Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


TV/internetaanbieder, welke heb jij?

<<

Anoniem149

Bericht 05 Nov 2015 15:11

TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Ik zit nu bij Ziggo. Ben tevreden, maar ik vind het aan de dure kant. Ben dus nu aan het uitzoeken of het goedkoper kan en zou graag ervaringen willen lezen van anderen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10370

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 05 Nov 2015 15:15

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

KPN, wij zaten bij UPC/Ziggo, maar zwaar ontevreden.
Over KPN wel erg tevreden.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem331

Bericht 05 Nov 2015 15:17

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Hier helaas alleen Digitene mogelijk, maar nu met Netflix erbij mis ik al die extra zenders helemaal niet, en ben ik stukken goedkoper uit. Vond ziggo ook erg duur.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11825

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Nov 2015 15:18

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Ik zit bij Telfort, daar tevreden over. Kleinere zusje van KPN.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10370

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 05 Nov 2015 15:22

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Telfort is mijn zusje ook erg tevreden over. Is ook exact hetzelfde kastje met afstandsbediening.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem149

Bericht 05 Nov 2015 15:23

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Mag ik ook vragen wat jullie betalen?

Ik kijk zelden TV, heb het eigenlijk alleen voor het internet, maar doe daar ook niks geks mee. Ik betaal nu €52,50... Heb al gezien dat het flink goedkoper kan. Heb nu een pakket gezien bij Tele2, daar ervaringen mee iemand?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10370

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 05 Nov 2015 15:33

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Uhm... dat moet ik vanavond even aan mijn man vragen.. Ik heb daar echt geen weet van! Haha!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem304

Bericht 05 Nov 2015 15:33

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

TV bij Canal Digitaal, Internet van Telfort. Helft goedkoper dan KPN.
<<

Anoniem149

Bericht 05 Nov 2015 15:39

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Sam schreef:Uhm... dat moet ik vanavond even aan mijn man vragen.. Ik heb daar echt geen weet van! Haha!


Haha ik ben daar ook heel slecht in hoor. Zit terwijl ik dingen aan het opzoeken ben met mijn vader te appen of het wat is. Tele2 is ook al afgevallen, dat internet is toch wat te langzaam. Zit nu ook bij Telfort te kijken. Het gaat mij echt het meest om het internet.

Yadira, jij hebt het dus gesplitst? Is dat niet een heel gedoe?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6357

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 05 Nov 2015 15:39

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

KPN.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Nov 2015 15:42

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Elize schreef:
Yadira, jij hebt het dus gesplitst? Is dat niet een heel gedoe?

Nee dat is absoluut geen gedoe geweest hoor. Alleen hebben we weinig keus. Internet van Canal Digitaal willen we niet en we kunnen alleen van hun TV krijgen(schotel). Dus het moet wel gesplitst.

Er ligt bij ons geen TV-kabel en geen internet kabel. Vandaar :P
<<

Anoniem149

Bericht 05 Nov 2015 15:54

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Oh op die manier. Ik snap het haha. Dat is iets wat hier niet hoeft dus dat ga ik niet doen :wink:
<<

Anoniem173

Bericht 05 Nov 2015 15:56

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Telfort hier en heel tevreden
<<

Anoniem281

Bericht 05 Nov 2015 15:59

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Tele2 en ik vind 't ruk! Nog 10 maanden geloof ik, dan stappen we over naar KPN.
<<

Anoniem149

Bericht 05 Nov 2015 15:59

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Oke nog éen vraag. Weet niet of jullie het antwoord hebben maar ik haat bellen dus ik stel dat liever even uit..

Ik zit nu dus bij Ziggo. Heb een pakket gezien bij Telfort wat goed is voor mij, in overleg met mijn vader. Telfort kan voor mij de overstap regelen, heel fijn. Weten jullie of ik dan dubbele kosten ga betalen? Heb nu net mijn Ziggo betaald dus wil als het kan per 1-12-2015 overstappen, dan ben ik nu wel op tijd toch?
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 05 Nov 2015 16:00

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Wij hebben ziggo en wij zijn tevreden. Het lijkt wel heel duur maar als we t vergelijken met andere providers kunnen die ons niet hetzelfde bieden voor minder geld. Sowieso kunnen veel providers ons niet hetzelfde bieden omdat ze het gewoonweg niet hebben. Hier komen ook vaak aanbieders van glasvezel aan de deur en we hebben wel een aansluiting maar ook die kunnen ons niet hetzelfde bieden.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 05 Nov 2015 18:35

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Ik heb Telfort. Betaal er 39,- per maand voor, ben heel tevreden en heb 2 tv's aangesloten.
De vorige bewoonster van mijn huis heeft geen glasvezel laten aanleggen (terwijl dat op dat moment gratis was) dus als ik glasvezel zou willen, zou het ontzettend veel gaan kosten. Telfort was ten tijde van mijn verhuizing het goedkoopst (3 jaar geleden, inmiddels betaal ik meer dan 5,- per maand meer tov 3 jaar geleden) en had een prima zenderpakket. Ik vind vooral het pauzeren tijdens programma's ideaal.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 05 Nov 2015 18:39

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Ziggo. We zouden KPN krijgen voor telefonie (en de rest van Ziggo) maar toen er wat mis ging bij de aansluiting zijn we overgegaan op ziggo compleet. Werkt prima.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem149

Bericht 06 Nov 2015 14:16

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Lenthe schreef:Ik heb Telfort. Betaal er 39,- per maand voor, ben heel tevreden en heb 2 tv's aangesloten.
De vorige bewoonster van mijn huis heeft geen glasvezel laten aanleggen (terwijl dat op dat moment gratis was) dus als ik glasvezel zou willen, zou het ontzettend veel gaan kosten. Telfort was ten tijde van mijn verhuizing het goedkoopst (3 jaar geleden, inmiddels betaal ik meer dan 5,- per maand meer tov 3 jaar geleden) en had een prima zenderpakket. Ik vind vooral het pauzeren tijdens programma's ideaal.


Jij hebt dat alles-in-1 pakket dan denk ik? Heb ik ook gezien, maar aangezien ik nooit bel ga ik voor het Internet + TV pakket van Telfort. Zag er allemaal prima uit, dus ik ben benieuwd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12093

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Nov 2015 14:56

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Voorheen upc nu ziggo. Iets anders is hier niet mogelijk
Afbeelding
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 06 Nov 2015 17:23

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Elize schreef:Oke nog éen vraag. Weet niet of jullie het antwoord hebben maar ik haat bellen dus ik stel dat liever even uit..

Ik zit nu dus bij Ziggo. Heb een pakket gezien bij Telfort wat goed is voor mij, in overleg met mijn vader. Telfort kan voor mij de overstap regelen, heel fijn. Weten jullie of ik dan dubbele kosten ga betalen? Heb nu net mijn Ziggo betaald dus wil als het kan per 1-12-2015 overstappen, dan ben ik nu wel op tijd toch?


Ligt ook aan de duur van je contract. Als je voor 2 jaar getekend hebt moet je wel eerst het contract uitzitten, bijvoorbeeld.

Verder is Telfort op dit moment het meest stabiele netwerk in providerland. Ik ben op dit moment in training om op bij de klantenservice van een provider te gaan werken (en nee, niet Telfort). Glasvezel is altijd het snelste, ook het duurste. Maar ligt ook aan wat je wil, welke snelheid haalbaar is op je adres, hoeveel apparaten je wil aansluiten, etc.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem149

Bericht 06 Nov 2015 18:21

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Ik ben er inmiddels achter dat ik per maand op kan zeggen, dus dat moet geen probleem vormen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 06 Nov 2015 18:32

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Elize schreef:Ik ben er inmiddels achter dat ik per maand op kan zeggen, dus dat moet geen probleem vormen.


Dan kan je gewoon een andere aanbieder nemen en vaak zegt die zelfs het abonnement al voor je op en zorgt dat het abonnement tijdig wordt overgenomen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 06 Nov 2015 19:24

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Elize schreef:
Lenthe schreef:Ik heb Telfort. Betaal er 39,- per maand voor, ben heel tevreden en heb 2 tv's aangesloten.
De vorige bewoonster van mijn huis heeft geen glasvezel laten aanleggen (terwijl dat op dat moment gratis was) dus als ik glasvezel zou willen, zou het ontzettend veel gaan kosten. Telfort was ten tijde van mijn verhuizing het goedkoopst (3 jaar geleden, inmiddels betaal ik meer dan 5,- per maand meer tov 3 jaar geleden) en had een prima zenderpakket. Ik vind vooral het pauzeren tijdens programma's ideaal.


Jij hebt dat alles-in-1 pakket dan denk ik? Heb ik ook gezien, maar aangezien ik nooit bel ga ik voor het Internet + TV pakket van Telfort. Zag er allemaal prima uit, dus ik ben benieuwd.

Nee, ik heb alleen internet+tv. Maar omdat ik 2 tv-kastjes heb, betaal ik volgens mij wat meer.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 06 Nov 2015 19:41

Re: TV/internetaanbieder, welke heb jij?

Wij zitten bij KPN en zijn er tevreden over. Wel veel problemen gehad met verhuizen
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers