Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Houten trein

<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 11 Nov 2015 15:48

Houten trein

Ik wil een houten treinset voor beide jongens gaan kopen.
Oudste is 5,5 en jongste bijna 3.
Er is zoveel keus en zoveel merken dan ik het even niet meer weet haha.
Ow budget voor de set is ongeveer 60 euro en moet voor beide leuk zijn.
Suggesties?
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Anoniem193

Bericht 11 Nov 2015 16:14

Re: Houten trein

Hebben ze het nog bij Ikea?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2015 16:16

Re: Houten trein

Ik heb 2 jaar geleden een treinset gekocht bij toysxl die van 60 afgeprijsd was naar 30, en dit was afgelopen jaar weer zo. Toysxl heeft alleen ineens geen website meer... Dus ik kan niet opzoeken welk merk oid het is. dus.. feitelijk heb je niet zoveel aan mijn bericht :laughcry:
<<

Anoniem193

Bericht 11 Nov 2015 16:17

Re: Houten trein

Ja dus.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categ ... kea/18738/

Dat vind ik echt wel leuk, dan heb je voor weinig geld, veel baan. Mijn ouders hebben dat ook, al 12 jaar oud en is nog steeds perfect.
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:28

Bericht 11 Nov 2015 17:16

Re: Houten trein

Onze zoon (2 1/4) speelt erg graag met zijn houten treinbaan. Wij hebben de rails gewoon van ikea met brug en tunnel. Prima. Al heeft ook drie treintjes van Thomas de Trein die erop passen en die zijn wel erg favoriet. De treintjes van ikea zijn niet zo heel bijzonder. Maar qua baan voldoet het prima.
augustus 2013
<<

Anoniem239

Bericht 11 Nov 2015 17:18

Re: Houten trein

Wij hebben een set van bigjigs. Je hebt hele leuke basissets maar ook hele toffe uitbreidingen. Wij hebben de bouwplaats.

http://www.houtentreinshop.nl/bigjigs/treinset-bouwterrein-116-dlg-p-34.html
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 11 Nov 2015 22:43

Re: Houten trein

Mijn oudste heeft bij zijn geboorte een set van de HEMA gekregen. Ook met boompjes, een brug en houten poppetjes.

Later heeft hij er nog een set en extra uitbreiding met tunnel van ikea bij gekregen. Die passen ook op elkaar.

Die van HEMA vind ik wel mooier. Die van ikea heeft plastic stukjes om de baan-delen aan elkaar te maken. Bij HEMA is alles hout.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Nov 2015 22:46

Re: Houten trein

Bijna al die setjes passen op elkaar. Brio, Eichhorn, Thomas (de houten versie), Ikea, HEMA. Wij hebben een heel grote set die van de Lidl af komt, die past er ook weer op. Dus ik zou gewoon kijken naar een leuke aanbieding, je kan het altijd makkelijk uitbreiden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 11 Nov 2015 22:48

Re: Houten trein

Lejow schreef:Ik heb 2 jaar geleden een treinset gekocht bij toysxl die van 60 afgeprijsd was naar 30, en dit was afgelopen jaar weer zo. Toysxl heeft alleen ineens geen website meer... Dus ik kan niet opzoeken welk merk oid het is. dus.. feitelijk heb je niet zoveel aan mijn bericht :laughcry:


Die heb ik hier ook, hij vind het leuk om mee te spelen en de kwaliteit vind ik ook goed.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem 146

Bericht 12 Nov 2015 14:41

Re: Houten trein

Wij hebben de trein van Brio. Erg mooi en veel uitbreidingen.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 13 Nov 2015 00:21

Re: Houten trein

Susan schreef:Bijna al die setjes passen op elkaar. Brio, Eichhorn, Thomas (de houten versie), Ikea, HEMA. Wij hebben een heel grote set die van de Lidl af komt, die past er ook weer op. Dus ik zou gewoon kijken naar een leuke aanbieding, je kan het altijd makkelijk uitbreiden.


Dat wist ik dan weer niet!

Denk dat het een set van eichhorn gaat worden.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers