Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

<<

Anoniem168

Bericht 19 Nov 2015 21:53

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Pippin schreef:
Kiatu schreef:Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb op het moment aan de lopende band domme acties, maar ik vergeet alles (dat is meteen ook de oorzaak van de meeste domme acties). Vandaag kwam ik er aan de kassa van de Bruna achter dat ik geen portemonnee bij me had. Niet heel praktisch.


Altijd als ik alleen mijn pinpas meeneem als ik op stap ga, sta ik de volgende dag bij de supermarkt met portemonnee, maar zonder pinpas. Gelukkig is het 2 min lopen, maar ik voel me dan wel altijd heel stom.


Haha, dat heb ik ook wel eens ja, maar gelukkig heb ik dan nog altijd een tweede pinpas van een andere rekening achter de hand.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Dec 2015 14:35

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Het is ondertussen 5.5 week geleden en heb nog niks ontvangen. Komt vast vlak voor kerst hehe.
Maar weet iemand hoe t zit? Krijg je nornaal een bewijs van het proces verbaal mee als je staande gehouden wordt ?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 20 Dec 2015 14:39

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

In plaats van mijn postcode mijn pincode opzeggen toen ik ook wilde gaan pinnen bij het kopen van bloemen. Haha.
<<

Anoniem222

Bericht 21 Dec 2015 11:25

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Hahaa, Sogood, mooi :D.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 21 Dec 2015 13:59

Re: Jouw mega stomme domme actie(s) van deze week

Harrison schreef:Hahaa, Sogood, mooi :D.


Stom he, maar gisteren was ik gewoon helemaal mijn pinpas vergeten bij het boodschappen doen. Gelukkig had ik mijn man bij, maar ook hij had geen pinpas bij zich. :12:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers