Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Keukentje voor vierde verjaardag?

<<

Anoniem159

Bericht 05 Nov 2015 14:27

Keukentje voor vierde verjaardag?

Ik vind keukentjes altijd al erg leuk, maar we hadden er nooit echt een geschikte plaats voor in huis, maar nu is de box sinds een tijdje weg dus daar zou een keukentje kunnen staan.

Mijn dochter speelt erg graag met keukentjes bij anderen, dus ze vindt het nu zeker nog leuk, maar blijft het nog wel even leuk voor 4- of 5-jarigen? Voor degenen die er één hebben: spelen jullie (oudere) kinderen nog veel met het keukentje?
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 05 Nov 2015 14:34

Re: Keukentje voor vierde verjaardag?

Ik zou het nu niet keer doen. Bij ons wordt er nog veel mee gespeeld, maar hoor veel geluiden van kinderen die er op uitgekeken zijn.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

anoniem196

Bericht 05 Nov 2015 21:11

Re: Keukentje voor vierde verjaardag?

Wij hebben het ikea keukentje voor haar 4e verjaardag gegeven.
Ze was er super blij mee en nog steeds.
Gebruikt haar keukentje bijna elke dag om eten voor haar poppen te maken.
Of als ik aan het koken ben, kookt ze mee in haar keukentje.
Geef ik haar was pasta dingentjes en een stukje groenten en ze is er leuk mee aan het spelen.

Ik zeg doen
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 05 Nov 2015 21:38

Re: Keukentje voor vierde verjaardag?

Hier ook favoriet bij onze 5jarige! En haar zusje ;)
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers