Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor toilettas hebben jullie?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Nov 2015 23:58

Wat voor toilettas hebben jullie?

Die van mij is aan vervanging toe en ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe. Ik heb hem vaak nodig en wil hem dan in een rugzak kunnen gooien met wat kleren erbij, dus het moet niet een enorme beautycase zijn. Ik zie ook toilettassen die je op kunt hangen, is dat handig? Wat voor één hebben jullie en bevalt ie?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem173

Bericht 11 Nov 2015 00:06

Re: Wat voor toilettas hebben jullie?

Ik heb zo eentje die je op kunt hangen! Gekocht bij beversport, heel handig vind ik het. Ik vind een paar vakjes om flessen in te zetten handig en vakjes voor kleine dingen.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 11 Nov 2015 08:45

Re: Wat voor toilettas hebben jullie?

De mijne kan ik ook ophangen, heb ik toentertijd gekocht bij perry sport maar daar kan ik ze niet meer vinden.
Hij heeft qua vakindeling wel wat weg van deze bij de Bever http://www.bever.nl/jack-wolfskin-toile ... olour=4246
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Nov 2015 10:04

Re: Wat voor toilettas hebben jullie?

Uhh eentje die ik ooit gratis heb gekregen bij wat Clinique producten. Volgens mij leeft hij echt al járen. Nooit over nagedacht dat dat nu een item is dat ik moet vervangen :smile: .

Ik ben dan ook gewoon van de toilettassen waarin je gewoon alles kan gooien. Niks vakjes want dan raak ik alleen maar in de war. De eerste keer ruim ik dat netjes in, daarna erger ik me dat het niet meer zo zit als de bedoeling is en dan wordt het toch weer een zooi.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8479

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Nov 2015 10:09

Re: Wat voor toilettas hebben jullie?

Ik heb een heule grote van de Hema, zo een waar ik alles in kan gooien inderdaad. Verder heb ik een aantal kleintjes die ik ooit gratis gekregen heb bij bepaalde producten of van die etuitjes die ik eens heb gekocht. Die stop ik in mijn handbagage als ik ga vliegen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Nov 2015 12:41

Re: Wat voor toilettas hebben jullie?

Die ik nu heb is van een soort zilverkleur nepleer en dat begint helemaal af te bladderen, ziet er niet uit. Ik kwam deze tegen en die vind ik leuk, maar geen idee of dat hangsysteem handig is. Moet je wel iets hebben om m aan op te hangen natuurlijk :P Wat denken jullie?

http://www.reisenthelshop.nl/product/re ... xl/115779/
❤ 7 juni 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8479

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Nov 2015 14:51

Re: Wat voor toilettas hebben jullie?

Je kunt 'm ook neerzetten toch als er geen haakje is? Ik vind het een leuke toilettas en hij lijkt me ook handig.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 11 Nov 2015 17:10

Re: Wat voor toilettas hebben jullie?

Ik heb er veel te veel :eyes: één grote en veel kleintjes. Ik gebruik graag de grote, daar kan ik alles gewoon in gooien zonder te passen en te meten. Het is een soort blokvorm, met een dubbele rits aan de bovenkant, dus als ie open is, is het meer een bakje en kun je dus goed overal bij. Paar euro bij de kruidvat, maar ik heb em al jaren. Al die kleintjes heb ik gekocht 'omdat ze zo leuk waren' en die gebruik ik nu als etui, om make-up in op te bergen en andere beautyspullen enzo.
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem162

Bericht 11 Nov 2015 17:24

Re: Wat voor toilettas hebben jullie?

Bliss, ik heb dezelfde op het oog. Lijkt me wel handig.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 11 Nov 2015 17:50

Re: Wat voor toilettas hebben jullie?

Die je op kunt hangen zijn superhandig die heb ik ook.
Maar ik weet helaas niet welk merk aangezien ik via het werk heb. Ik vind het fijn dat je twee vakken met rits hebt bij deze.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Nov 2015 20:27

Re: Wat voor toilettas hebben jullie?

Ik ga deze maar eens bestellen, kijken hoe ie in het echt is!

Haha Niekske, dat heb ik ook, ik stik ook van de kleine tasjes en etuitjes.

Edit: heb hem besteld, als het goed is kan ik hem morgen al ophalen bij een afhaalpunt. Ben benieuwd!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem162

Bericht 13 Nov 2015 21:58

Re: Wat voor toilettas hebben jullie?

En Bliss, hoe is de toiletttas?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Nov 2015 22:01

Re: Wat voor toilettas hebben jullie?

Ja top, precies zoals ik had verwacht! Hij lijkt best groot, maar is bijna hetzelfde formaat als mijn oude. Hier zitten alleen allemaal handige vakjes in, dus hij lijkt me erg overzichtelijk. Ik hou hem dus en volgend weekend ga ik naar mn vriend, dus dan kan ik m meteen uitproberen :)
❤ 7 juni 2018

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers