Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kraamcadeau

<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 13 Nov 2015 10:04

Kraamcadeau

Mijn beste vriendin gaat bijna bevallen. Nu is ze er helaas alleen voor komen te staan en financieel heeft ze het op dit moment ook niet breed. Nu willen we haar een cadeau geven rond de 50 euro. Wat zouden jullie geven? Misschien zijn er dingen die je als alleen staande ouder heel goed kunt gebruiken. Dus ik ben heel benieuwd naar tips.
10-08-2017 ♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 13 Nov 2015 10:17

Re: Kraamcadeau

Een draagdoek! Voor iedereen handig maar zeker als je alleen bent af en toe echt een redding.
2015 💙
<<

Anoniem313

Bericht 13 Nov 2015 10:21

Re: Kraamcadeau

Ik zou het haar vragen. Zeker als je iets wilt geven wat ze goed kan gebruiken, is het handig dat vooraf te peilen om er zeker van te zijn dat het iets is waar ze blij mee is. Het lijkt me heel vervelend als je van alles kunt verzinnen wat goed van pas zou komen, wat je je misschien moeilijk kunt veroorloven, en dat je dan cadeaus krijgt waar je niets mee doet.
Een draagdoek bijvoorbeeld, niet iedereen gebruikt die. Ik ken meerdere mensen die prachtige doeken hebben gekregen en ze liggen ongebruikt in de kast. Dus ik zou dat niet doen.
Ik zou zeggen, vragen wat ze wil, of een bon. En als je haar ook graag wilt verrassen, een kleiner cadeautje er nog bij.
Lief van je!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 13 Nov 2015 10:27

Re: Kraamcadeau

Ik zou het idd vragen, of haar anders een bon geven en haar binnenkort meenemen naar een prenatal oid.
#teammaple🍁
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 13 Nov 2015 10:44

Re: Kraamcadeau

En ik zou het haar ook vragen. En als je dat niet wil dan een cadeaubon van de Prenatal. Als je eenmaal bevallen bent ga je vaak nog zoveel dingen bijhalen, dan is een cadeaubon zeker handig.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Nov 2015 10:59

Re: Kraamcadeau

Eens met de anderen
2014 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Nov 2015 11:30

Re: Kraamcadeau

Minx schreef:Een draagdoek! Voor iedereen handig maar zeker als je alleen bent af en toe echt een redding.


Ik heb in het pakket wat ik van het forum kreeg ook een draagdoek gekregen, was een super mooi ding, maar ik kon er gewoon niet mee omgaan en dragen is/was ook niet echt mijn ding. Ik zou er dus niet zomaar klakkeloos vanuit gaan dat ze zo iets wilt hebben. Zeker niet voor zo iets prijzigs.


Ook ik zou het haar vragen, of haar een keertje mee uit winkelen nemen inderdaad.
<<

Anoniem148

Bericht 13 Nov 2015 15:51

Re: Kraamcadeau

Lejow schreef:
Minx schreef:Een draagdoek! Voor iedereen handig maar zeker als je alleen bent af en toe echt een redding.


Ik heb in het pakket wat ik van het forum kreeg ook een draagdoek gekregen, was een super mooi ding, maar ik kon er gewoon niet mee omgaan en dragen is/was ook niet echt mijn ding. Ik zou er dus niet zomaar klakkeloos vanuit gaan dat ze zo iets wilt hebben. Zeker niet voor zo iets prijzigs.


Ook ik zou het haar vragen, of haar een keertje mee uit winkelen nemen inderdaad.


Mee eens. Dragen was ook niets voor mij.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 13 Nov 2015 16:11

Re: Kraamcadeau

Ik zou denk ik een mooi voorleesboek kopen en daar een lieve/ bijzondere tekst voorin zetten en er dan een cadeaubon bij geven met een mooi bedrag er op. Ik vind de Prenatal persoonlijk een vreselijke winkel, ik zou eerder voor een Hema bon gaan bijvoorbeeld, of H&M.

Ik kreeg van mijn oom en tante ook een hele mooie cadeaubon met de mededeling erbij dat het niet speciaal voor onze zoon was, (er zat ook nog een knuffel voor hem bij) maar dat ik er ook best iets voor mijzelf van mocht kopen na de (zware) zwangerschap want hij werd toch wel genoeg verwend. Dat raakte me toen echt. Ik geef tegenwoordig alle moeders die bevallen zijn een cadeautje, vaak een armbandje met het initiaal van de naam van het kindje of zo. Ik denk dat ik dat bij een alleenstaande moeder al helemaal zou doen, omdat er ook al geen man is die haar in de watten legt.
25-11-2014 & 09-06-2017

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers