Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show hier jouw trouwring

<<

Anoniem253

Bericht 21 Nov 2015 17:32

Show hier jouw trouwring

Wij zijn vrijdag op pad geweest voor trouwringen maar wat is het moeilijk zeg! Ik ben benieuwd naar jullie ringen, hebben jullie matchende ringen? Geelgoud, witgoud, rosegoud of iets anders?

Wat is er veel keus zeg, wij zijn er dus nog niet uit :).
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 21 Nov 2015 17:43

Re: Show hier jouw trouwring

Wij hebben ongeveer deze:
Afbeelding

Bij die van ons is het brede deel geelgoud, de smalle rand witgoud. Ook is die van mij een millimeter smaller dan die van mijn man.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 21 Nov 2015 17:59

Re: Show hier jouw trouwring

Ik heb zo geen foto. Maar wij hebben hele simpele ringen. Witgoud, smal (ik meen 3 of 4 mm), glad. En ik een klein steentje erin. Wij waren er heel snel uit eigenlijk.
Geelgoud houden we allebei niet van, dat past niet bij ons. Rosegoud vind ik echt lelijk, twee 'kleuren' goud in een ring nog lelijker.
Verder draag ik bijna alleen zilveren sieraden, en daar vond ik witgoud mooier bij. Zilver had dan dus ook gekund, maar we wilden wel iets wat dan net wat bijzonderder was, en van betere kwaliteit, dus kwamen we uit bij witgoud. Enige nadeel voor ons, witgoud is best wel duur. Maar goed, onze ringen vielen dus nog wel mee omdat ze smal en simpel zijn. En na vier jaar zijn we er nog steeds heel blij mee, dus het was het wel waard.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 21 Nov 2015 18:51

Re: Show hier jouw trouwring

De ring met 1 diamantje is m'n verlovingsring, de andere is m'n trouwring.
Het is 14 kt witgoud met diamantjes.
Beide heel smal (2 a 3 mm) omdat ik ze graag bij elkaar wilde dragen.

Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 21 Nov 2015 19:23

Re: Show hier jouw trouwring

Mooi zeg Ooh La La! Zou ik ook graag willen, een dunnere ring met steentjes.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 21 Nov 2015 19:31

Re: Show hier jouw trouwring

Afbeelding

Hij is warm goud en heeft ongelijke vlakjes, sommige mat en sommige glanzend. Nu zie je dat laatste eigenlijk al bijna niet meer maar ik vind m nog steeds prachtig. Mijn man heeft dezelfde.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Nov 2015 20:18

Re: Show hier jouw trouwring

Ik ben mijne kwijt geraakt :cry:
Afbeelding
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 21 Nov 2015 20:42

Re: Show hier jouw trouwring

Zo ongeveer deze:

Afbeelding

Allebei dezelfde, alleen die van mijn man een mm dikker.

Die van jou vind ik heel mooi Teun!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Nov 2015 20:55

Re: Show hier jouw trouwring

wij hebben deze, van staal:

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem151

Bericht 21 Nov 2015 20:59

Re: Show hier jouw trouwring

Afbeelding

Deze lijkt er veel op
<<

Anoniem132

Bericht 21 Nov 2015 21:11

Re: Show hier jouw trouwring

Lijkt mij ook erg lastig om uit te zoeken, onze smaken liggen geloof ik nogal ver uit elkaar. Al neig ik de laatste tijd wel meer naar geelgoud, witgoud vind ik ook erg mooi. Maar lijkt dat niet enorm op zilver of zie je het verschil wel? Misschien een domme vraag, maar we zijn dan ook nog niet op zoek geweest.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 21 Nov 2015 21:56

Re: Show hier jouw trouwring

Ooh la la, we hebben dezelfde verlovingsring! Mooi gecombineerd met je trouwring.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 21 Nov 2015 22:04

Re: Show hier jouw trouwring

Wij zijn ook al op pad geweest voor ringen maar nog niks gekocht. Vind het ook heel moeilijk. De eerste ring met diamanten die ik van mijn vriend kreeg en mijn verlovingsring zijn alliance ringen en zijn dus van dezelfde soort. Ik vind zulke ringen gewoon heel erg mooi maar vind het ook weer raar om als trouwring ook weer zoiets te nemen. Dat het witgoud met diamanten moet worden is zeker. Wij zullen ook niet uitkomen bij een set, we hebben verschillende sets bekeken maar dat is niks voor ons. Wij nemen gewoon allebei wat we mooi vinden :)

Zoiets heb ik nu ongeveer:
Afbeelding
Afbeelding

Ben nu ook aan het kijken of zoiets misschien iets is. En dan de diamanten tot de helft:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 21 Nov 2015 22:08

Re: Show hier jouw trouwring

Ik heb een geelgouden met in het midden 16 diamantjes.
Man een gladde geelgouden en dan een stuk dikker, beetje ala lord of the rings :P
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem286

Bericht 21 Nov 2015 23:18

Re: Show hier jouw trouwring

Ik heb deze ring van rabinovich, hij ziet er in het echt mooier uit dan op het plaatje ;) Het is met een zwart paarse zoetwater parel. Mijn man heeft geen ring.
Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 21 Nov 2015 23:24

Re: Show hier jouw trouwring

Wat een mooie ringen! Wij gaan waarschijnlijk ook niet voor een set maar 2 aparte ringen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 22 Nov 2015 08:59

Re: Show hier jouw trouwring

Jill schreef:Lijkt mij ook erg lastig om uit te zoeken, onze smaken liggen geloof ik nogal ver uit elkaar. Al neig ik de laatste tijd wel meer naar geelgoud, witgoud vind ik ook erg mooi. Maar lijkt dat niet enorm op zilver of zie je het verschil wel? Misschien een domme vraag, maar we zijn dan ook nog niet op zoek geweest.


Je hoeft natuurlijk niet persé beide eenzelfde ring te nemen. Mijn man heeft een heel andere ring. Zijn ring is bijv. ook niet van witgoud maar van palladium. Hij vindt een ring niet zo belangrijk dus wilde hij er weinig geld aan uitgeven. Palladium is aanzienlijk goedkoper dan goud.

Zelf vind ik witgoud wel anders dan zilver. Het is wat lichter. Zilver wordt toch gauw wat donkerder.
Ik koos trouwens voor witgoud omdat geelgoud mij niet staat en al mn andere sieraden ook zilver of witgoud zijn. En persoonlijk hou ik niet van witte steentjes in geelgoud.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 22 Nov 2015 09:41

Re: Show hier jouw trouwring

<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 22 Nov 2015 10:01

Re: Show hier jouw trouwring

Highway schreef:Ik heb deze ring van rabinovich, hij ziet er in het echt mooier uit dan op het plaatje ;) Het is met een zwart paarse zoetwater parel. Mijn man heeft geen ring.
Afbeelding


Mooi zeg.

Wij hebben geen ringen gedaan.
10-08-2017 ♥
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 22 Nov 2015 10:12

Re: Show hier jouw trouwring

Wij hebben gekozen voor geelgouden ringen, gewoon glanzend, iets bollend. Voor mijn vriend gewoon glad en voor mij met één grote diamant, op een aparte manier gezet. We waren er vrij snel uit wat we wilden. Ondanks dat ik voornamelijk zilver draag, ga ik voor een geelgouden ring. Valt lekker op zo! Hij is ook 6mm breed, dus ik draag straks ook alleen maar die ring aan m'n linkerhand. De ring van m'n vriend is 5 mm.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem132

Bericht 22 Nov 2015 11:52

Re: Show hier jouw trouwring

Ooh La La! schreef:
Jill schreef:Lijkt mij ook erg lastig om uit te zoeken, onze smaken liggen geloof ik nogal ver uit elkaar. Al neig ik de laatste tijd wel meer naar geelgoud, witgoud vind ik ook erg mooi. Maar lijkt dat niet enorm op zilver of zie je het verschil wel? Misschien een domme vraag, maar we zijn dan ook nog niet op zoek geweest.


Je hoeft natuurlijk niet persé beide eenzelfde ring te nemen. Mijn man heeft een heel andere ring. Zijn ring is bijv. ook niet van witgoud maar van palladium. Hij vindt een ring niet zo belangrijk dus wilde hij er weinig geld aan uitgeven. Palladium is aanzienlijk goedkoper dan goud.

Zelf vind ik witgoud wel anders dan zilver. Het is wat lichter. Zilver wordt toch gauw wat donkerder.
Ik koos trouwens voor witgoud omdat geelgoud mij niet staat en al mn andere sieraden ook zilver of witgoud zijn. En persoonlijk hou ik niet van witte steentjes in geelgoud.


Ik denk ook niet dat wij voor een setje gaan. Vanmiddag maar even kijken in de stad om te oriënteren.
Daar heb je gelijk in dat donkerder worden. Dat heeft witgoud dus minder. Ik heb een geelgouden armband de rest zilver dus wat dat betreft kan beide.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Nov 2015 12:13

Re: Show hier jouw trouwring

Ik heb ongeveer dezelfde ring als Ooh la la, een witgouden smalle ring met diamantjes. Mijn man heeft een el cheapo ring van de V&D, hij draagt hem toch nooit dus we vonden het zonde om er geld aan uit te geven.

Afbeelding

♥♥
<<

Anoniem253

Bericht 22 Nov 2015 12:34

Re: Show hier jouw trouwring

Mooi!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 22 Nov 2015 13:46

Re: Show hier jouw trouwring

Mijn trouwring is van Diamonde. Ik heb de onderste.
Afbeelding

Mijn man heeft een bijpassende gouden ring. Zelfde kleur beetje zelfde model maar dan breder.
Wij hebben dus geen setje. Ik heb hele smalle vingers en omdat hij hele grove handen heeft konden we geen setje vinden wat mooi stond bij allebei.

Ik moet mijn ring nodig een keer poetsen.
Afbeelding
2016
<<

Anoniem253

Bericht 22 Nov 2015 13:49

Re: Show hier jouw trouwring

Mooi Salome!
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers