Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gillen

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 17 Nov 2015 19:32

Gillen

Ik word zo krankjorrum van Mats... Hij gilt; hard
, hoog en heel veel. Vooral als Luuk ook maar naar hem wijst, als iets niet lukt, als hij iets wil. Het geluid gaat door merg en been, net een gillende keukenmeid.
Ik vraag me af of meer kinderem dit gedaan hebben en heel graag zou ik ook lezen dat het een (korte) fase was! Hoe reageer jij hier op? Hoe bied je alternatieven?
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Patsy

Bericht 17 Nov 2015 20:26

Re: Gillen

Yep, onze oudste heeft dat ook een tijdje gehad. Super irritant. Hier begon het iets na de geboorte van zijn broertje, dus toen hij 15/16 maanden was, hij deed het vooral als zijn broertje de fles kreeg. Puur aandacht vragen dus. Ineens is het ook weer gestopt.

Hier hielp negeren het beste, alhoewel ik dat erg moeilijk vond. Fluisteren werkte ook wel eens.
<<

Anoniem168

Bericht 17 Nov 2015 21:54

Re: Gillen

Die van mij zit al een poos in die fase. Ik negeer het, eerst probeerde ik haar af te leiden of juist extra opgewekt te doen, maar dan werd het alleen maar erger als ik er aandacht aan schonk. Nu negeer ik het en als ze echt het bloed onder mijn nagels vandaan haalt, loop ik zelf even weg uit de woonkamer, zodat ze kan afkoelen.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 17 Nov 2015 22:05

Re: Gillen

Het is een fase :-), maar wel een lange fase :-(, hier is die al gelukkig weer een paar jaar over :-D
<<

Anoniem168

Bericht 17 Nov 2015 22:38

Re: Gillen

...
Laatst gewijzigd door Anoniem168 op 28 Aug 2016 14:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 18 Nov 2015 18:14

Re: Gillen

Hier geen gegil meer. We zetten haar elke keer op de gang als ze gilde.. Heeft een week geduurd.
Houd echt niet van gegil als kinderen maar hun zin willen doordrammen.
04-2014
10-2015
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 18 Nov 2015 21:52

Re: Gillen

Ik hou ook echt niet van dat gegil dus hier waren ze er allebei zo klaar mee. Ik benoemde steeds dat gillen niet mag en dat je als je iets wilt zeggen je dit ook met een normale stem kan doen.
Gillen vind ik bloedirritant hahaha
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Nov 2015 01:22

Re: Gillen

Hier wel een gillende dochter maar niet om haar zin door te dramen. Ze gilt omdat plezier heeft en soms ook wel aandacht. Ik hoop dat als ze praat dat het dan over is/gaat. Dochter is 16 maand.
2014 2016
<<

Anoniem168

Bericht 19 Nov 2015 21:50

Re: Gillen

Milou schreef:Hier geen gegil meer. We zetten haar elke keer op de gang als ze gilde.. Heeft een week geduurd.
Houd echt niet van gegil als kinderen maar hun zin willen doordrammen.


Maar hoe oud was ze dan? Ik zie op de gang zetten met een 11 maander nog niet helemaal voor me (bovendien moet daar eerst nog een traphekje komen, haha).

Zoon gilt nu trouwens vooral uit frustratie, als iets niet lukt. Maar soms ook wel als hij iets niet mag of het te lang duurt naar zijn zin voor het eten klaar is bijvoorbeeld.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 19 Nov 2015 22:00

Re: Gillen

Hier is het wel echt boosheid/frustratie. Hij is verder verbaal nog niet zo sterk, dus hij kan ook nog niet echt anders. Maar dat geluid is gewoon ondraaglijk ;)
Voor fysieke agressie gaat hij wel al op de trap. Maar hier wil ik hem liever niet voor straffen, omdat ik dit wel nog liever heb dan dat hij meteen begint te slaan/knijpen/bijten(heeft hij ook een handje van nl)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers