Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind je van de forumster boven je?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Nov 2015 13:07

Wat vind je van de forumster boven je?

Even weer wat gouwe ouwe er in gooien!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Nov 2015 13:14

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Ik vind Rizzoli heel lief en betrokken, en ik vind het heel fijn voor haar dat ze zo'n fijne relatie heeft. Soms vind ik je wel een beetje negatief, maar iedereen mag natuurlijk wel eens een zeurmomentje hebben :wink:

♥♥
<<

Anoniem282

Bericht 19 Nov 2015 13:54

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Er staan maar 2 namen, dus zal ik beiden doen.

Rizzoli: vooral lief. Ik vind je niet zozeer negatief, maar eerder onzeker in bepaalde situaties. Krijg bij jou het idee dat je confrontaties het liefst vermijdt en het lastig vindt voor jezelf op te komen.

Elliot: volgens mij ben je iemand die voor je naaste omgeving door het vuur gaat en dus toegewijd, zorgzaam en loyaal. Op het forum, naar andere forummers toe, zijn wij soms best wel uitersten qua mening en zie ik daarnaast dat je heel behulpzaam bent: opnemen voor een forummer die veel weerstand krijgt, of juist heel erg meedenken met een forummer.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 19 Nov 2015 13:59

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Guattari;
Je kan goed dingen verwoorden en hebt altijd goede adviezen. Je bent duidelijk in je mening zonder andere te veroordelen.
Volgens mij ben je heel lief en begripvol in het echt.
<<

Anoniem315

Bericht 19 Nov 2015 14:07

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Kees, een stoere chick die goed weet wat ze wil en kiest voor haar eigen geluk. Je komt heel positief en gezellig op me over.
<<

anoniem203

Bericht 19 Nov 2015 14:11

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Ik vind Exo een hele mooie vrouw om te zien. Heel puur en volgens mij weet ze heel goed wat ze wil. Ik vind haar heel neutraal reageren maar toch interessant genoeg.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Nov 2015 14:24

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Bedankt Elliot en Guattari! Confrontatie vermijdend klopt wel ja. En ook 't negatieve snap ik wel enigszins. En het voor mezelf opkomen is een beetje afhankelijk van de situatie.

Ik doe iedereen nog even, omdat ik 't leuk vind! :)

Elliot, lief, meelevend, soms wat té moraalridderig. ;)

Guat, Goed in uitleggen waarom je iets vind of doet. Zelfde wat Kees zegt dus eigenlijk! ;)

Kees. Een schatje. Stoer, geen typisch meisje-meisje.

Exo. Oprecht, eerlijk.

Ava, Ik ken je niet echt. Maar je lijkt me een heel open persoon.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 19 Nov 2015 14:33

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Allereerst wil ik even zeggen dat ik het heerlijk vindt dat er weer wat ouwe gouwe onzinnige topics naar boven worden geholpen. Even de gedachten van alle ellende weg, zeg maar.

Rizzoli, ik vind het ontzettend fijn dat je een man hebt gevonden die bij je past en die in zijn liefde voor jou evenredig is aan jouw liefde voor hem. Ik vind het heel lief als ik zie hoe jij met hem meegaat in zijn werk.

Wel denk ik te merken dat je zoekende bent, of nou ja zoekende, je zou graag verder willen in het leven en je voor eeuwig settelen met je vriend dichter bij familie en je werk, maar dat wordt een beetje tegengewerkt. Ik denk dat als je huis verkocht is en de verhuizing kan plaatsvinden, je heel erg veranderd qua persoon en helemaal opleeft. Nu werpt het verlangen naar een beetje een schaduw over een en ander, denk ik. Als ik verkeerd zit, zeggen hoor!

Verder vind ik je wel heel lief en knus! Beetje burgerlijk misschien, maar daar hou ik wel van ;)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Nov 2015 14:38

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Zo dan. Klopt van A tot Z!
Het werkritme van m'n vriend bepaalt het ritme van ons leven. En soms is dat heel erg lastig en kut, maar goed. Ik heb hiervoor gekozen en dat maakt meestal wel dat ik er makkelijker mee om kan gaan. Maar goed een man met een 9 tot 5 baan zou in sommige opzichten soms wel makkelijker zijn! ;)

En ik denk dat ik in dat opzicht inderdaad zoekende ben. Ik wil inderdaad graag verder, maar door meerdere factoren word dat lastig. En ik denk dat als ik dichter bij m'n familie en werk woon dat ik inderdaad verander. Maar goed, dat heeft tijd, geduld en doorzettingsvermogen nodig.

Haha, ik val denk ik inderdaad wel onder burgerlijke trut. En ach, ik vind 't lekker! :P

Over jou:
Ik vind 't jammer dat ons contact weer minder is geworden, waardoor weet ik eigenlijk niet. Maar ik vond/vind je altijd open en eerlijk! :) Je onzekerheid is met vlagen nergens voor nodig! Je hebt 2 heerlijke meiden, een mooie man en zelf mag je er ook zeker wezen!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Nov 2015 14:40

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

En als je nog meer gouwe ouwe topics weet, open ze dan! M'n inspiratie is een beetje op! (Maar 't werkt prima als studie ontwijkend gedrag! )
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 19 Nov 2015 14:44

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Ach! Dat is wel lief van je.
Ik durf te zeggen dat, ik had met meerdere forummers intenser contact, het niet aan die forummers (en dus ook niet jou) ligt of heeft gelegen. Ik ben in mijn zwangerschap van de jongste ontzettend depressief geweest, daarna ging het goed maar ik ben weer even teruggevallen, zeg maar. Ik ben hard aan het werk weer een iets gezelligere versie van mezelf te worden, gaat alleen niet in een dag.

Verder druk druk, de jongste is bijna 1 en de oudste wordt 4 volgende week, dus ik ben echt helemaal verzopen in de moederrol haha, heb verder ook niet heel veel nuttigs te melden!

Maar dank je wel! Ik probeer altijd eerlijk te zijn, zeker als mensen iets gericht vragen, maar ik probeer ook niemand te kwetsen.
<<

Anoniem187

Bericht 19 Nov 2015 14:47

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Rizolli, ik weet niks over jou maar ik weet ook dat dat niet klopt. Je hebt gewoon een nieuwe forumnaam hè? Wat ik wel weet is dat je lekker enthousiast aan het forummen bent en volgens mij heel lief en spontaan bent. I like!
<<

Anoniem222

Bericht 19 Nov 2015 14:49

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Ik vind het ook echt leuk dat er weer wat oude topics zijn!

Rizzoli: volgens mij heel lief maar ook onzeker en heel erg toe aan klaar zijn met haar studie :D.

Elliot: als jij iemand in je hart gesloten hebt sta je altijd voor diegene klaar. Ambitieuzer dan je zelf soms denkt/verwacht volgens mij. Ik denk dat je op professioneel gebied veel in je mars hebt.

Guat: lief, intelligent, attent, soms wat lang van stof :P.

Kees: stoere mevrouw vind ik jou haha!

Exo: mooie mama, open, eerlijk maar nooit op een kwetsende manier. Volgens mij een hele consequente liefdevolle moeder. En het spijt me dat ik ooit gezegd heb dat ik paardrijden geen sport vond haha! Ik weet dat het best zwaar is.

Ava: ik ken jou denk ik niet zo goed.

Parel: volgens mij echt een heel erg leuke mama, je ziet er altijd mooi uit en ik vind het heel jammer dat je bij vlagen onzeker bent. Ik wel heel blij voor je dat je volgens mij nu na je zwangerschap heel goed in je vel zit!

Serendipity: volgens mij ben jij echt enorm gegroeid de afgelopen jaren. Zelfstandig, avontuurlijker.
<<

Anoniem187

Bericht 19 Nov 2015 14:50

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Te laat, Parel is boven mij. Ik ben fan van Parel. Ik wil net zo'n leuke kinderen als Parel, net zo grappig uit de hoek komen als Parel, net zo'n knappe vent als Parel, net zo'n lieve vriendinnen als Parel. Punt gemaakt?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Nov 2015 14:51

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Parel, geeft niets joh! Haha, moest er alleen even aan denken! Goed dat je aan jezelf denkt en werkt!

Serendipity, ik was allereerst Burn en daarna nog een tijd Majira geweest.
Het enthousiaste forummen komt vooral voort uit studie ontwijkend gedrag! :P

Harrison, dat klopt! Nog een jaar.... :banaan:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem187

Bericht 19 Nov 2015 14:52

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Shit weer te laat (mensen, forum niet zo snel!). Harri, nu ben jij de sjaak ;)
Ik heb respect voor jou drukke bestaan: fulltime werken, een pittige studie, een leuke vriend, hockeyen, een geweldig sociaal leven en dan zie je er ook nog altijd tip top uit, ben je lief voor iedereen. Hoe doe je dat?!

Enne, ik zelfstandiger en avontuurlijker? Dat vind ik 2 leuke! Ik herken mezelf er alleen niet echt in geloof ik...
<<

Anoniem187

Bericht 19 Nov 2015 14:52

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Rizzoli schreef:Serendipity, ik was allereerst Burn en daarna nog een tijd Majira geweest.
Het enthousiaste forummen komt vooral voort uit studie ontwijkend gedrag! :P


Ohhhhh ben jij het! Leuk!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Nov 2015 14:53

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Harrison, slim, knap, hot, met een mooie man! :D
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 19 Nov 2015 14:54

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Op het moment dat ik dit typ zitten Harrison en Serendipity boven mij;

Harri: Ambitueze, mooie, maar vooral slimme vrouw. Volgens mij schuilt er echt een hele goede zakenvrouw in je. Leuk dat je weer wat actiever bent! Leuke man met baard (toch?) ook. :banaan:

Serendipity: Van een drukke 'puber' naar mooie volwassen dame. Volgens mij ben je heel netjes, vriendelijk, maar durf je het ook wel te zeggen als iets je niet zint. Hopelijk vind je gauw een 'Parel-man' haha.
<<

Anoniem282

Bericht 19 Nov 2015 14:55

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Harrison schreef:
Guat: lief, intelligent, attent, soms wat lang van stof :P.


Haha, probeer er op te letten tegenwoordig. :smile:

Ik vind jou ook lief en intelligent en lees graag je reacties vanwege je positiviteit. O,ja en je bent tactisch. Vaak denken wij in topics hetzelfde over iets, maar breng jij het veel tactischer dan ooit in me op zou komen. ;-)

Edit: zie dat Yadira iets heeft gepost. Nuchter, scherp en lief. Wel empathisch, maar op een rationele manier. Vind ik wel fijner lezen dan forummers die heel erg met gevoel 'denken'.
<<

Anoniem187

Bericht 19 Nov 2015 14:59

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Yadira schreef:Serendipity: Van een drukke 'puber' naar mooie volwassen dame. Volgens mij ben je heel netjes, vriendelijk, maar durf je het ook wel te zeggen als iets je niet zint. Hopelijk vind je gauw een 'Parel-man' haha.


Netjes? Mwah.. Ik vloek te veel, ik denk absoluut niet na voordat ik iets zeg (en dat is vaker onhandig dan handig) en ik durf inderdaad tegenwoordig wel vaker en eerder mijn mond open te maken als me iets niet zint. Maar dat ben ik nog echt aan het leren. En ja die Parel-man.. Liever gisteren dan vandaag!

Jij bent trouwens ook echt zó volwassen geworden! Van iedere week een ander kapsel, nieuwe veroveringen, zuipen,nieuwe tattoos en piercings naar een jongedame met een fulltime baan, een vent, een huis, een kinderwens.. Zo leuk!
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 19 Nov 2015 15:02

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Ach, ik krijg er gewoon natte oogjes van zeg! Dit doet een mens goed! Vooral Serendipity, wat lief dit zeg. Wat een veren, ik lijk wel een indiaan!

Op dit moment zie ik serendipity, guattari, yadira en harrison boven me. Daar ga ik dus even op voortborduren.

Harrison, je ziet er altijd uit om door een ringetje te halen. Ik ben fan van jou, jij bent echt zo'n type Chantal Janzen, door iedereen geliefd, ziet er altijd prima uit, heel spontaan en ontzettend lief en grappig.
Serendipity, ik word altijd vrolijk als ik jouw gezicht zie, en als ik op Facebook het dialect mag ontcijferen haha. Ik gun je een hele lieve vent, hoop dat die prins snel voorbij komt! (overigens is mijn man een eeneiige tweeling haha! Maar mijn zwager is niet zo leuk als mijn man, zacht gezegd. Ik zou wel zo'n schoonzus willen als jij!)
Yadira, jij bent echt regel-piet nummer 1. Zo leuk hoe je zo bevlogen de lootjes regelt, en eigenlijk vind ik jou een beetje de Maxima van het forum, opper forummer. Ik ben ook heel blij voor je dat je je vriend hebt ontmoet en alles zo rooskleurig gaat. Jaren terug wilde je niet eens kinderen toch? En nu ineens zie je het voor je, zo leuk!
Guattari, ik weet niet heel veel van je, alleen kan ik wel zeggen dat ik je altijd zo ontzettend doordacht, betrokken en goed beargumenteerd vindt reageren. Heel wijs!
<<

Anoniem222

Bericht 19 Nov 2015 15:08

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Haha Guat, weet ik dat je er op let! Is ook eigenlijk geen kritiek hoor want hoe lang je reacties ook zijn, ze zijn altijd goed doordacht.

Thanks Serendipity echt heel lief, ik vind zelf altijd dat ik eigenlijk niet genoeg doe haha! Maar ik ben nu best wel moeee en blij dat ik 3 weken op vakantie ga zondag.
Haha Rizzoli en Yadira ik vind mijn man (met baard ja, haha) ook heel leuk. Volgens mij heb ik jullie mannen nog nooit gezien!
Bedankt voor de lieve complimentjes. Kritiek/feedback (opbouwend :P) ontvang ik ook graag!
Ik ben er inderdaad weer wat meer, het is wat rustig op mijn werk de afgelopen twee weken (ook wel eens lekker).

Haha Parel! Ik vind Chantal Janzen zelf stiekem een beetje stom. En ik ben trouwens zeker niet door iedereen geliefd hoor.

Yadira: ik heb dit altijd al eens willen zeggen maar eigenlijk nooit gedaan. Ik heb het gevoel dat jij de hele boel bestiert op je werk en echt niet gemist kan worden en daar ben je dan heel bescheiden over. Volgens mij zou jij zo hogerop kunnen klimmen maar voel je je soms wat onzeker mbt je opleidingsachtergrond en ik denk dat dat nergens voor nodig is en je zo een HBO opleiding zou kunnen doen. Daarnaast vind ik het leuk om te zien hoe gelukkig je bent met je vriend. Ik moest er laatst nog aan denken dat je zoveel oorbellen had vroeger, heb je die nog steeds? Haha!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Nov 2015 15:09

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Parel: Een betrokken moeder. Die helemaal gek ik op haar meiden en dat ook echt laat blijken. Verder een mooie vrouw om te zien, maar daarover komt ze ook onzeker over.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem187

Bericht 19 Nov 2015 15:10

Re: Wat vind je van de forumster boven je?

Als ik nou een collage maak met allemaal foto's van mezelf en wat leuke dialect zinnen, blijf je dan de hele dag vrolijk? Ik vind het zo naar om te lezen dat je niet lekker in je vel zit/zat (en dat is dan zacht uitgedrukt). Ik kan me niet voorstellen dat je vrolijk wordt van mijn gezicht, maar als het je helpt wil ik mezelf wel opofferen.
Of nog een beter, een date! Mét die leuke kinderen van jou :)
Laatst gewijzigd door Anoniem187 op 19 Nov 2015 15:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers