Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2015 15:47

Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Ik reed net naar huis vanaf mijn werk. Ben eigenlijk ziek, gister ook niet gewerkt, maar vandaag ivm geen vervanging toch gegaan. Dus betijds weer naar huis. Was 2 tellen aan het kutten met mijn telefoon. Had m niet in mn hand, hij lag op mn schoot, maar ik was er wel mee bezig.
Komt er ineens een zwarte auto met 4 gasten langs die me alle 4 aankijken en lachen, gaan ze voor me rijden.. bordje 'volgen.. politie' aan... :palm: :palm:

En nu ben ik een dikke fucking bekeuring van 230 euro rijker.
Ik weet het, compleet mn schuld, ik had niet met mn telefoon bezig moeten zijn, maar toch, kut is het wel.

Nu is het strafbare van het hele feit het vasthouden van je telefoon, en dát had ik niet. Dus ik ga gewoon bezwaar aanmaken, win ik vast toch niet, maar hee, wie niet waagt, wie niet wint.

We krijgen eind deze maand in het onderwijs een eenmalige extra uitkering en een loonsverhoging, nou ik weet een goede bestemming voor dat bedrag :nopompom:

Is er nog iemand stom/dom bezig geweest deze week?
<<

Anoniem304

Bericht 11 Nov 2015 15:50

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Je gaat serieus bezwaar aan maken? Hebben die mensen ook weer een goede dag. Dat is ook gewoon strafbaar hoor, als hij op je schoot ligt en je bent er mee bezig, of op een handig plekje op je dashboard, of op de stoel naast je en je zit erop te kijken.

Ik snap dat niet hoor. Er mogen nog wel veel zwaardere boetes op staan.

*Grmbl m`n edit werkt niet mee. Dus.
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 11 Nov 2015 15:57, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Nov 2015 15:54

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Ik zou ook geen bezwaar maken. Je hebt gewoon iets gedaan wat niet mag. Eigen schuld.
Wees blij dat je er met een boete vanaf komt.

Enige domme wat ik van de week gedaan heb is zonder sleutels het huis uitgegaan om boodschappen te doen. En dat uitgerekend op de avond dat mijn man laat thuis zou komen.
Gelukkig kon de buurvrouw eerder van werk zodat ze me binnen kon laten.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Nov 2015 16:00

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Oeh dat is een fiks bedrag Lejow, maar ik vind het eerlijk gezegd ook terecht dat daar zulke boetes op staan. Hoe vaak ik niet auto's zie slingeren waarbij als ik ze later inhaal blijkt dat de bestuurder met z'n telefoon bezig is... levensgevaarlijk!

Mijn zwangerschapsdementie kickt in deze week. Ik vergeet werkelijk alles en laat dingen slingeren op rare plekken. Maar het toppunt was toen ik aan mijn man heel verrast vroeg of hij mijn nachtkastje had schoongemaakt, die was nogal stoffig. Hij: "eh nee schat, dat heb je vanochtend zelf gedaan" :laughcry: . Dat krijg ik nog wel een tijdje te horen denk ik, haha.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 11 Nov 2015 16:03

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

En je telefoon is zelf op jouw schoot geklommen? Of leg je hem altijd daar als je de
Auto
instapt? Je was gewoon afgeleid en gevaarlijk bezig, anders werd je toch ook niet door die agenten staandegehouden. Dat was niet omdat je telefoon op schoot lag, dat kunnen zij immers niet zien. Bezwaar maken zou ik dus tijdverspilling vinden, nog los van het feit dat jij jouw verhaal niet kan aantonen.

Maar goed, dat is he vraag niet. Ik vind het idd een domme actie van je.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 11 Nov 2015 16:07

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Nou mijn telefoon ligt ook bijna altijd op mijn schoot als ik naar huis rijd :redface: Ik bel dan vaak met mijn man op de speaker en als mijn telefoon op mijn schoot ligt dan hoort hij mij het beste. Oortjes blijven bij mij niet goed zitten waardoor ik ze steeds opnieuw in moet doen en dat vind ik gevaarlijker eigenlijk. Ik kijk verder niet op mijn telefoon tijdens het rijden.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Nov 2015 16:11

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Isabel_ schreef:Nou mijn telefoon ligt ook bijna altijd op mijn schoot als ik naar huis rijd :redface: Ik bel dan vaak met mijn man op de speaker en als mijn telefoon op mijn schoot ligt dan hoort hij mij het beste. Oortjes blijven bij mij niet goed zitten waardoor ik ze steeds opnieuw in moet doen en dat vind ik gevaarlijker eigenlijk. Ik kijk verder niet op mijn telefoon tijdens het rijden.

In ieder geval zorgen dat je beeldscherm uit is dan, anders valt het enorm op;). Maargoed, het mag niet. Alleen in een handsfreeset ding.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2015 16:11

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Ja, hij heeft pootjes...

Telefoon ligt altijd op mn schoot als ik auto rij, en heb mn oortjes in. En was er nu een paar tellen mee bezig. Geef ook toe dat ik fout zat, ik had m alleen niet in mn hand, en dat was volgens de agent het strafbare feit. Want, ik citeer 'Als je een pak rijstewafels op je schoot heb liggen (die had ik toevallig in mn tas) en je kijkt er naar en bent daar mee bezig is het niet strafbaar'.

En dat ik fout zat dat weet ik zelf ook, baal er dan ook van, op alle mogelijke fronten.



Haha Teun, dat is wel erg :P Dat zou mij alleen ook kunnen overkomen, en dat toch echt zonder zwangerschapshormonen :wtf:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2015 16:12

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

T was overigens wel een erg leuke agent, in burger.. petje op :love:

Mijn auto is ook nogges onwijs smerig, gelukkig kentekenplaten wel schoongemaakt en goed zichtbaar. Maar hij ging er echt zo langs met zn vinger van 'hmmm dit is vies'. Schaamde me dood :palm:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Nov 2015 16:16

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Haha dat is inderdaad een stomme en domme actie Lejow.

Even nadenken.. ik denk dat mijn stomme domme actie nog moet komen deze week :lol: Wel altijd leuk om te lezen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2015 16:16

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Tabbie schreef:Haha dat is inderdaad een stomme en domme actie Lejow.

Even nadenken.. ik denk dat mijn stomme domme actie nog moet komen deze week :lol: Wel altijd leuk om te lezen.


Pas op he, vrijdag de 13e :popcorn:
<<

Anoniem304

Bericht 11 Nov 2015 16:28

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Lejow schreef:
Tabbie schreef:Haha dat is inderdaad een stomme en domme actie Lejow.

Even nadenken.. ik denk dat mijn stomme domme actie nog moet komen deze week :lol: Wel altijd leuk om te lezen.


Pas op he, vrijdag de 13e :popcorn:

Oh crap!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Nov 2015 17:32

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Shit :omg:
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 11 Nov 2015 17:49

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Ik had dat een paar weken geleden, stressvolle dag en verwachtte een telefoontje van de makelaar. Telefoon ging in de auto, dus ik pak hem op, zie ik achter mij 'stop politie'. Auto aan de kant, politie naar me toe 'mevrouw weet u dat uw rechter voorlamp het niet doet?'
Sindsdien pak ik hem ook echt nooit meer op.

Super balen Lejow!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2015 17:54

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Gijs. schreef:Ik had dat een paar weken geleden, stressvolle dag en verwachtte een telefoontje van de makelaar. Telefoon ging in de auto, dus ik pak hem op, zie ik achter mij 'stop politie'. Auto aan de kant, politie naar me toe 'mevrouw weet u dat uw rechter voorlamp het niet doet?'
Sindsdien pak ik hem ook echt nooit meer op.

Super balen Lejow!



MAZZELPIK!

Hij zei eerst 'Ja, koop zo'n houder, dan hangt het op je raam, zit je niet steeds naar je stuur te kijken enz. Heeft u wel even uw rijbewijs voor me?'
Dus ik had nog goooeeede hoop op een waarschuwing.
Hij loopt om de auto heen, bekijkt mn kenteken, komt aan de andere kant terug, steekt z'n hoofd bij raam en zegt 'U krijgt hier wel een proces verbaal voor'

Fuck :nopompom:
<<

Anoniem149

Bericht 11 Nov 2015 18:09

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Oei dat is inderdaad niet zo slim Lejow. Flink bedrag, maar ik vind het goed dat ze het flink bestraffen. Ik was vanmiddag aan het wandelen met mijn neefje, rijdt er zo'n dame bijna de stoep op. Je raadt het al, was ook druk met haar telefoon bezig. Het is gewoon levensgevaarlijk.

Ik maak trouwens echt aan de lopende band domme acties volgens mij, kan ze alleen nooit onthouden haha.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2015 18:13

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Die block je gewoon :smile:
<<

Anoniem149

Bericht 11 Nov 2015 18:19

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Haha ja dat denk ik. Of ik vind ze allang niet meer dom :P
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 11 Nov 2015 21:15

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Mijn domme actie van deze week was dat ik de auto sleutels vergat...
Ik had mijn man naar Schiphol gebracht, afscheid genomen en hij loopt naar de douane.
Vraagt een vriend die mee was of ik de auto sleutels had... Niet dus.
Mijn man was serieus bijna door de douane... Ik had er bijna gestaan op Schiphol, 2 uur rijen van huis zonder sleutels.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Nov 2015 21:33

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Ik had laatst mijn eerste spaarkaart voor bestekzegels vol en was helemaal blij met mijn eerste besteksetje en nu kwam ik er vanmorgen achter dat de vork weg is. Kwijt. Verdwenen?! Grrr ik baal er zó van hè! Was net zo blij met mn nieuwe set. Snap er niks van en ben nu bang dat ik m per ongeluk heb weggegooid ofzo :palm:
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Nov 2015 20:59

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Jahoor het is zover :palm:
Ik zit momenteel bij de kapper in de verf en zit dus te wachten en te draaien om de stoel. Voor de spiegel hadden ze een kopje thee klaargezet.. En je raadt het vast al, ik wilde die pakken in mijn draai en hop bekertje op: overal thee! Over de föhn, over mijn tas, over mijn broek, over het tijdschrift wat ik aan hef lezen was. Dom!

Nu is m'n jas en tas aan het drogen en ik durf niet meer te bewegen of om nieuwe thee te vragen :laughcry: en nu ben ik dorstig haha
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 12 Nov 2015 21:08

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben met domme acties!

Ik stond vanavond denk ik zo'n tien minuten in de soep te roeren terwijl het gas niet aan stond :palm:
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem134

Bericht 12 Nov 2015 21:11

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Jezzie schreef:Heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben met domme acties!

Ik stond vanavond denk ik zo'n tien minuten in de soep te roeren terwijl het gas niet aan stond :palm:


haha klinkt bekent. Ik heb dat ook wel eens met het koffiezetapparaat, ervsn overtuigd zijn dat hij kapot is blijkt de stekker niet in het stopcontact te zitten.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Nov 2015 21:11

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Whaha dat is ook echt een mooie domme actie jezzie!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Nov 2015 21:12

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

MissD schreef:
Jezzie schreef:Heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben met domme acties!

Ik stond vanavond denk ik zo'n tien minuten in de soep te roeren terwijl het gas niet aan stond :palm:


haha klinkt bekent. Ik heb dat ook wel eens met het koffiezetapparaat, ervsn overtuigd zijn dat hij kapot is blijkt de stekker niet in het stopcontact te zitten.


Ik heb weleens een combi magnetron weggegooid omdat deze stuk was. Toen we de nieuwe magnetron neerzette en in het stopcontact stak.. Toen kwamen we er achter dat het stopcontact stuk was :palm:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers