Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie is de mol 2016

<<

Anoniem168

Bericht 05 Mrt 2016 21:59

Re: Wie is de mol 2016

Bluh, zo jammer dat de molloten dit jaar het programma te slim af zijn geweest. Klaas was wat mij betreft geen slechte mol maar het is zonde daar hij zo uitgelicht werd door het programma. Desalniettemin vond ik het een leuk seizoen, vooral door de leuke groep.
<<

anoniem203

Bericht 05 Mrt 2016 22:42

Re: Wie is de mol 2016

Ik heb het niet kunnen zien vandaag maar hebben ze ook al alle hints laten zien of is dat volgende week?

Wel stom dat Klaas de Mol is. Was echt zo overduidelijk.
<<

Anoniem168

Bericht 05 Mrt 2016 22:43

Re: Wie is de mol 2016

Ja, ze hebben ook wat molacties en hints laten zien. De rest staat op de site.
<<

anoniem203

Bericht 05 Mrt 2016 22:57

Re: Wie is de mol 2016

Ik zal eens gaan kijken dankje :)
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 05 Mrt 2016 23:56

Re: Wie is de mol 2016

Tja, wel een tegenvaller zo. Ze hebben inderdaad teveel van 'm laten zien :nopompom: Desondanks heb ik weer enorm genoten van een seizoen WIDM.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 06 Mrt 2016 07:37

Re: Wie is de mol 2016

10 januari zei ik hier in het topic al dat ik het vermoeden had dat Klaas bij Art aan de tafel zat.
En klopte dus.
Al sprak ik andere verdenkingen uit.
Later, niet hier in het topic volgens mij, zei ik steeds dat Klaas mijn mol was/is.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 06 Mrt 2016 09:28

Re: Wie is de mol 2016

Achteraf is het natuurrijk altijd makkelijk zeggen dat het duidelijk was....
Maar de deelnemers zien ook niet wat wij op de televisie zien. Dus dat is toch anders denk ik.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 06 Mrt 2016 11:09

Re: Wie is de mol 2016

Ik bleef hoop houden dat het toch Annemieke zou zijn haha! Ik vond het een leuk seizoen met een leuke groep ook!

En hebben jullie de zus van Ellie gezien?
⁠♡♡♡
<<

Anoniem280

Bericht 06 Mrt 2016 11:22

Re: Wie is de mol 2016

Nee, niet gezien
<<

Anoniem168

Bericht 06 Mrt 2016 13:27

Re: Wie is de mol 2016

Sam schreef:Achteraf is het natuurrijk altijd makkelijk zeggen dat het duidelijk was....
Maar de deelnemers zien ook niet wat wij op de televisie zien. Dus dat is toch anders denk ik.


Ik zei dat tijdens ook al. En meer dan de helft van de kijkers met mij. Dat is juist het 'jammere' eraan, het was te duidelijk. Dus bleef ik, een beetje tegen beter weten in, hopen en denken dat Annemiek het zou zijn. Maar inderdaad, voor de deelnemers was dat heel anders, want die krijgen natuurlijk niet de montage en de extra hints mee. Toch zaten ook de beide finalisten goed, dus ja, al met al geen ontzettend sterk seizoen voor mij. Desalniettemin blijft het een leuk programma!
<<

Anoniem321

Bericht 07 Mrt 2016 04:17

Re: Wie is de mol 2016

Ik zat ook op klaas maar heb tot het laatste moment getwijfeld. Gelukkig keuze niet aangepast!
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 08:40

Bericht 07 Mrt 2016 19:52

Re: Wie is de mol 2016

Ik vind Klaas geen slechte mol, hij heeft best gewaagde dingen gedaan zoals dat geld tot twee keer toe achterhouden. Het jammere is denk ik vooral dat hij al heel snel ontmaskerd was en dat de hints te makkelijk waren.
Ik vind hem trouwens best aantrekkelijk, hij heeft iets charmants en een leuke lach! Of ligt dat aan mij :)
<<

Anoniem168

Bericht 07 Mrt 2016 21:47

Re: Wie is de mol 2016

Haha, hij is wel een soort van jongensachtig ondeugend he Sucre! Ik vind hem ook wel leuk. In het spel was hij veel meer op de achtergrond dan dat hij normaal gesproken is volgens mij. 'In het echt' vind ik hem leuker. Dat had me overigens wel moeten overtuigen van zijn molschap, maar ik wilde écht niet dat hij het was.
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 08:40

Bericht 08 Mrt 2016 07:32

Re: Wie is de mol 2016

Kiatu schreef:Haha, hij is wel een soort van jongensachtig ondeugend he Sucre! Ik vind hem ook wel leuk. In het spel was hij veel meer op de achtergrond dan dat hij normaal gesproken is volgens mij. 'In het echt' vind ik hem leuker. Dat had me overigens wel moeten overtuigen van zijn molschap, maar ik wilde écht niet dat hij het was.


Jaa, ik vind hem 'in het echt' ook leuker haha! Opener, spontaner. Ik vond Ellie ook leuk in de uitzending zaterdag trouwens. Ik dacht steeds dat ze heel serieus was, maar ze kan gelukkig ook om zichzelf lachen haha!
<<

Dot

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 223

Geregistreerd: 29 Dec 2015 14:26

Bericht 08 Mrt 2016 10:59

Re: Wie is de mol 2016

Sucre schreef:Ik vind Klaas geen slechte mol, hij heeft best gewaagde dingen gedaan zoals dat geld tot twee keer toe achterhouden. Het jammere is denk ik vooral dat hij al heel snel ontmaskerd was en dat de hints te makkelijk waren.
Ik vind hem trouwens best aantrekkelijk, hij heeft iets charmants en een leuke lach! Of ligt dat aan mij :)


Haha ik vind dat ook, keek ook altijd graag naar de Omega Code en Checkpoint.
<<

Anoniem321

Bericht 09 Mrt 2016 14:23

Re: Wie is de mol 2016

Jaa, Klaas is leuk! :heart:
Maar ik vond Tim ook erg leuk trouwens!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron