Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Nov 2015 13:09

Weekendplannen!

Gezien 't weekend voor de deur staat!
Wat zijn jouw plannen?

Afbeelding
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Nov 2015 13:14

Re: Weekendplannen!

Vanavond ga ik met m'n vriend naar Najib Amhali.
Morgen moet ik werken van 07.30 - 16.00 uur. 's Avonds nog geen plannen.
Zaterdag moet ik wederom werken van 07.30 - 16.00 uur. 's Avonds ga ik uit eten met m'n vriend en m'n beste vriendin en haar vriend.
Zondag moet ik ook werken van 07.30 - 16.00 uur. Daarna ga ik naar de schoonouders van m'n zusje om daar te eten. Die heeft ons uitgenodigd. Daarna hebben we nog dansles.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Nov 2015 13:15

Re: Weekendplannen!

Ik heb nog 0 plannen. HEERLIJK! Vorig weekend was megadruk, dus ik ben blij dat ik even rustig m'n huis kan bijwerken en op de bank kan chillen.

♥♥
<<

Anoniem149

Bericht 19 Nov 2015 13:17

Re: Weekendplannen!

Ooooh Najib, leuk! :D

Ik heb vakantie maar heb nog niet echt iets gepland staan voor komend weekend. Wil eigenlijk wel weer eens naar de bios, kijken of dat erin zit dit weekend.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 19 Nov 2015 13:21

Re: Weekendplannen!

Hoe gaat het met de dansles Rizz??

Ik moet vanavond repeteren en J gaat mee om daarna nog lekker een biertje te doen.
Morgen kapellenfestival en zaterdag liedjesfestival van de carnaval. Zondag lekker niks denk ik want maandag moeten we weer werken na 2wk vakantie.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Nov 2015 13:24

Re: Weekendplannen!

Goed! :banaan:
Ik ben trots op mezelf, haha! :)
Inmiddels pik ik dingen best snel op, kan me over het algemeen wel goed laten leiden. En zo niet, dan hoor ik t wel van N. haha. Het maakt het soms wel moeilijk om met hem te dansen, omdat alles erg perfect moet.
Maar inmiddels kan ik de Engelse wals, quickstep, chacha, jive en de tango een beetje! :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 19 Nov 2015 13:53

Re: Weekendplannen!

Mijn weekend is al een beetje begonnen, al ga ik vanmiddag nog wel even een of twee uurtjes thuis wat werk doen. Verder een beetje relaxen denk ik. Vanavond gaan we uit eten met de ouders en broers van mijn man.
Morgen overdag boodschappen doen, en ik ga een pepernotencheesecake maken. 's Avonds gaan we samen met vrienden eten, en dat wordt dus ons toetje. Daarna gaan we samen Sinterklaas vieren dmv een dobbelspel.
Zaterdag overdag het huishouden doen. Verder niet echt plannen. 's Avonds komen twee vrienden eten, daarna doen we een spelletjesavond, en ze blijven ook slapen.
Zondag geen plannen nog, ik moet nog even kort iets voorbereiden voor mijn lessen maandag en ik moet nog aan de slag met mijn Italiaans huiswerk, dus dat zal ik dan wel gaan doen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 19 Nov 2015 13:55

Re: Weekendplannen!

Straks naar de verjaardag van mijn moeder. Morgen middag komt MzCharlotte gezellig een bakkie doen en mijn nieuwe huisje kijken. M. is het weekend bij papa dus heb even lekker de tijd voor mezelf, huisje poetsen, kasten opruimen enz. Verder nog het gedicht afmaken voor de sinterklaas lootjes en alles alvast inpakken voor 5-12 dan is dat maar alvast gedaan. Lekker rustig weekendje dus.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem315

Bericht 19 Nov 2015 14:05

Re: Weekendplannen!

Ik moet morgen nog werken, maar in het weekend heb ik eindelijk weer even niks. De komende weekenden zitten propvol met Sinterklaas en verjaardagen.
<<

Anoniem187

Bericht 19 Nov 2015 14:54

Re: Weekendplannen!

Vandaag:
Werken tot 17.00, om 17.30 personal training en vanavond doe ik niets.

Morgen:
Efteling & Mc Donalds. Whoehoeeee :dance:

Zaterdag:
Shoppen met mijn nichtje voor het 6e verjaardag.

Zondag:
Met mijn nichtje en mijn tante naar de intocht van sinterklaas.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 19 Nov 2015 15:17

Re: Weekendplannen!

Morgen moet ik werken van 12u tot 20u.
Zaterdag hebben we eerst een afspraak met de bank, late middag viert mijn schoonvader zijn verjaardag.
Zondag vooralsnog geen plannen en dat gaan we zo houden denk ik. De komende weekends worden heel druk met verjaardagen en Sinterklaas etc.
2012 & 2016
<<

Anoniem149

Bericht 19 Nov 2015 15:29

Re: Weekendplannen!

Serendipity schreef:Vandaag:
Werken tot 17.00, om 17.30 personal training en vanavond doe ik niets.

Morgen:
Efteling & Mc Donalds. Whoehoeeee :dance:

Zaterdag:
Shoppen met mijn nichtje voor het 6e verjaardag.

Zondag:
Met mijn nichtje en mijn tante naar de intocht van sinterklaas.



Jammer dat ik vrij ben morgen! Of ga je niet naar de McDonald's in W.aalwijk?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Nov 2015 15:48

Re: Weekendplannen!

Wat een drukke weekenden komen er voorbij. Is het nationale drukke weekenden weekend?

Ik mag morgen nog een dag werk.
Zaterdag, boodschappen doen in DL, daarna naar de verjaardag van mijn zus, zwager en hun jongste telg en 's avonds een feestje in Den Bosch.
Zondag rij ik met mijn ouders terug naar Gelderland en daarna mag ik nog studeren .
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem187

Bericht 19 Nov 2015 15:49

Re: Weekendplannen!

Elize schreef:
Serendipity schreef:Vandaag:
Werken tot 17.00, om 17.30 personal training en vanavond doe ik niets.

Morgen:
Efteling & Mc Donalds. Whoehoeeee :dance:

Zaterdag:
Shoppen met mijn nichtje voor het 6e verjaardag.

Zondag:
Met mijn nichtje en mijn tante naar de intocht van sinterklaas.



Jammer dat ik vrij ben morgen! Of ga je niet naar de McDonald's in W.aalwijk?


Nog een idee! Was wel leuk geweest anders :)
<<

Anoniem149

Bericht 19 Nov 2015 15:52

Re: Weekendplannen!

Ja inderdaad. Veel plezier in ieder geval morgen, ook in de Efteling :D
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 19 Nov 2015 15:54

Re: Weekendplannen!

Morgen ga ik met de kinderen naar mijn vader en zusje. Daar blijven we slapen en zaterdag gaan we naar de intocht van sinterklaas. Zondag heb ik nog geen plannen.

Mizz_S klinkt erg lekker die pepernotencheesecake! Heb je een recept?
19-12-2012
04-07-2015
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 19 Nov 2015 17:19

Re: Weekendplannen!

Morgen zou ik eigenlijk moeten werken, maar ik ga i.p.v. werken naar een begrafenis :(. Zaterdag komen mijn ouders en oma de nieuwe kat bewonderen en waarschijnlijk komen er ook 2 vrienden kijken. Misschien kunnen we met z'n allen naar kasteel de Haar als het weer meevalt. Zondag gaan we gezellig samen tv series kijken en 's avonds naar het concert van Kacey Musgraves. Zelf heb ik een meet en greet na de show :D
AfbeeldingAfbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 19 Nov 2015 19:45

Re: Weekendplannen!

Morgen; kruidnootjes maken met de meiden. Om 15 uur met de trein naar 1 station verder om daar :paard: te vieren.
Zaterdag; even boodschappen doen, boek voor mijn moeder halen en dan naar de intratuin.
Zondag; Nasr stal om naar het paard van Sinterklaas te gaan (is het paard van een collega van mij), daarna naar mijn ouders omdat ze beide dit weekend jarig zijn.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Nov 2015 19:48

Re: Weekendplannen!

morgen werken en in de avond komt iemand iets ophalen die wat van me gekocht heeft
zaterdag naar de ikea
zondag geen plannen denk lekker netflix dagje
Afbeelding
<<

Anoniem140

Bericht 19 Nov 2015 20:42

Re: Weekendplannen!

Morgen werken tot 17u, dan snel eten en omkleden om om 18.30 les te geven, daarna repetitie en vergadering.
Zaterdag uitslapen, en naar verjaardag van dochtertje van een vriendin. 's Avonds nog geen plannen.
Zondag chillen met mijn vriend en misschien de kinder surprises al maken voor de kinderen op school en 's avonds weer repeteren.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 19 Nov 2015 20:49

Re: Weekendplannen!

Gecondoleerd, Briggy.

Ik heb een vrij rustig weekend.
Morgenochtend winterbanden kopen en om laten leggen. Daarna mijn vriend afhalen van Schiphol. In de middag samen lunchen en verder nog onbekend.
Zaterdag wellicht opnieuw kijken voor een bankstel.
Zondag waarschijnlijk naar de film.

De overige tijd wil ik voor mijn vrijwilligerswerk een nieuw verzoekschrift voor de bijzondere bijstand schrijven en de werkkamer opruimen.schoonmaken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Nov 2015 22:54

Re: Weekendplannen!

Ik heb een druk weekend voor de boeg!

Morgenavond: popquizzen met vriendinnen
Zaterdag: naar m'n vriend, zijn dochter is daar ook en we gaan naar z'n ouders, die ken ik nog niet.
Zondag: ben ik ook nog bij hem en 's middags heb ik eindredactiedienst bij mijn (onbetaalde) bijbaantje.

Ben heel benieuwd hoe dat gaat, een heel weekend met z'n drieën. Spannend!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem185

Bericht 20 Nov 2015 00:58

Re: Weekendplannen!

Vrijdag heb ik nog een late dienst, daarna vriend ophalen bij zijn ouders en het weekend beide dagen in ons huisje gaan klussen.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 20 Nov 2015 01:04

Re: Weekendplannen!

Morgen: eerst werken van 7 tot 11, smiddags hoop ik wat leuks te kunnen doen met de kids en savonds eindelijk een keer een filmavondje met mijn man.
Zaterdag: in de ochtend naar de kinderboerderij (mits weer toelaat, anders knutselen), daarna heb ik late dienst tot 2230.
Zondag: werken van 0930 tot 1930 en dan lekker in bad en naar bed want na zo'n dienst ben ik wel gesloopt.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 20 Nov 2015 01:04

Re: Weekendplannen!

Morgen werken tot 17.30 uur, daarna lekker chillen;
Zaterdag vroeg naar de kapper met mijn moeder, daarna lunchen met ouders en vriend en boodschappen halen, want in de avond vier ik mijn verjaardag;
Zondag echt jarig, hele dag naar festival!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers