Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jij nog willen leren in je leven?

<<

Anoniem 3

Bericht 01 Okt 2013 11:31

Wat zou jij nog willen leren in je leven?

En dan in de algemene zin, dus wellicht iets werkgerelateerds, een bepaalde sport, een bepaalde hobby of een bepaalde emotie onder controle houden etc.
Brand los! :)
<<

Ramses

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 133

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:39

Bericht 01 Okt 2013 11:58

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Ik zou echt heel graag goed willen leren fotograferen. Nu heb ik de tijd en het geld er niet voor, maar zou graag een cursus daarin volgen.
Goed leren zingen lijkt me ook wel wat, maar of dat reëel is vraag ik me af...
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 01 Okt 2013 11:59

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Haha wat grappig, ik zag de topic titel en dacht precies wat Marie al had getypt.

De technische kant van fotograferen wil ik vooral graag leren. Verder red ik me al redelijk.
Met zingen zou ik ook wat meer willen doen, vind het zo leuk maar kan het helaas niet zo goed ;)
Insta: je_ei_kwijt
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 01 Okt 2013 12:04

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Gitaar spelen! Zodat ik mezelf zou kunnen begeleiden als ik zing :) Maar helaas is mijn doorzettingsvermogen daar veel te veel voor afwezig :(
<<

Anoniem 48

Bericht 01 Okt 2013 12:21

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Oeh dit word nog een behoorlijke lijst:

- ik wil nog meer leren over het bekken
- ik wil nog leren hoe je goed draagdoeken knoopt
- ik wil nog de perfecte cupcake leren bakken
- ik wil nog leren fotograferen en hoe een camera werkt
- ik wil nog leren hoe je een aquarium onderhoud
- ik wil nog leren wakeboarden (nu 2 keer gedaan en het is gaaf)
- ik wil nog leren snowboarden (na 9 jaar is er denk ik een hoop weggezakt)
- ik wil nog leren kitesurfen
- ik wil de anatomie nog perfect beheersen
- ik wil nog leren haken
- ik wil nog leren duiken
- ik wil nog leren hoe de huid precies werkt
- ik wil nog meer leren over voeding
- ik wil meer weten over kinderen en overgewicht
- ik wil nog leren dry needlen
- ik wil goed leren hoepelen

Edit:
- ik wil nog goed vegetarisch leren koken
- ik wil leren (moes)tuinieren
- ik wil leren hoe je kippen houd
- ik wil meer psychologie leren
- ik wil leren hardlopen
Laatst gewijzigd door Anoniem 48 op 01 Okt 2013 12:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem79

Bericht 01 Okt 2013 12:22

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Vloeiend frans spreken (en eigenlijk ook italiaans, japans en spaans). Viool spelen, alleen dat klinkt zo verschrikkelijk als je daar net mee begint, maar als ik een leuk goedkoop viooltje op de kop kan tikken ga ik het gewoon doen (van mijn vriend mag het, de buren weten het nog niet). En stiekem zou ik opera willen kunnen zingen, haha, maar ik kan niet eens normaal zingen, dus dat heeft vast weinig zin om te proberen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 01 Okt 2013 13:19

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Talen! Ja, dat zou ik willen.

En viool spelen :) Wilde ik vroeger altijd, maar mocht toen niet van mijn ouders.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 01 Okt 2013 14:18

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Piano leren spelen, vind ik zo mooi om te horen als iemand dat goed kan.
En goed leren dansen, salsa ofzo.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 01 Okt 2013 14:42

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Vloeiend Spaans, omdat ik echt verliefd ben op de taal.
Beter fotograferen.
Piano en gitaar.
Laatst gewijzigd door Elysia op 01 Okt 2013 14:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 47

Bericht 01 Okt 2013 14:56

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Ik zou in de toekomst wel Spaans willen leren. In de zomervakantie had ik het er nog met m'n vriend over.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 01 Okt 2013 15:07

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

- Spaans, Russisch en Japans.
- Koken
- Pitchen/presenteren
<<

Anoniem315

Bericht 01 Okt 2013 15:20

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Ik zou het volgende willen leren:

-Italiaans
-Gitaar spelen
-Breien
-Dansen (liefst een Zuid-Amerikaanse dans)
-Met een aanhanger achter de auto rijden
-Tevreden zijn met wat ik ben en wat ik heb
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 01 Okt 2013 15:24

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Exogenesis schreef:Ik zou het volgende willen leren:

-Italiaans
-Gitaar spelen
-Breien
-Dansen (liefst een Zuid-Amerikaanse dans)
-Met een aanhanger achter de auto rijden
-Tevreden zijn met wat ik ben en wat ik heb


Die laatste staat ook op mijn lijstje. En daarbij dan ook lekker in mijn vel zitten.
En piano spelen :heart:
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem301

Bericht 01 Okt 2013 15:27

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

-Turks en Spaans leren spreken
-Hoe ik letters over een filmpje heen krijg
-HBO personeelsmanagement
-Gitaar en piano
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 01 Okt 2013 15:32

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Ik zou echt super mooie taarten willen maken, ik ben al een beetje op weg. Maar oh wat zie ik nog mooie taarten die ik ook wil kunnen maken
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 01 Okt 2013 15:38

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Drummen!!
Lijkt me zo vet (ooit wel eens gedaan op school), maar t is best prijzig (een drumstel en lessen), Ik heb niet echt ruimte voor een gewoon drumstel (en ik wil geen electrische) en een onregelmatig werk/schoolschema, waardoor lessen plannen ook nog eens lastig is. Maar ooit...
Verder wil ik m'n aanhangrijbewijs ooit nog halen en lijken me een schildercursus en massagecursus leuk. Die laatste 2 kan ik al wel, heb een zelfgemaakt schilderij op m'n slaapkamer hangen en ooit al eens een massage cursus gedaan, maar het lijkt me leuk om dat nog beter te leren/verdieping te krijgen.

Moet nog ongeveer een half jaartje bezig met school voor ik mijn diploma heb, ik denk dat ik dan wel serieus eens ga kijken naar opties qua cursussen/lessen.
<<

Anoniem29

Bericht 01 Okt 2013 15:49

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

- Spaans Leren, ik heb het een jaar gehad op mijn opleiding en vind het een geweldig lekkere taal.

- Meer over voeding en de reactie van het lichaam
- Meer over anatomie
- Gewoon meer over het hele lichaam haha. Vandaar dat ik ook een opleiding in de zorg wil gaan doen.

- Fotograferen en model staan ;). Wel echt mensen fotografie, of accessoires/kleding/interieur. Geen landschappen/beesten etc.

- Ik zou graag als ik kinderen mag krijgen meer willen weten over de richtlijnen van UP en een badbevalling.

- Ik zou graag prive zangles willen. Ik heb op mijn middelbare school veel gezongen en er ook wat cd'tjes van. Best leuk. Maar nu bak ik er weinig meer van haha. Kijken of het nog wat kan worden.

- Ik zou eigenlijk best graag actrice zijn. Maar goed.. haha :D Ik denk dat ik dat goed zou kunnen.

- Ik zou ook wel graag piano willen kunnen spelen, of de saxofoon. Dat vind ik zo'n stoer instrument. Maar ik ben niet echt het muziektype.

- Ik zou wel een keer een flikflak willen maken en een split (of spagaat). Te cool. Of mijn been zeg maar 180 graden naar boven laten steken. Een staande spagaat ofzo denk ik dat dat heet :P

- Wat ik echt een keer wil doen is een cursus paaldansen (maar dan wel echt als sexy dans, niet als fitness) en dan ook gelijk een cursus lapdance. Dat lijkt mij nou echt tof om te doen.

Ja, dat zijn zo de eerste dingen die in mijn op komen :D
<<

Anoniem73

Bericht 01 Okt 2013 15:57

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Ik zou graag goed leren echo's te maken. Ik zou hier echt graag mijn beroep van willen maken. Helaas is de opleiding echt duur, stage/werk zou geen probleem zijn maar de opleiding is echt te duur!

Daarnaast zou ik graag willen leren viool spelen. Ik was hier aan begonnen maar de lessen zijn veel te duur helaas.

Goed koken of bakken lijkt mij ook super!
<<

Anoniem73

Bericht 01 Okt 2013 15:59

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Herfstblaadjes schreef:Vloeiend frans spreken (en eigenlijk ook italiaans, japans en spaans). Viool spelen, alleen dat klinkt zo verschrikkelijk als je daar net mee begint, maar als ik een leuk goedkoop viooltje op de kop kan tikken ga ik het gewoon doen (van mijn vriend mag het, de buren weten het nog niet). En stiekem zou ik opera willen kunnen zingen, haha, maar ik kan niet eens normaal zingen, dus dat heeft vast weinig zin om te proberen.


Als je begint met vioollessen is een goedkoop viooltje geen optie hoor. Je moet om te beginnen echt een goede hebben. Deze kun je huren (die moet je nog niet zelf kopen).
<<

Anoniem 49

Bericht 01 Okt 2013 16:09

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Ik zou nog graag willen stijldansen en goed kunnen zingen.
<<

Anoniem23

Bericht 01 Okt 2013 16:15

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Ik zou wel willen kunnen zingen, maar dat valt mij niet te leren vrees ik :P.
Verder zou ik nog wel echt goed Spaans willen kunnen.
Oh en ik zou wel willen leren dingen niet meer in te vullen voor anderen en me daar vervolgens schuldig over gaan voelen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 01 Okt 2013 16:17

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Oh, weet je ook wat ik nog echt wil leren... Fluiten!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 01 Okt 2013 16:20

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Gitaar spelen (ga ik ook op korte termijn mee beginnen)
Naaien! Wil ik echt al zo lang, ik ben bestwel creatief met kleden e.d. maar ik kan er zo weinig mee
Paaldansen zou ik ook nog wel eens willen doen
Beter voetballen
Mijn Engels verbeteren, de taal vloeiend spreken

Intox, een flikflak kan ik jou wel leren, dat is zo gepiept (als je een beetje durft in ieder geval) Kom je een keer bij mij thuis op de trampoline? :cheering:
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 01 Okt 2013 16:22

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Een split of spagaat kun je jezelf trouwens ook makkelijk aanleren. Als je dat een tijd lang iedere dag probeert, steeds een stukje verder, kun je het over een paar weken (mits je een béétje lenig bent). Spagaat is makkelijker denk ik.
<<

Anoniem79

Bericht 01 Okt 2013 16:48

Re: Wat zou jij nog willen leren in je leven?

Magenta schreef:
Herfstblaadjes schreef:Vloeiend frans spreken (en eigenlijk ook italiaans, japans en spaans). Viool spelen, alleen dat klinkt zo verschrikkelijk als je daar net mee begint, maar als ik een leuk goedkoop viooltje op de kop kan tikken ga ik het gewoon doen (van mijn vriend mag het, de buren weten het nog niet). En stiekem zou ik opera willen kunnen zingen, haha, maar ik kan niet eens normaal zingen, dus dat heeft vast weinig zin om te proberen.


Als je begint met vioollessen is een goedkoop viooltje geen optie hoor. Je moet om te beginnen echt een goede hebben. Deze kun je huren (die moet je nog niet zelf kopen).


Een goede tweedehands? Geen plastic kinderviooltje, dat wordt wel heel erg.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers