Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Figuurcorrigerend ondergoed

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 18 Nov 2015 23:40

Figuurcorrigerend ondergoed

Mijn ouders vieren as zondag hun 40 jarig huwelijksfeest en ik heb vorige week een supermooi jurkje gekocht, alleen... nou ben ik net onverwachts vroeg ongesteld geworden. Ik heb altijd een behoorlijk opgeblazen buik tijdens mijn menstruatie en voel me daardoor helemaal niet lekker in dat jurkje.
Dus.... nu dacht ik eraan om iets figuurcorrigerends te kopen voor onder mijn jurkje.

Wie heeft dit en waar gekocht?
Ik weet dat meerdere winkels het verkopen, hema/hunkemoller etc en ik wil er ook niet teveel aan besteden. Maar welke kleed ook écht mooi af?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Nov 2015 23:53

Re: Figuurcorrigerend ondergoed

Ik heb een paar van die corrigerende hemdjes van de HEMA, maar ik vind persoonlijk dat het juist niet afkleed, als ik zo'n hemdje aan heb vind ik dat ik meer een buikje heb dan wanneer ik gewoon een mooi, soepelvallend hemdje aan heb. Bovendien zit het echt afschuwelijk, maar dat is mijn mening. Die dingen knellen zo erg dat ik alleen maar kan denken 'uit, uit, uit'.

De HEMA heeft ook van die mooie naadloze hemdjes, daar zou ik liever voor gaan. Niet te kort, eentje die ruim over je buik heen valt. En dan een mooi broekje van dezelfde stof dat wat hoger zit, geen string of hipster.

Wat je ook kunt doen is voor een onderjurkje kijken, ik heb er eentje voor onder een jurkje dat iets te doorschijnend is en dat kleedt ook al heel erg af. Ook dan zou ik niet zo'n knellende nemen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem130

Bericht 19 Nov 2015 01:10

Re: Figuurcorrigerend ondergoed

Ik draag het niet. Hooguit een push up panty maar die vooral omdat doe strakker zitten en dus niet zo afzakken omdat ze altijd te kort zijn).
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Nov 2015 08:40

Re: Figuurcorrigerend ondergoed

Na mijn bevalling droeg ik graag de figuurcorrigerende slips van Hunkemöller (bijv deze https://m.hunkemoller.nl/nl_m/high-wais ... 061-2.html)
Die werkten voor mij echt fantastisch!
#teammaple🍁
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 19 Nov 2015 16:39

Re: Figuurcorrigerend ondergoed

Dankjulliewel!

@Urbannaked, dan ga ik die maar eens proberen, is tenminste ook nog leuk geprijsd. :eyes:
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 19 Nov 2015 22:17

Re: Figuurcorrigerend ondergoed

Ik heb een figuurcorrigerend jurkje van de Hema die onder je bh begint, zelden aan, net als jurkjes uberhaupt ;-), maar hij doet wel wat.
Ik zie hem nu alleen niet online staan...

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers