Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Herpotherm

<<

Elle123

Bericht 16 Nov 2015 13:51

Herpotherm

Ik heb regelmatig een koortslip, sowieso elke vakantie en zodra de zon begint te schijnen, en als ik een keer te weinig groenten heb gegeten, en ga zo maar door.
Nou ga ik dus volgende week op vakantie en ga ik 90% zeker weer een koortslip krijgen.
Dus ik dacht laat ik eens zo'n Herpotherm bestellen. Datis een apparaatje wat de plek waar een koortslip dreigt te komen verwarmt en dat zou een uitbraak moeten voorkomen. Zo'n ding kost 50 euro (een pakje Compeed patches kost een tientje dus na 5 koortslippen heb je het er al uit). Heeft iemand hier ervaring mee, en werkt het?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 16 Nov 2015 16:27

Re: Herpotherm

Geen ervaring mee, maar heb je al eens het slikken van l-lysine geprobeerd? Dat heeft bij mij denk ik erg geholpen in het voorkomen van een koortslip in aanloop naar onze bruiloft.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Elle123

Bericht 16 Nov 2015 16:30

Re: Herpotherm

ja, dat slik ik inderdaad ook maar kan het meetsal niet voorkomen. Ben er gisteren pas weer mee begonnen en volgende week dinsdag vertrek ik, dus ben bang dat ik met L-Lysine te laat ben nu.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers