Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstpakket

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Dec 2015 09:12

Re: Kerstpakket

Wij hebben een VVV bon gekregen twv 35 euro!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 18 Dec 2015 09:34

Re: Kerstpakket

Wij hebben dinsdag kerstborrel, we gaan naar een locatie waar een soort van kleine kerstmarkt voor ons klaar staat, we krijgen vouchers twv EUR 50,-- en kunnen daarmee gaan shoppen (ik heb het zelf georganiseerd dus vandaar dat ik dit weet, voor de rest is het natuurlijk nog een verrassing).
Na afloop staat er een lekker buffet voor ons klaar en kunnen we nog even nakletsen onder het genot van een drankje.

Verder krijgen we vandaag van de PV alvast een rollade en verwacht ik eigenlijk van de baas nog wel een envelop met inhoud, dit krijgen we eigenlijk ieder jaar met een bedrag er in wat afhankelijk is van de winst die we dit jaar hebben gemaakt. Dit jaar was een heeeeel goed jaar voor ons dus ik ben heel benieuwd! :angel:

edit, alle relatiegeschenken verzamelen we ook en worden onder het personeel verloot wat er eigenlijk op neer komt dat iedereen wel met een fles wijn, kerstbrood o.i.d. naar huis gaat.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem147

Bericht 18 Dec 2015 13:05

Re: Kerstpakket

Echt super leuk. Gisteren na de kerstviering op school kreeg het hele team wat leuks. Ik als stagiaire heb ook chocolade en een vvv bon van 10 euro gekregen. Echt heel erg lief. Ik had niets verwacht omdat ik er maar 1,5 dag per week ben.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 18 Dec 2015 13:42

Re: Kerstpakket

Wat leuk Pandora. Zo'n kerstmarkt klinkt echt heel leuk!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 18 Dec 2015 15:04

Re: Kerstpakket

Wij hadden ook een kerstmark met een stempelkaart met punten. Erg leuk idee maar het enige nadeel is dat ze alles tegelijk neerzetten maar het personeel wel in groepen verdeeld wordt omdat het anders te druk is. De leukste dingen waren dus gelijk al weg en de mensen die als laatste mochten hadden nog amper keus.
Ik heb een fleecedeken, 4 kaarsen en chocolade.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Dec 2015 15:13

Re: Kerstpakket

Marni schreef:Echt super leuk. Gisteren na de kerstviering op school kreeg het hele team wat leuks. Ik als stagiaire heb ook chocolade en een vvv bon van 10 euro gekregen. Echt heel erg lief. Ik had niets verwacht omdat ik er maar 1,5 dag per week ben.



ik voelde me gister echt een beetje lullig trouwens.
Ik en mijn duo kregen een vvv bon en zoenen enz en bedankt voor dit jaar enz.. Mijn lio stagiaire zat er naast.. die kreeg niks :nopompom:
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 18 Dec 2015 16:39

Re: Kerstpakket

Lio stagiaires krijgen bij ons ook altijd een kerstcadeau, zelfde als alle anderen.
Maar de vrouw die bij mij re-integreert kreeg ook niks, dat krijgt ze dan weer van haar oude directeur.
Dat was ook wel lullig, want ze werkt nu 4 dagen bij ons en komt niet meer op haar oude school door omstandigheden.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 18 Dec 2015 17:29

Re: Kerstpakket

Ik loop nu al 8 jaar stage in het basisonderwijs ( eerst opleiding onderwijsassistent en nu de pabo) en heb maar op 1 basisschool met kerst wat gekregen (2 flessen wijn in een doos).
Klein presentje zou toch leuk zijn. Ook nu ik mijn lio loop heb niks gehad. Ik kijk er inmiddels niet meer van op dat ik niks krijg.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 18 Dec 2015 19:06

Re: Kerstpakket

Ik heb een bioscoopbon gehad van €17,50 en een pakket met eten en drinken.
<<

Anoniem147

Bericht 18 Dec 2015 19:09

Re: Kerstpakket

Lejow schreef:
Marni schreef:Echt super leuk. Gisteren na de kerstviering op school kreeg het hele team wat leuks. Ik als stagiaire heb ook chocolade en een vvv bon van 10 euro gekregen. Echt heel erg lief. Ik had niets verwacht omdat ik er maar 1,5 dag per week ben.



ik voelde me gister echt een beetje lullig trouwens.
Ik en mijn duo kregen een vvv bon en zoenen enz en bedankt voor dit jaar enz.. Mijn lio stagiaire zat er naast.. die kreeg niks :nopompom:


Echt heel jammer. Helemaal voor een lio. Ik zou dat gevoel dan ook hebben hoor haha.
De directrice bedankte mij ook nog voor mijn inzet en goede hulp voordat ik wegging. Ik voel me ook ontzettend thuis op de school waar ik stage loop. In februari ga ik wisselen van klas (naar de onderbouw) en alle leerkrachten van de onderbouw gaven aan dat ik wel bij hun mocht komen als ik dat wilde :queen: . Voelt echt zo goed als je serieus genomen wordt en je valt positief op als stagiaire.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 18 Dec 2015 19:22

Re: Kerstpakket

Mijn broer en ik krijgen ieder jaar de pakketten van onze vader. Die geeft ze liever weg. 1 pakket van zijn voormalige werkgever, waar hij gewerkt heeft tot zijn pensioen. En 1 pakket van zijn huidige werkgever waar hij 2 halve dagen in de week chauffeurt. Dat laatste kreeg ik. Er zat een fles wijn, doosje bonbons en een nationale dinercheque in, ter waarde van €40,- .
Mijn vriend kwam net ook thuis met zijn pakket, een eten en drinken pakket, Italiaans getint. Met een mooie karaf en schaal erbij.
Ik heb op mijn werk een nieuw koksmes gekregen, een lunch voor 2 personen en een fles goede champagne.

Dus allemaal leuke dingen!!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Dec 2015 20:31

Re: Kerstpakket

ik mocht de mijne vandaag ophalen, een houten aardappelkistje met daarin, koffie,thee nootjes tuc koekjes, chips, chocolade melk. leuk pakket. En we krijgen altijd nog een eindejaarsuitkering

En kreeg van mensen waar ik werk een koektrommel met koekjes en chocolaatjes
van een ander die niet veel geld heeft een bon van fleurop en chocolaatjes
van een ander een ijzeren mandje gevuld met koekjes en chocolaatjes en geurkaarsjes.

Dus de kasten zijn hier behoorlijk vol met lekkere dingen
Afbeelding
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 18 Dec 2015 21:24

Re: Kerstpakket

Ooohh mijn vriend heeft een doos gehad met allemaal eet dingen en een bon voor 2e kaartje gratis voor theater, concert of...(?) weet ik niet meer.
Echt super leuk!!

Nu ben ik weer blij want voelde me stiekem wel een beetje zielig met mn fles wijn (ik weet het, erg ondankbaar)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 18 Dec 2015 21:35

Re: Kerstpakket

Ik had een bon, kon ik zelf iets kiezen en daarvan heb ik een kadobon van de vd gekozen. Kan ik daar wat van uitzoeken in de winkel.
:heart: :heart: 2011
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 18 Dec 2015 22:01

Re: Kerstpakket

Ik heb een doos met etenswaren gekregen met een Hollandse noot, o.a. Stroopwafel, thee, kaneelstaafjes, choco, slagroom, chips. Verpakking van elke item was zo'n postzakprint. Er zat ook een sneeuwpop-set (doos met aankleding voor een sneeuwman) en een selfie stick in. Ik vond het wel erg leuk!

Een collega vond er niets aan, want haar man blablablabla. Ik vind dat ondankbaar overkomen.
L2014 & H2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Dec 2015 22:23

Re: Kerstpakket

Ik mocht zelf een bon uitkiezen en heb een HEMA-bon gekozen (t.w.v. 50 euro). Blij mee! Kreeg er ook een fles Prosecco bij.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem205

Bericht 18 Dec 2015 22:55

Re: Kerstpakket

Onze pakketten zijn vandaag uitgedeeld dus ik verwacht 'm maandag te krijgen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Dec 2015 23:10

Re: Kerstpakket

Lejow schreef:
Marni schreef:Echt super leuk. Gisteren na de kerstviering op school kreeg het hele team wat leuks. Ik als stagiaire heb ook chocolade en een vvv bon van 10 euro gekregen. Echt heel erg lief. Ik had niets verwacht omdat ik er maar 1,5 dag per week ben.



ik voelde me gister echt een beetje lullig trouwens.
Ik en mijn duo kregen een vvv bon en zoenen enz en bedankt voor dit jaar enz.. Mijn lio stagiaire zat er naast.. die kreeg niks :nopompom:


Lullig ja! Onze LIO kreeg hetzelfde cadeau als de rest van het team, dus ze heeft het getroffen!
❤ 7 juni 2018
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 18 Dec 2015 23:11

Re: Kerstpakket

Super stom!
Ik vind het ook zo stom dat onze uitzendkrachten, waren er vier dit jaar, niet eens mee mochten met het personeelsuitje! Is alleen voor vast personeel, terwijl twee sowieso fulltime werken en al jaren bij ons zijn. Bijzonder. Ik zou daar zelf ook niet voor kiezen als ik manager/baas zou zijn.
<<

Anoniem140

Bericht 19 Dec 2015 10:10

Re: Kerstpakket

Ik had een heel leuk pakket met allemaal levensmiddelen die je ook daadwerkelijk gebruikt. Ik was er heel blij mee.
Mijn vriend had twee flessen wijn van 1,5 liter echt van die joekels. Eentje is er al op..
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Dec 2015 11:12

Re: Kerstpakket

Ik krijg nooit een kerstpakket. Vind ik echt best jammer. We krijgen wel een kerstbonus, dat is wel fijn. En een heel hip kerstfeest waarbij een loterij is waarbij men vliegtickets en iPads kan winnen. Heel tof. Maar dat zijn dan 6 gelukkigen, op een bedrijf van 600 man. Da's toch wel jammer. Ik was niet eens bij t kerstfeest, maar goed, dat is eigen keuze (hoewel er ook altijd mensen aan t werk zijn en das niet eigen keuze). Al met al zou ik dus liever een kerstpakket willen.

Maar gelukkig krijgt m'n man elk jaar echt een monsterlijk groot pakket. VOL lekkers! Inderdaad ook van allerlei producten die mensen echt kunnen gebruiken, van kerststol tot olijfolie, van koekjes tot zoutjes en ingrediënten voor meerdere maaltijden. Echt heel leuk. Zijn personeel is er ook altijd enthousiast over en leven er echt van in de kerstvakantie. Het is elk jaar weer echt een feestje om uit te pakken. Er zitten ook twee flessen wijn in. En we krijgen nog een kalkoen of rollade er bij. Echt lekker genieten dus!
Let's discover the world together.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 19 Dec 2015 13:57

Re: Kerstpakket

Mijn man en de rest van de werknemers (+/- 80 man personeel) kregen een IPad mini, ook omdat de zaak 85 jaar bestaat, lucky basterd haha.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 19 Dec 2015 20:35

Re: Kerstpakket

Wat een leuke dingen komen er voorbij.

In België is een kerstpakket niet zo standaard als in Nederland, ik kan zo niemand bedenken die ik ken die een pakket krijgt eigenlijk.
Mijn vriend krijgt elk jaar wel een gadget, ze mogen dan een poos van tevoren stemmen op een gadget uit een lijst en diegene met de meeste stemmen wordt het. In het verleden heeft hij een horloge, thermosbeker en een zaklamp gehad volgens mij, de rest kan ik me niet meer herinneren.
Hij krijgt verder een eindejaarspremie wat ik zelf ook krijg. Daar mogen we zeker niet over klagen want je kan het (bijna) vergelijken met een 13e maand.
Met sinterklaas krijgen we bij ons op het werk altijd een zak snoep, dit jaar was het voornamelijk chocola. Van de zomer hebben we een handig zakje/tas met badhanddoek, zonnebril etc. gekregen, uiteraard het meeste wel met het logo en de kleuren van het bedrijf (ik werk bij een zorgverzekering).
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem173

Bericht 19 Dec 2015 21:01

Re: Kerstpakket

Ik heb een kookboek gehad met recepten van allemaal collega's uit her ziekenhuis echt mooi bij elkaar gevoegd. Mooi boek.
En een bon van 20 euro om een cadeau uit te zoeken.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Dec 2015 21:48

Re: Kerstpakket

Ja, dat ze wat anders krijgt had ik me nog kunnen indenken, de helft ofzo aan VVV bonnen..
Maar dit ging ook echt zo voor der neus.. En heb er ook niet aan gedacht zelf wat mee te nemen voor haar.
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers