Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Even klagen!

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 18 Nov 2015 11:44

Even klagen!

Bah! Mijn wasmachine doet het niet! En ik denk niet dat er nog garantie op zit. Mijn vriend had er gisteren al naar gekeken maar toen kregen we het deurtje niet open. Is me nu wel gelukt, dus nu hangt er een kletsnatte was buiten aan de lijn. Het lijkt er op dat hij het water niet wil afpompen.
Winkel gebeld en ook het merk maar kom er nu tussen aan de telefoon. Zit in de buurt wel een witgoed mannetje, maar ook die kreeg ik telefonisch niet te pakken. Niet zo handig met een kind dat zindelijk aan het worden is dat je dan niet kan wassen! Heb allemaal vieze broeken van haar liggen die ik vandaag wilde wassen. Morgen maar mee naar mijn schoonmoeder nemen als ze op mijn dochter past.

En baal er gewoon van dat we daar nu weer geld aan moeten uitgeven, terwijl we in huis de slaapkamers moeten doen voor de baby er is. En in het nieuwe jaar de auto zeer waarschijnlijk ook niet meer door de apk komt. :cry:

Zo dat lucht op. Jullie nog wat te klagen?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

anoniem213

Bericht 18 Nov 2015 11:55

Re: Even klagen!

Heb je de filter al schoongemaakt onderin?
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 18 Nov 2015 12:11

Re: Even klagen!

June schreef:Heb je de filter al schoongemaakt onderin?


Nee?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:28

Bericht 18 Nov 2015 12:32

Re: Even klagen!

Mijn machine gaat ook rare dingen doen als het filter verstopt zit/schoon gemaakt moet worden.
Heb dus ook een keer zeik natte kleding gehad wat na het schoonmaken van het filter over was.
Dus die tip was ook het eerste wat in mij op kwam!
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6130

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 18 Nov 2015 12:35

Re: Even klagen!

Ja filter of een of andere pomp! Onze wasmachine deed hetzelfde, toen kwam mijn schoonvader langs, die heeft 4 sexy kanten (dure!) stringetjes eruit geplukt. Van mijn man mag ik nu alleen nog maar katoenen Hema XXL onderbroeken. Klinkt sowieso wel als een feestje nu zo'n onderbroek.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 18 Nov 2015 12:53

Re: Even klagen!

Nou ik zal het zeggen tegen mijn vriend! Mag hij vanmiddag de wasmachine uit elkaar halen! Bedankt voor de tips.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

anoniem213

Bericht 18 Nov 2015 13:06

Re: Even klagen!

Kun je gemakkelijk zelf doen hoor. Handdoeken ervoor en dan het klepje aan de onderkant openmaken. Filter pakken en schoonmaken.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 18 Nov 2015 13:39

Re: Even klagen!

Ik wil ook even klagen/mopperen!

Wij hebben 7 dagen na de geboorte van onze jongste een newbornshoot gedaan. Nu kreeg ik gisteren de foto's binnen en er ontbraken foto's. Foto's van mijn man en zoon en van mij en onze zoon. Nu vroeg ik gisteren aan de fotografe waar die foto's zijn gebleven en wat blijkt; de foto's zijn verdwenen, iets met gecrasht apparatuur (3 weken na de shoot). Nu gaf ze aan 'ik zal de andere foto's in zwart/wit aanleveren en hopelijk vind je het niet erg'. Ik kan wel janken! Ik heb haar het vertrouwen gegeven om deze dierbare foto's te maken en nu ontbreken er gewoon foto's die voor mij heel belangrijk waren. Ik heb er ook best veel geld voor neergelegd, dus ik vind niet dat ik hier zomaar mee in kan stemmen. Ik heb voorgesteld dat ze zsm terug komt om nieuwe foto's te maken, nu J. toch nog klein is. Misschien zijn het de hormonen nog, maar ik vind het echt zo ontzettend ***.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem304

Bericht 18 Nov 2015 13:42

Re: Even klagen!

Ja, nog een photoshoot waarvoor je niet hoeft te betalen. Vandaag nog als het even kan. Hallo?! Ja dit is voor haar onmacht, maar dit mag ze wel even wat beter oplossen dan zo.
<<

Anoniem167

Bericht 18 Nov 2015 13:47

Re: Even klagen!

Sowieso vertelt ze het pas nu jij er zelf naar vraagt.....
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 18 Nov 2015 14:21

Re: Even klagen!

Ja vind ik ook raar Pippa. Als het mij niet was opgevallen had ze er niets over gezegd. Ze komt nu vrijdag opnieuw langs en dan wil ik gewoon dat ze een reeks nieuwe foto's maakt. Ik heb 150 euro betaald voor de shoot. Ik vind het heel raar dat ze zegt 'de belangrijkste foto's heb je' en 'hopelijk vind je het niet erg'. Wat denk je zelf?
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Nov 2015 14:31

Re: Even klagen!

Nou ja zeg Laced! Je bepaald toch even lekker zelf wat de belangrijkste foto's zijn. Beter dat ze opnieuw langs komt, want anders vond ik het echt geen porem.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 19 Nov 2015 17:06

Re: Even klagen!

Nouja Laced! Wat raar! Kan me voorstellen dat je daar erg boos en verdrietig van wordt!


Hele wasmachine uit elkaar gehad, maar zit echt bij de pomp. Hij ging wel weer aan maar zodra het water afgepompt moet worden houdt hij op.
Maandag komt de monteur.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 19 Nov 2015 17:14

Re: Even klagen!

Oh Laced, daar zou ik ook echt om kunnen janken hoor. Terecht dat ze vrijdag (kosteloos!) de shoot opnieuw komt doen. Ik vind het overigens echt niet professioneel van haar dat ze jullie niet heeft ingelicht, maar dat je het zelf moest ontdekken.
2012 & 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Nov 2015 17:21

Re: Even klagen!

Wat stom Laced! Maar bedoel je dat er een deel van de foto's kwijt is? Want de rest kan ze wel opleveren (in zwart wit? Hoezo in zwart wit?) Ik snap haar niet. Bovendien bestaat er genoeg software om foto's terug te krijgen, of in elk geval te proberen. Goed dat ze nog een keer langs komt.

Ik baal dat ik net compleet verregend ben voor een nutteloze actie. M'n man wilde heel graag sneeuwlaarzen die ie in 't Lidl krantje had gezien. Dus ik op de fiets naar de Lidl, wat best een stuk fietsen is, zeker na 4 uurtjes slaap (had nachtdienst en was al vroeg wakker omdat ik weer in normaal ritme moet komen). Kom ik daar. Hadden ze alleen dames laarzen. Heb ze wel voor mezelf gekocht, maar toch. Voel me helemaal slap nu na dat harde fietsen door weer en wind.
Let's discover the world together.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 19 Nov 2015 17:31

Re: Even klagen!

Dat is echt heel erg zuur Laced. Hier zou ik ook niet zomaar mee akkoord gaan. Raar ook dat ze er niet uit zichzelf mee is gekomen. Hopelijk kan ze een passende oplossing bedenken, het liefst natuurlijk gewoon de foto's terug vinden.

Ik baal van mijn lichaam..altijd weer wat! Schijt aan hypermobiliteit en pijnlijke gewrichten. Laat me maar gewoon bevallen, dan kan ik weer gaan beginnen met herstellen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 19 Nov 2015 17:38

Re: Even klagen!

Marin; er zijn foto's gemaakt van Jim alleen, van ons vieren, van Levi en Jim en van mijn man en Jim en mij en Jim. De foto's van man/jim en mij/jim zijn dus kwijt. Ik snap dus ook echt niet hoe de foto's kwijt kunnen zijn. Je maakt toch altijd een back-up?

Mdu; wat balen dat je lichaam je zo in de steek laat. Ik kan mij goed voorstellen dat je uitkijkt naar de bevalling. Hopelijk laat de bevalling niet meer lang op zich wachten!
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Nov 2015 17:40

Re: Even klagen!

Nou ja, het kan voorkomen dat een kaart crasht, al voordat je een back-up hebt. Misschien heeft ze op twee verschillende kaarten geschoten waardoor een deel kwijt is? Of een deel van de kaart als ze er maar eentje heeft gebruikt. Nog voordat ze een backup heeft gemaakt dus. Dat kan. Komt voor. In elk geval: Als mij dat zoui overkomen zou ik koste wat het kost proberen die foto's terug te halen. Daar zijn maniertjes voor, breng de kaart weg, of probeer het zelf (= de fotograaf dus, niet jij).
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 19 Nov 2015 17:54

Re: Even klagen!

Laced, wat zonde! Hopelijk komt er een goede oplossing!

Meneer de Uil, wat vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk voel je je na de bevalling al snel weer beter en hopelijk gaat het gauw beginnen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers