Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


iPhone 6 of 6s?

<<

Anoniem137

Bericht 17 Nov 2015 08:43

iPhone 6 of 6s?

Ik mag verlengen, en ik twijfel nu. Wie heeft ervaring met (één van) beide telefoons? Het belangrijkste vind ik de camera (die is van de 6s beter, maar wat merk je daar in de praktijk van?). Ik wil eigenlijk het liefst het nieuwste van het nieuwste, maar de 6 is ruim 100 euro goedkoper in aanschaf.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Nov 2015 09:57

Re: iPhone 6 of 6s?

Ik zou sowieso altijd voor de nieuwste versie gaan. Krijg je nog wat geld voor je huidige telefoon denk je? Ik heb de 6S 64GB en moest 100 euro bijbetalen maar heb m'n oude telefoon verkocht dus daar betaal ik de nieuwe dan weer mee (en hou dan nog geld over)
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 17 Nov 2015 10:42

Re: iPhone 6 of 6s?

Ik heb sinds gisteren de 6S. Ik wilde de nieuwste versie, dan maar 100 euro meer. Ik heb 'm bij Belsimpel besteld voor 721 euro.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 17 Nov 2015 11:13

Re: iPhone 6 of 6s?

Ik heb ook getwijfeld en toch voor de 6s gekozen, omdat die nieuwer is. Wel de 64GB om wat meer te kunnen. Moest idd wel bijbetalen
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem137

Bericht 17 Nov 2015 14:52

Re: iPhone 6 of 6s?

Maar wat ik mezelf nu afvraag, wat is de meerwaarde van de nieuwste versie als ik toch over twee jaar weer een andere telefoon bij m'n verlenging neem.. Ik wil meer het nieuwste 'voor de heb' zeg maar, ik hoef niet per se de 6S in de hoop dat hij het over 5 jaar nog doet. Ik had stiekem de hoop dat ik nu over de streep getrokken werd gewoon de 6 te nemen, maar jullie maken de keuze niet makkelijker :P
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 17 Nov 2015 15:26

Re: iPhone 6 of 6s?

De vorige keer zat ik met hetzelfde issue. Ga ik voor de 5 of de 5S? De 5S was nét uit, en ik mocht verlengen. Uiteindelijk ben ik toch voor de goedkoopste versie gegaan en ik zeg niet dat ik er spijt van heb gehad, maar ik merkte aan het eind van die twee jaar toch wel dat hij aan het haperen was. Of haperen... het beestje ging gewoon snel achteruit.

Bedenk je ook dat de technologie de komende jaren alleen maar sneller vooruit zal gaan. De processor van de 6S is gewoon bter uitgerust om die ontwikkelingen allemaal aan te kunnen. Denk aan nog meer websites gericht op grafische ondersteuning, zwaardere fotos, geavanceerdere spelletjes etc etc.
De fotos die de 6S neemt, zijn gewoon goed. Ik vind het live foto gebeuren ook erg grappig, de 3D touch moet nog wat meer vormgegeven worden maar ik maak er ook al echt gebruik van en zit nu vaak op de iPhone 5 (mijn vorige dus) die naar mijn vriend ging de drukken om dan te beseffen dat die telefoon dat helemaal niet kan!

Ik zou dus vooral daarvoor de 6S nemen. Ik heb die ook genomen, en ben er ontzettend blij mee. Die 100 euro uitgesmeerd over twee jaar is maar 4 euro per maand! Dat risico zou ik dus wel nemen :-).
<<

Anoniem186

Bericht 17 Nov 2015 19:16

Re: iPhone 6 of 6s?

Carrie schreef:Ik zou sowieso altijd voor de nieuwste versie gaan. Krijg je nog wat geld voor je huidige telefoon denk je? Ik heb de 6S 64GB en moest 100 euro bijbetalen maar heb m'n oude telefoon verkocht dus daar betaal ik de nieuwe dan weer mee (en hou dan nog geld over)


Zo doe ik het ook altijd.
<<

Anoniem137

Bericht 17 Nov 2015 22:35

Re: iPhone 6 of 6s?

Hmm, ik wacht toch nog even met de aanschaf denk ik. Ik kwam er vanmorgen achter dat ik nu al kon verlengen, ik dacht eigenlijk over een maand pas, en had me direct voorgenomen om morgen al een telefoon te gaan halen. Ben morgen jarig dus vond het wel een mooi verjaardagscadeau voor mezelf. Alleen net dikke discussie hier in huis gehad, want we willen deze maand gewoon nog veel te veel (wilden morgen ook voor een nieuw bed gaan kijken), en een telefoon past nu, deze maand, eigenlijk even helemaal niet in het plaatje. Maar ik wil 'm gewoon :nopompom:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 17 Nov 2015 22:47

Re: iPhone 6 of 6s?

Als ik vragen mag, wat betalen jullie dan p/m?

Ik mag verlengen en ben tevreden met 150 belminuten, 500 MB internet en onbeperkt sms. Ik betaal nu voor mijn 4S 29,50 per maand inclusief verzekering. Mijn aanbieding voor hetzelfde pakket is 30 euro ex verzekering voor de 5S (geen bijbetaling) en 45 euro voor de 6s (ex verzekering, ex bijbetaling van 100 euro). In beide gevallen is het een 16gb. Ik vind dat verschil fors. En zeker omdat ik geen performance issue heb met mijn 4s.
L2014 & H2017
<<

Anoniem237

Bericht 17 Nov 2015 22:52

Re: iPhone 6 of 6s?

Ik zou ook voor de nieuwste gaan. Ik heb een Sim Only abonnement van €13,50 p.m. en verkoop elke keer m'n oude toestel en betaal dan een x bedrag bij zodat ik de nieuwere weer heb.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Nov 2015 13:11

Re: iPhone 6 of 6s?

mzcharlotte schreef:Als ik vragen mag, wat betalen jullie dan p/m?

Ik mag verlengen en ben tevreden met 150 belminuten, 500 MB internet en onbeperkt sms. Ik betaal nu voor mijn 4S 29,50 per maand inclusief verzekering. Mijn aanbieding voor hetzelfde pakket is 30 euro ex verzekering voor de 5S (geen bijbetaling) en 45 euro voor de 6s (ex verzekering, ex bijbetaling van 100 euro). In beide gevallen is het een 16gb. Ik vind dat verschil fors. En zeker omdat ik geen performance issue heb met mijn 4s.


Ik zit bij KPN en heb een compleet pakket. Dit houdt in dat ik per telefoon 5 euro korting krijg maandelijks, en dat ik een verdubbeling krijg de bundel. Ik betaal nu 49 euro per maand, onbeperkt bellen en sms'en en 10G aan data.
Ik heb geen vaste telefoon en onbeperkt bellen is voor mij een must. Ik bel zoveel met vriendinnen en mijn moeder dat ik dat er echt wel uithaal. En zo is mijn mobiel abonnement gewoon een vaste post per maand ipv een variabele bedrag.
<<

Anoniem167

Bericht 18 Nov 2015 13:29

Re: iPhone 6 of 6s?

Wat voor abonnement heb je nu keet? Want je hebt onbeperkt bellen 4gb internet voor 45 euro met gratis toestel, dus wordt nu al goedkoper met 6S!
<<

Anoniem273

Bericht 18 Nov 2015 19:45

Re: iPhone 6 of 6s?

Ik heb sinds deze week de 6s via Hollands Nieuwe, met 1000 min of 1000 Gb of 1000 sms. Alles gaat van 1 bundel af. Ik betaal €35 per maand en heb €116 bij betaald voor m'n telefoon. Leuke deal en superfijne telefoon!
<<

Anoniem187

Bericht 18 Nov 2015 19:48

Re: iPhone 6 of 6s?

6S! Maar ik ga altijd voor de nieuwste..
<<

Anoniem137

Bericht 20 Nov 2015 15:14

Re: iPhone 6 of 6s?

Ik ben uiteindelijk toch gaan verlengen, het is de 6s geworden! Hij is besteld, was niet in voorraad, schijnt een week of drie te duren.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers