Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraagje! Pasvorm pumps?

<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 21 Nov 2015 14:14

Vraagje! Pasvorm pumps?

Over 1,5 week heb ik een bruiloft. Ik ben het praktische type 'spijkerbroek en makkelijke schoenen' dus over het algemeen draag ik nooit jurken óf hoge hakken. Maar voor deze gelegenheid toch een leuke (positie)jurk gevonden waar ik me fijn in voel en daar staan pumps toch wel het mooiste onder. Heb mooie leren pumps met 4 cm hoge hak gevonden. Gelukkig is de bruiloft van 15 - 22 uur dus niet een héle lange dag, dat kan ik hopelijk volhouden op hakken met een beetje wennen komende week. Maar nu een vraagje over de juiste pasvorm!

Ik heb een maat 38 in huis; mijn normale schoenmaat, nergens last van knellen oid, maar mijn hiel flopt er dus uit en dan heb ik nog niet eens een panty aan / schoenen ingelopen.
Heb ook een maat 37,5 in huis; zitten overal goed aangesloten, flop er niet uit, advies van verkoopster was deze maat ivm het uitlopen en soepeler worden van het leer. Maar ik twijfel een beetje, het randje voor (bij de grote teen) knelt net een klein beetje waardoor de huid wat rood wordt en ik ben bang voor knellende tenen.

Voor de meer ervaren pump dragers onder jullie; houden jullie inderdaad altijd rekening met uitlopen / soepeler worden van het leer? Of is iets groter met bijv. een zool erbij in dan toch slimmer? Tips voor uitlopen?
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 21 Nov 2015 16:15

Re: Vraagje! Pasvorm pumps?

Ik plak vaak zijn stukje leer achter in mijn pumps tegen het eruit floepen. Verkopen ze bij de schoenmaker maar bijvoorbeeld ook bij de van Haren of de Bristol of zo, is niet duur.
https://www.google.nl/search?sclient=ta ... KvsHJoM%3A

Als je pumps nu iets knellen bij je tenen en je wil deze maat houden zou ik ze de komende tijd inlopen met eventueel een pleister om je tenen op het knelpunt.

Je zou om het op hakken lopen langer vol kunnen houden je derde en vierde teen aan elkaar kunnen plakken, dan krijg je veel minder snel pijn aan de bal van je voet.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 24 Nov 2015 11:51

Re: Vraagje! Pasvorm pumps?

Bedankt voor je tips minoessepoes! Ik heb toch de maat 37,5 maar gehouden en ben ze nu aan het indragen / inlopen met iets dikkere sokken aan. Staat zeer charmant haha, maar het werkt wel. Schoenen worden net even iets soepeler waardoor ze nu na een paar uurtjes al veel fijner zitten. De tip van de tenen klinkt gek, maar ga het proberen eind deze week.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem273

Bericht 24 Nov 2015 23:19

Re: Vraagje! Pasvorm pumps?

Als het echt leer is, zou je de pumps nog in kunnen sprayen met 'walk away' spray. Dit maakt het leer soepeler.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron