Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alpaca's

<<

Pretzel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 27 Sep 2015 21:55

Bericht 03 Nov 2015 11:59

Alpaca's

Wie heeft het gisteren ook gezien. De Alpaca's, het nieuwe programma van BNN. Oftewel, de Lama's van vroeger maar dan met Sophie Hilbrand als Patrick Lodiers en een zooitje nieuwe cabaretiers.

Ik vond het wel leuk maar niet super leuk. Je vergelijkt t toch de hele tijd met het oude programma's en vond hen wel sterker. Maar deze cabaretiers zullen er vast ook wel ingroeien. Zaten denk ik wel leuke bij!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 03 Nov 2015 12:52

Re: Alpaca's

Ik vond het op zich wel grappig. Je merkt wel dat ze er goed over na hebben gedacht. De Lama's was een succesvol programma, maar terugbrengen gaat niet. Als je dan alles hetzelfde houdt, maar met verschillende poppetjes krijg je een slechte kopie. Het decor herinnert er aan, maar is niet hezelfde, de opzet is gedeeltelijk hetzelfde, oude spellen, maar ook nieuwe spellen. En ja na al die jaren waren de lama's natuurlijk geheel op elkaar ingespeeld, maar ik denk dat als je de Alpaca's vergelijkt met de eerste afleveringen van de lama's er niet veel niveau verschil tussen zit.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers