Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zoomer Kitty/Zuppie/Dog

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 03 Nov 2015 12:40

Zoomer Kitty/Zuppie/Dog

N. wil graag zo'n robothond/-kat op haar verlanglijst zetten. Iemand die hier al wat ervaring mee heeft? Of staat bij een van jullie kinderen ook zoiets op het verlanglijstje.

Ik heb geen idee of en welke het dan eventueel gaat worden. De puppy is het goedkoopst, zo'n 40 euro. Deze kan echter minder dan de hond of de kat. De prijzen van die laatste twee liggen weer rond de 100 euro, best prijzig.
<<

Anoniem236

Bericht 03 Nov 2015 13:15

Re: Zoomer Kitty/Zuppie/Dog

Mijn zoontje heeft van de week op z'n verjaardag de puppy gekregen. Tenminste neem aan dat dat de pup is door de prijzen die jij noemt. Hij is drie maar kan er totaal niets mee. Jouw dochter is natuurlijk stuk ouder maar ook wij volwassenen hebben het nog lastig uitzoeken hoe het werkt.
Nee zelf zou ik het nooit aanschaffen, maar als je dochter hem graag wilt dan heeft ze vast het geduld om te ontdekken hoe hij werkt.
<<

Anoniem193

Bericht 03 Nov 2015 15:45

Re: Zoomer Kitty/Zuppie/Dog

Onze kinderen hebben er allebei 1 gekocht van hun verjaardagsgeld. Een hond.
De eerste 3 dagen waren ze er erg druk mee en deden ze ook alle kunstjes volgens het boekje, toen verslapte het en werd het een ondeugende hond die nergens meer naar luisterde en nu laten ze de honden alleen nog vrij loslopen. Als we nu willen dat de robots weer gaan luisteren, moet je er eerst minstens 2x een half uur mee trainen.
Als je commando's wil geven, dan moet het echt stil zijn in huis.

De kids vinden het echt wel leuk. Het is een super stevig ding en gaat echt niet zomaar kapot. Ik had liever gehad dat ze 1 hondje hadden gekocht en voor het overige geld iets anders. Maar ik was niet mee naar de speelgoedwinkel ;)
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 05 Nov 2015 02:05

Re: Zoomer Kitty/Zuppie/Dog

Hmm, ik twijfel nog steeds. Dit is een soort vroegere Furby-beleving all over again. Wilde vroeger ook zooo graag een Furby, maar die dingen kostten toen ook zo'n 100 euro (of gulden?). We hebben hem gekregen en oh, wat waren we gelukkig! Wil N. ook altijd met één 'knal-cadeau' gelukkig maken op Pakjesavond, maar het Playmobil kinderziekenhuis staat ook op 't lijstje.

N. is dol op katten, dus het zou denk gaan om die Zoomer Kitty. Hoe zijn die wieltjes Alibi, als die over het laminaat moeten gaan. We hebben namelijk een benedenbuurvrouw, geluid dreunt aardig deur.. zou dit een probleem kunnen worden denkje?
<<

JLo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 490

Geregistreerd: 11 Mei 2014 16:48

Bericht 05 Nov 2015 07:24

Re: Zoomer Kitty/Zuppie/Dog

Ik zou 100 Euro voor zo'n kat echt teveel vinden. Volgens mij is dat namelijk speelgoed wat maar heel even leuk is. Dan zou ik eerder voor het Playmobil ziekenhuis gaan.
<<

Anoniem140

Bericht 05 Nov 2015 08:00

Re: Zoomer Kitty/Zuppie/Dog

Een vriendin van mij heeft de hond vorig jaar gekocht, maar hem binnen 30 dagen weer terug gebracht naar de winkel. Na de eerste dagen werd en niet meer mee gespeeld, en je moet hem langer opladen dan dat je er daadwerkelijk mee kunt spelen. Ik zou hem dus nooit aanschaffen.
<<

Anoniem193

Bericht 05 Nov 2015 10:37

Re: Zoomer Kitty/Zuppie/Dog

Die wieltjes maken bijna geen geluid, er zit rubber omheen.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 05 Nov 2015 11:00

Re: Zoomer Kitty/Zuppie/Dog

Oké, het wordt nu nog moeilijker. Ik ben de Furreal Friends Starlily tegengekomen, die gaat dochter ook ge-wel-dig vinden! Heb hem haar laten zien en ze straalde helemaal. "Die, ja die! Oh ze is zo mooi! Die wil ik ook zo graag!"

En ik moet toegeven, ik werd op deze Unicorn ook echt verliefd :love:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Nov 2015 11:17

Re: Zoomer Kitty/Zuppie/Dog

Hier zowel de zoomer pup als de furreal lulu de kat in huis. Met de kat wordt hier veel meer geknuffeld en gespeeld. Maar met beide waren ze super super blij. Dus tja.. Moeilijk
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 05 Nov 2015 13:47

Re: Zoomer Kitty/Zuppie/Dog

Mijn dochter wil er ook graag een. Ik heb voor nu besloten om het niet te doen, omdat ik denk dat ze er snel op uitgekeken is en ik het dan wel heel veel geld vind om een kat van 100 euro te kopen. Met simpelere dingen als een digibird en lopend hondje was ze ook zo klaar. En mijn oude furby staat ook stof te happen. Gelukkig wil mijn dochter nog meer (lang leve de lange verlanglijsten in deze periode) en ben ik nu voor een spacescooter gegaan.

Als je denkt dat ze het echt leuk zal vinden en er veel mee zal spelen (blijft natuurlijk altijd een gok) dan zou ik het wel overwegen.

Overigens hebben wij ook een oude fur real friends kat (op Koningsdag op de rommelmarkt gekocht) en die vindt ze met vlagen wel leuk. Ik zou dan denk ik eerder voor zoiets gaan, meer knuffelbaar :)
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 05 Nov 2015 15:50

Re: Zoomer Kitty/Zuppie/Dog

In overleg met vriend besloten om voor de Eenhoorn van Furreal Friends te gaan. Deze lijkt ons een stuk leuker, mooier, zachter, knuffeliger.. kortom, die vind ik het geld eerlijk gezegd meer waard. Duur, maar ongetwijfeld en mooi en blij gezichtje op Pakjesavond!

Bedankt voor de reacties overigens!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Nov 2015 21:09

Re: Zoomer Kitty/Zuppie/Dog

O, dat witte hondje van FurReal Friends vind ik leuk, die lijkt ook een beetje op de Westie pup die mijn ouders hebben. Die ga ik overwegen voor Sinterklaas. Ik heb al de hondenschool van Playmobil (gekocht met 50% korting) dus dat past er dan wel heel leuk bij.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 07 Nov 2015 10:15

Re: Zoomer Kitty/Zuppie/Dog

Dus..Mijn dochter wil nu toch écht de roze Zuppie zegt ze al dagen :laughcry: Gelukkig vieren we Sint én Kerst, dus wie weet overweeg ik hem nog wel voor Kerst. Dan heb ik nog even om te kijken of ze erom blijft vragen. Ben toch bang dat hij vrij snel in de kast belandt. Keek net ook even op marktplaats naar de Zoomer dieren en er staan er nog redelijk wat op die in de steek gelaten zijn door hun 'baasjes'. Daar ben ik dus ook bang voor, mijn keuze zou het dan nu ook eigenlijk nog niet zijn. Maar aan de andere kant gun ik dochter ook wel een groter cadeau dat ze echt graag wil. Dilemma's :palm:

Parisienne, wat een gewéldige eenhoorn! Dat moet haast wel een heel blij meisje opleveren met pakjesavond! Ik zou zoiets bijna zelf nog willen hebben, zo schattig!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 07 Nov 2015 11:38

Re: Zoomer Kitty/Zuppie/Dog

Zeker leuk en bijpassens Susan. Heb je voor Ezra ook al een idee? Dat zal vast, zoals elk jaar, weer lastig zijn?

Hippie, dat is ook wel een goede, via Marktplaats. Moeilijk hè? Je wilt ze zo gelukkig maken, maar ik twijfel of ik die robothond/kat/puppie wel 100 euro waard vind. Misschien eventueel die puppy voor kerst ja, zat ik ook aan te denken. En die eenhoor, tsja.. ik was zelf ook op slag verliefd! Als N. er niks mee doet dan verzorg ik haar wel hoor!
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 07 Nov 2015 15:37

Re: Zoomer Kitty/Zuppie/Dog

Ik twijfel dus ook, want die dingen zijn erg duur. Al wil ze hier echter persé de roze puppy, en de puppy's zijn dan een stuk goedkoper. Maar kunnen ook veel minder, waardoor ik me alleen maar meer afvraag of ze er wel echt wat mee zal doen :laughcry:

Mocht ik het doen en het wordt een puppy dan koop ik hem nieuw, en als het de gewone hond zou worden kijk ik iig nog even eerst op marktplaats. Van die hond staan er echt veel op. Al zet dat me dus ook weer aan het denken :laughcry:

Nouja, eerst pakjesavond maar, en dan krijgt ze al een spacescooter. Daarna zien we wel weer verder.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: SoGood