgen heeft voor jezelf zou ik het ze ook vertellen. Zelf zou je het denk ik ook prettig vinden als zoiets van te voren weet.
Voor mij persoonlijk zou het namelijk wel een reden zijn om het huis niet te accepteren.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2362

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 23 Nov 2015 09:36

Re: Nieuwe bewoners vertellen over geluidsoverlast?

Als het koop is en ze vragen erna zou ik eerlijk antwoorden. Een vriend van mij heeft een woning gekocht, gevraagd naar de overlast en daarop is gezegd dat dat er niet zou zijn. Nu blijken er Polen naast te wonen die eigenlijk 24/7 overlast veroorzaken en gaat hij met een advocaat een deel van koopgedrag terug eisen bij de kopers. Als jullie dus 'verkeerde' mensen treffen kan het dus zomaar een heel lang en vervelende nasleep hebben...
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 23 Nov 2015 09:50

Re: Nieuwe bewoners vertellen over geluidsoverlast?

Het is huur Rose, staat ook in de OP :wink: De verhuurder weet het trouwens ook, maar denk niet dat die het gaat vertellen, ze willen de woning graag kwijt.
<<

Anoniem186

Bericht 23 Nov 2015 09:53

Re: Nieuwe bewoners vertellen over geluidsoverlast?

Ik zou het wel vertellen. Dan kunnen die mensen zelf de overweging maken of ze het waard vinden.
Andersom zou ik het zelf ook waarderen als de oude bewoners me zo iets zouden zeggen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 23 Nov 2015 13:50

Re: Nieuwe bewoners vertellen over geluidsoverlast?

Jans schreef:Ik zou het wel vertellen. Dan kunnen die mensen zelf de overweging maken of ze het waard vinden.
Andersom zou ik het zelf ook waarderen als de oude bewoners me zo iets zouden zeggen.


Dit, ik zou het ook graag willen weten mocht dat zo zijn.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem149

Bericht 23 Nov 2015 15:05

Re: Nieuwe bewoners vertellen over geluidsoverlast?

Ook eens met Jans. Ik denk altijd andersom bij dat soort dingen, zou ik dat zelf willen weten als ik een huis zou willen? Ja? Dan vertel ik het eventuele nieuwe bewoners ook.
<<

Odil

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 17 Nov 2015 21:31

Bericht 23 Nov 2015 21:38

Re: Nieuwe bewoners vertellen over geluidsoverlast?

Jans schreef:Ik zou het wel vertellen. Dan kunnen die mensen zelf de overweging maken of ze het waard vinden.
Andersom zou ik het zelf ook waarderen als de oude bewoners me zo iets zouden zeggen.


Eens. In mijn vorige woning heb ik zoveel geluid overlast van de buren gehad, dat was echt vreselijk.
Wisper words of wishdom, let it be.
<<

Anoniem185

Bericht 23 Nov 2015 21:40

Re: Nieuwe bewoners vertellen over geluidsoverlast?

Ik zou het ook vertellen, heel lullig, maar alleen als het voor mij geen problemen oplevert. In dit geval doet dat het niet omdat het een huurhuis is, dus ik zou er eerlijk over zijn. Je zou toch zelf ook willen weten waar je aan begint?
<<

Anoniem187

Bericht 23 Nov 2015 21:42

Re: Nieuwe bewoners vertellen over geluidsoverlast?

Ik zou het eerlijk vertellen. Ik zou het zelf ook graag willen weten.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 23 Nov 2015 21:44

Re: Nieuwe bewoners vertellen over geluidsoverlast?

Ik heb het verteld hoor! Zijn vrouw was niet zo enthousiast (ook over andere dingen) dus ik denk niet dat ze het huis gaan nemen. Maar we wachten het af!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6799

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 25 Nov 2015 08:46

Re: Nieuwe bewoners vertellen over geluidsoverlast?

Goed van je. Bij huur zou ik dat inderdaad ook altijd doen.
2016

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron