Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bordspel ticket to ride

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 05 Nov 2015 16:25

Bordspel ticket to ride

Ik wil graag mijn man voor Sinterklaas het bordspel ticket to ride of ticket to ride europe geven. Zover ik kan zien zijn het beiden basisspellen waar je uitbreidingen voor kan kopen. Wat is verder het verschil? En voor de kenners: welk spel zou ik volgens jullie het beste aan kunnen schaffen?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 05 Nov 2015 18:04

Re: Bordspel ticket to ride

Europe vind ik minder dan Amerika. Ik geloof dat het bij europe zo is dat je stationnetjes kan bouwen. Vind zelf Amerika leuker maar weet niet meer precies waarom.
2015 💙
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 06 Nov 2015 11:14

Re: Bordspel ticket to ride

Ik ken alleen europe, erg leuk om te spelen vinden wij, aanrader! Scandinavië kan je geloof ik ook met 2 personen spelen.
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Nov 2015 12:08

Re: Bordspel ticket to ride

Wij hebben Europa, en die vinden we erg leuk. Normaal koop ik eigenlijk altijd het 'origineel', maar nu vonden we Europa leuker, omdat we zelf zo ongeveer driekwart van die routes echt gereisd hebben met de trein. Je kunt dit spel trouwens ook prima met zijn tweetjes spelen, maar ook met meer.
Met de andere versie heb ik geen ervaring.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Nov 2015 12:35

Re: Bordspel ticket to ride

Ik zou haast zeggen pak Nederland. Bij deze versie heb je nog een extra moeilijkheid en dat zijn de muntjes die je moet betalen om een stuk rails aan te leggen. Deze heb je bij de andere versies niet.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 06 Nov 2015 14:12

Re: Bordspel ticket to ride

Bedankt voor de reacties!

Silly-one: volgens mij is Nederland geen basisspel maar een uitbreiding en heb ik dus alsnog ticket to ride europe of het originele ticket to ride spel nodig. Klopt dit?
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 06 Nov 2015 16:54

Re: Bordspel ticket to ride

Wij hebben ticket to ride europe. Erg leuk spel om te spelen als je van bordspellen houdt.
Met z'n tweeën is dit spel al leuk om te doen maar met z'n 4en wordt het net wat uitdagender.
Versie Nederland is inderdaad een uitbreiding, deze wil ik ook voor de feestdagen vragen.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Nov 2015 17:03

Re: Bordspel ticket to ride

Klinkt erg leuk dit spel!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Nov 2015 09:10

Re: Bordspel ticket to ride

Isabel_ schreef:Bedankt voor de reacties!

Silly-one: volgens mij is Nederland geen basisspel maar een uitbreiding en heb ik dus alsnog ticket to ride europe of het originele ticket to ride spel nodig. Klopt dit?


Nu je het zegt.
Dit komt omdat we nooit het basisbord gebruiken. We hebben altijd Nederland gespeeld haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 11 Nov 2015 09:49

Re: Bordspel ticket to ride

Wij hebben het ook, de Europa versie en doen het vrijwel nooit. Zonde eigenlijk want het is enorm duur.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers