Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen!

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 05 Nov 2015 14:58

Weekendplannen!

Bijna weekend! Gaan jullie nog iets leuks doen?

Morgen: werken en s'avonds thuis Flikken Maastricht kijken
Zaterdag: s'morgens even de stad in, s'middags boodschappen en het huishouden
Zondag: op verjaardagsvisite en studeren
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 05 Nov 2015 15:26

Re: Weekendplannen!

Ik heb al soort van weekend, tenminste over een paar uur. Ik werk deze week vooral thuis, dus wellicht doe ik morgen nog wel een paar uurtjes wat voor het werk, misschien ook niet.
Vanavond ga ik met mijn man naar het concert van Editors, zin in!
Vrijdag: boodschappen doen, misschien nog wat voor het werk doen, huishouden doen, en 's avonds ga ik met een vriend uit eten in Den Bosch
Zaterdag: gisteren was onze trouwdag, maar toen moesten we gewoon werken, dus zaterdag gaan we met zijn tweetjes wat leuks doen. We weten nog niet precies wat, ligt ook aan het weer, maar 's avonds gaan we in ieder geval uit eten.
Zondag: misschien 's middags op familiebezoek, verder nog niet echt plannen, ik ga in ieder geval studeren voor mijn cursus Italiaans
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 05 Nov 2015 16:12

Re: Weekendplannen!

Hier helaas een werk/leer weekend.

Morgen ben ik vrij en ga ik vooral mijn toets leren voor maandag.
Zaterdag moet ik werken van 07.30 - 16.00 uur. 's Avonds ben ik alleen thuis, dan ga ik weer leren en vroeg op bed.
Zondag moet ik weer werken van 07.30 - 16.00 uur. En 's avonds hebben we dansles.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 05 Nov 2015 16:14

Re: Weekendplannen!

Wij gaan een weekend weg met de familie.
Zitten met 11 (12 oops, vergeet P) mensen in een grote boerderij. Altijd erg gezellig. ook wel spannend want is de eerste keer dat we nachten weg gaan met P.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem149

Bericht 05 Nov 2015 16:21

Re: Weekendplannen!

Ik ga bijkomen van een hectische week. Moet wel wat werken in het weekend, maar dat zijn maar 2 korte diensten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12152

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Nov 2015 16:55

Re: Weekendplannen!

morgen om 12 uur heb ik weekend. Moet morgen middag met mijn vader naar de stort toe
zaterdag hoop ik dat mijn man eindelijk het gat in de muur naar de schuur dichtmaakt dan tocht het niet meer zo eg.
zondag als het mooi weer is wil ik eindelijk eens naar het bos
Afbeelding
<<

Anoniem168

Bericht 05 Nov 2015 18:04

Re: Weekendplannen!

Morgen heb ik een kindvrije dag, nadat ik hem bij schoonouders heb afgezet. Dan ga ik flink poetsen in huis. 's Avonds naar een borrel. Zaterdag ben ik nog steeds zonder kind, en zonder man en ga ik lekker voor mn blog aan de slag en misschien wat lezen, kleuren, knutselen. Eind van de middag een verjaardag. Zondag misschien een meeting in Amsterdam... Als het nog doorgaat... En anders gaan we denk ik langs mijn opa en oma.
<<

Anoniem167

Bericht 05 Nov 2015 18:14

Re: Weekendplannen!

Voor m'n gevoel is het dinsdag ofzo haha!

Vrijdag / werken vanaf 8
Zaterdag / vloer kopen en gordijnen bestellen enz voor in huis.
Zondag / werken vanaf 10, in avond naar verjaardag buurmeisje die 14 wordt.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Nov 2015 21:51

Re: Weekendplannen!

Morgenochtend als de meiden op school zijn, boodschappen doen en hier in huis opruimen/schoonmaken.
Smiddags met de meiden wat doen en aan het einde van de dag komt mijn nichtje en die blijft logeren.

Zaterdag geen idee..
Zaterdagavond de meiden naar mijn ouders brengen die slapen daar omdat ik zondag naar een rommelmarkt ga en probeer mijn meuk te verkopen :-)
:heart: :heart: 2011
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 06 Nov 2015 07:23

Re: Weekendplannen!

Vandaag ga ik nog even werken en dan vanmiddag uit mijn werk even winkelen, heb een kort lijstje met dingen die ik nodig heb.

Alleen zaterdag gaan we mijn ouders wegbrengen en uitzwaaien op Schiphol!
Verder dit weekend helemaal geen plannen, heerlijk!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 06 Nov 2015 11:03

Re: Weekendplannen!

Normaal heb ik op vrijdag al weekend maar ik werk deze week wat extra dus vandaag nog geen weekend voor mij...
Vanavond ga ik met een vriendin naar de Bingo :P
Morgenochtend duurloopje met de dames van mijn hardloopgroepje.
Morgenmiddag boodschappen doen en wat in het huishouden, morgenavond bankhangen.
Zondag beetje huishouden en misschien nog even een stukje wandelen of fietsen met de meiden.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 06 Nov 2015 11:07

Re: Weekendplannen!

Vrijdag: Werken tot 17:30u, daarna naar een vriendinnetje en daar gezellig eten.
Zaterdag: Uurtje vrijwilligen in de speel-o-theek, verder geen plannen.
Zondag: 's Morgens half uurtje hardlopen met een vriendin, rest van de dag geen plannen.

Even een lekker rustig weekend. Afgelopen en komende weekenden zijn al druk zat!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 06 Nov 2015 11:09

Re: Weekendplannen!

Ik moet vandaag werken tot half 5. Mijn zwager is jarig dus ik denk dat ik vanavond daar nog even koffie ga drinken. Verder geen plannen.
Morgen ga ik met mijn moeder naar de markt in Hoorn. We moeten toevallig die kant op, dus dan maken we er een dagje van :)
Zondag heb ik repetitiedag van het orkest waarin ik speel.

Niet echt wilde plannen dus, haha!

♥♥
<<

Anoniem185

Bericht 06 Nov 2015 11:45

Re: Weekendplannen!

Ik moet het weekend werken. Beide dagen van 7.00 tot 15.00. Daarna klussen in het huisje.
<<

Anoniem335

Bericht 06 Nov 2015 11:57

Re: Weekendplannen!

Vandaag les tot 16 uur en daarna nog even langs de Ikea, die zit er naast. Vanavond nog geen plannen, morgen op verjaardag bij mijn nicht in Delft, kan meerijden met m'n tante & oom dus dat is fijn.
Zondag ook nog geen plannen.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 06 Nov 2015 12:45

Re: Weekendplannen!

Net huis opgeruimd/schoongemaakt, want zometeen komt mijn vriend lunchen en vanavond een spelletjesavond hier.

Morgen een rustig dagje en even zwemmen

Zondag is onze relaxdag. 's avonds heeft vriend een concert, dan ga ik even wat dingen op een rijtje zetten.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 06 Nov 2015 13:30

Re: Weekendplannen!

Ik ben vandaag lekker vrij. Heb de was al gedaan, en gestofzuigd. Nu bezig met voorbereidingen van t eten voor vanavond. Mijn broer en schoonzus komen gezellig. Ben buikspek zacht aan t garen, spareribbetjes aan t garen, en focaccia aan t maken. Straks nog even boodschappen doen voor de rest.

En zaterdag en zondag werken van 11 tot 22 uur. En daarvoor en na weinig plannen. Maandag weer lekker vrij!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 07 Nov 2015 11:07

Re: Weekendplannen!

Vandaag lekker naar zwangerschapsyoga en verder leuke dingen doen met onze dochter, zodat mijn man de rust heeft om laminaat te leggen boven :smile:

Morgen gaan we eerst zwemmen met zijn drieën, verder wat huishouden en 's avonds uit eten met de familie van mijn man.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 07 Nov 2015 21:10

Re: Weekendplannen!

Ik lig lekker op de bank met een dekentje kijkend naar Playback je gek. Lekker haha. De man is van huis dus even lekker rust vanavond.
<<

Anoniem181

Bericht 08 Nov 2015 00:33

Re: Weekendplannen!

-

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers