Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

<<

Anoniem281

Bericht 05 Nov 2015 13:43

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Ik zou ook liever iets geven waar m'n kind ontzettend blij mee is! Als je bang bent dat je dan te 'weinig' geeft (aan hoeveelheden) zou ik gewoon praktische cadeautjes inpakken; sokken, nieuwe pyjama, een kleurboek of leesboek. Dan blijft 't uitpakken een feest, maar heeft-ie wel iets waar-ie echt onwijs blij mee is en ook daadwerkelijk mee speelt.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 05 Nov 2015 16:33

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

@peach, dan moet je je even aanmelden voor de nieuwsbrief. Je kan de bon online gebruiken of of printen voor in de winkel.

Bol.com werkt perfect als je Airlines hebt!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Nov 2015 16:39

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Ja ik zou het doen, op deze leeftijd zegt de prijs van een cadeau kinderen nog niet zo veel. Wij gaan waarschijnlijk ook allebei de kinderen iets duurs geven en dan misschien op de verjaardag wat minder duurs. Maar we denken dat de kinderen ontzettend veel plezier van dat cadeau zullen beleven en dat vinden we op dit moment dan toch belangrijker dan de precieze prijs. Ik denk wel dat als ze ouder worden en daar meer bewust van worden dat dat anders wordt, ik vind sinterklaas in principe ook niet iets voor de hele dure cadeaus.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Nov 2015 16:47

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Carl schreef:Ik zou ook liever iets geven waar m'n kind ontzettend blij mee is! Als je bang bent dat je dan te 'weinig' geeft (aan hoeveelheden) zou ik gewoon praktische cadeautjes inpakken; sokken, nieuwe pyjama, een kleurboek of leesboek. Dan blijft 't uitpakken een feest, maar heeft-ie wel iets waar-ie echt onwijs blij mee is en ook daadwerkelijk mee speelt.


Ja precies, of gewoon nog een paar kleine pakjes van de Action zodat hij nog wat uit te pakken heeft.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Nov 2015 16:48

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Yrsa heeft trouwens de Octopod (dus zeg maar het moederschip) van The Octonauts, dat is denk ik een beetje vergelijkbaar met die uitkijktoren van Paw Patrol, we hebben er nog wel wat extra poppetjes bij gegeven want er zaten er maar heel weinig bij en zonder poppetjes is het niet echt leuk. Maar daar wordt na meer dan een jaar nog best mee gespeeld, zeker als er vriendjes zijn.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Nov 2015 17:09

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Ja hoor als ze hier echt iets heel graag zouden willen hebben en het past in het budget dan had ik het gekocht.

Lijkt me ook best fijn een kind die weet wat hij wil hebben, die van mij hebben geen idee. Kijken ook niet in het boek dus ik verzin maar van alles.
:heart: :heart: 2011
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 05 Nov 2015 18:17

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Als hij het heel graag wil zou ikhet ook doen. Hier geven we hem verschillende auto's van paw patrol. Hij verzint er nu zelf ook vanalles bij dus mist die uitkijktoren niet. Ik zal toevallig ook het trainingscentrum. Misschien is dit ook leuk voor 'm en is iets goedkoper (top1toys 35 euro)
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 05 Nov 2015 18:47

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Als dat het enige is wat hij echt graag wil hebben zou ik het wel kopen. Mijn kinderen hebben allebei wel meerdere dingen die ze heel graag willen hebben daar kies ik dan wel datgene van waarvan ik denk dat ze er heet meest mee zullen spelen.
2010 2012
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 05 Nov 2015 20:42

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Wij zaten vorig jaar met precies hetzelfde dilemma. Zoon en dochter wilden allebei ontzettend graag de uitkijktoren van Paw Patrol. Na lang wikken en wegen toch maar gekocht en ze waren zo blij, dat was echt heel schattig. Ze hebben er 2 weken mee gespeeld en toen belandde dat ding in de kast :palm: en daar ligt hij nog steeds... Maar goed dat is bijzaak.

Als ze iets echt graag willen hebben en er tijdenlang over zeuren dan koop ik het wel. Ik weet zelf nog hoe ik geweldig ik het vond om datgene te krijgen wat je echt graag wil en dat gun ik hun ook.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 05 Nov 2015 20:49

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

En om op de vraag van Tabbie een antwoord te geven:

Wij geven veels teveel uit. Budget heb ik los gelaten omdat ik er toch ieder jaar ruim overheen ging.

Dit jaar krijgen ze alle 3 een cadeau van €35 (dat is het grote cadeau) en dan nog een x aantal cadeautjes ernaast. Denk aan de DVD van de Minions, klei spullen, een voorleesboek etc. Denk dat we rond de €100 per kind uitkomen, inclusief schoencadeautjes. Ze krijgen dan ook een pyama, een nieuwe tas voor het sporten etc. Maar om de één of andere reden kan ik nooit dingen voor onder een tientje vinden dus dan gaat het hard...
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 06 Nov 2015 00:24

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Ik zou het ook geven, maar inderdaad eerst kijken of ik het via MP zou kunnen kopen. Dat scheelt vaak een hoop. Ik zag dat die sets voor 35 euro nog weg gaan op MP, dus dat scheelt niet zo heel erg veel. Zeker als je er nog ergens korting kan gebruiken van €5,- Ik zou dan een nieuwe kopen en verkopen op MP als hij erop uit gekeken is. Dan vang je er makkelijk nog 30 euro voor en heeft hij toch zijn ding gehad en ik weet zeker dat hem dat bij blijft. Kan je voor het geld wat je terug krijgt weer wat anders kopen.

Zo wilde T. al heel lang een digidino. Wat een onzin dingen zijn dat en het zal vast binnenkort liggen te versloffen in zijn kast. Maar wat is/was hij er blij mee. Hij heeft maar een dag lang gezegd dat hij dat al zo lang zo graag wilde hebben en dat hij ons zo lief vond van ons.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 06 Nov 2015 07:31

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Susan schreef:
Carl schreef:Ik zou ook liever iets geven waar m'n kind ontzettend blij mee is! Als je bang bent dat je dan te 'weinig' geeft (aan hoeveelheden) zou ik gewoon praktische cadeautjes inpakken; sokken, nieuwe pyjama, een kleurboek of leesboek. Dan blijft 't uitpakken een feest, maar heeft-ie wel iets waar-ie echt onwijs blij mee is en ook daadwerkelijk mee speelt.


Ja precies, of gewoon nog een paar kleine pakjes van de Action zodat hij nog wat uit te pakken heeft.


Dit zou ik ook doen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 06 Nov 2015 09:48

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Als je het kunt betalen dan zou ik het wel doen.

Mijn kinderen hebben geen idee wat ze willen hebben. Dat vind ik een stuk lastiger.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 06 Nov 2015 10:40

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Dat is ook lastig ja. N. wil juist àlles hebben. Werkelijk bij elke reclame van speelgoed hoor ik: "Oh, die wil ik hebben! Die wil ik ook!". Maakt het er ook niet makkelijker op :wink:

Al besloten wat jullie doen Maeve?
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 07 Nov 2015 15:05

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Ik denk dat ik hem gewoon ga geven. Er is deze week 15% korting op alles bij Bart Smit en doordat ik op verschillende websites enquetes invul, en daarvoor betaald krijg, heb ik hem inmiddels vrijwel gratis.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 07 Nov 2015 15:40

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

15% korting op alles? Vanaf wanneer? Zie nu nog niks namelijk. Wil het Playmobil Kinderziekenhuis nog hebben namelijk.
<<

Nala3

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 16 Okt 2015 16:02

Bericht 07 Nov 2015 16:15

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Ik zou het wel doen. Hoe leuk is het als ze het cadeau super leuk vinden.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 07 Nov 2015 20:31

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Parisienne schreef:15% korting op alles? Vanaf wanneer? Zie nu nog niks namelijk. Wil het Playmobil Kinderziekenhuis nog hebben namelijk.


We kregen vandaag de folder binnen waarop dit heel groot stond. Moet even nakijken vanaf wanneer het geldig is.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 07 Nov 2015 20:51

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Dat was toch afgelopen zondag. Bij Intertoys en Bart Smit. Komende maandag vanag 18u ook 15% bij Blokker. Komende week ook in veel Intertoys winkels een koopavond met 15% korting.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 07 Nov 2015 21:00

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Bloemetjesgordijn schreef:Dat was toch afgelopen zondag. Bij Intertoys en Bart Smit. Komende maandag vanag 18u ook 15% bij Blokker. Komende week ook in veel Intertoys winkels een koopavond met 15% korting.


Weet jij of dit dan ook online is?
:heart: :heart: 2011
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 07 Nov 2015 21:06

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Ik zou het wel geven denk ik. Helemaal nu het zo'n hype is en nog goed door te verkopen op mp.

Wij geven dit jaar zelf heel weinig. We vieren het bij opa en oma en die kopen zo bijzonder veel, dat ik nog meer cadeautjes echt onnodig vind. Alleen wat kleine schoencadeautjes
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Janna

Noob

Berichten: 40

Geregistreerd: 04 Nov 2015 11:59

Bericht 07 Nov 2015 21:18

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Maeve schreef:
Parisienne schreef:15% korting op alles? Vanaf wanneer? Zie nu nog niks namelijk. Wil het Playmobil Kinderziekenhuis nog hebben namelijk.


We kregen vandaag de folder binnen waarop dit heel groot stond. Moet even nakijken vanaf wanneer het geldig is.


Ik zag het ook in de folder en het is vanaf maandag en dan de hele week.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 08 Nov 2015 12:40

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Oh wauw, top!
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 08 Nov 2015 12:52

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Parisienne, ik weet niet of je in de buurt van een van cranenbroek woont, maar daar is het playmobil ziekenhuis nu 58 euro.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 08 Nov 2015 13:13

Re: Zou jij dit geven ( Sint dilemma)

Studiebol schreef:
Bloemetjesgordijn schreef:Dat was toch afgelopen zondag. Bij Intertoys en Bart Smit. Komende maandag vanag 18u ook 15% bij Blokker. Komende week ook in veel Intertoys winkels een koopavond met 15% korting.


Weet jij of dit dan ook online is?


Bij de blokker wel. Intertoys niet meen ik. Heb nu de folder van Bart Smit gezien en inderdaad komende week 15% korting.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers