Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


parkeren vliegveld Brussel

<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 02 Nov 2015 11:18

parkeren vliegveld Brussel

Hmm, dacht net al een topic te hebben geopend, maar kennelijk is het misgegaan. Poging 2.
Binnenkort vlieg ik vanaf het vliegveld Brussel (Zaventhem). Waar kan ik dan het beste en goedkoop parkeren? En moet daarvoor gereserveerd worden of kunnen we er gewoon heen rijden. Ik wil het liefst wel op loopafstand van het vliegveld, maar andere tips zijn ook welkom. Het gaat om 3 dagen. Via internet heb ik wel allerlei parkings gevonden, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
<<

Anoniem318

Bericht 02 Nov 2015 12:08

Re: parkeren vliegveld Brussel

Ik zou zeggen P1 of P2. P1 is het dichtstbij, 3 dagen kost 66 euro. P2 is iets verder weg, maar kost minder: 54 euro voor 3 dagen.

http://www.brusselsairport.be/nl/passngr/parking/carparks_rates/
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 02 Nov 2015 12:21

Re: parkeren vliegveld Brussel

Ja, ik vind dat dus echt duur voor die paar dagen. Hoewel het misschien normaal is hoor. Had gehoopt op een goedkoper alternatief in de buurt, maar anders gewoon daar idd. Bedankt voor het zoeken.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Nov 2015 14:52

Re: parkeren vliegveld Brussel

Wij komen net terug van onze vakantie, en vlogen ook vanaf Zaventem. Wij gingen acht dagen, en omdat de parkeerplaats voor langere termijn vol was, hebben wij het gereserveerd bij zo'n bedrijfje net buiten het vliegveld. Het zag er allemaal een beetje dubieus uit als je aan kwam rijden, maar het was supergoed geregeld. Je zet de auto daarneer, zij brengen je met een busje naar de terminal (ong. 2 a 3 minuten rijden). Als je aankomt bel je nadat je de bagage hebt gehaald op, en dan komen ze je ophalen met het busje. Ze waren er binnen tien minuten, en als je daar weer aankomt staat je auto al klaar. Wij betaaden voor acht dagen 86 euro, geen idee wat je voor drie dagen betaald, maar het is vast minder dan op parking 1, 2 of 3. Ik ben de naam ff kwijt, maar ik kan het wel voor je opzoeken mocht je interesse hebben.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 02 Nov 2015 16:29

Re: parkeren vliegveld Brussel

Mizz als je de naam nog hebt, graag.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Nov 2015 22:41

Re: parkeren vliegveld Brussel

Ik moest even zoeken, maar volgens mij was het airparking security.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 21:05

Bericht 03 Nov 2015 01:06

Re: parkeren vliegveld Brussel

Kijk hier wel mee uit. Laatst was bij een oplichtingsprogramma geloof ik?? dat dit soort bedrijfjes je auto kunnen gebruiken als koeriersauto of hij staat gewoon achteraf op een parkeerplek, niet beveiligd etc. Er was een auto die een camera er in had zitten en die zag thuis dus dat er 1000 km mee was gereden en is toen de beelden gaan terugkijken. Dit ging over Eindhoven, maar komt ook vast voor bij andere luchthavens. Ik zou er niet voor kiezen want hoeveel geld bespaar je nou eigenlijk? Misschien maar een paar euro met de officiële parkings.

PS. Er is wel bij Zaventem een Ikea, je zou hem daar neer kunnen zetten en evt met OV verder naar de luchthaven. Je doet ongeveer 15 min met de bus erover vanaf daar. Heb je gratis parkeren en natuurlijk alleen je buskaartje retour. Dit scheelt wel aanzienlijk in de kosten.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 03 Nov 2015 16:19

Re: parkeren vliegveld Brussel

Die verhalen ken ik idd ook, maar deze parking was wel zeker bewaakt en ze hebben niet met onze auto gereden. Wij hebben hem voor de zekerheid met een bijna lege tank daar gezet ook, dan konden ze er niet eens mee gaan rijden. En in de straat daar kun je dan op de terugweg supergoedkoop tanken.
Overigens is dat wel makkelijk gezegd dat je het beter niet kunt doen, maar de gewone parkeerplaats was vol, dus dan heb je weinig keus. En nog een kwartier met het ov is ook alleen een optie als je gunstige vliegtijden hebt, en daar zou ik zelf sowieso niet graag voor kiezen.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 21:05

Bericht 05 Nov 2015 01:49

Re: parkeren vliegveld Brussel

Mizz_S schreef:Die verhalen ken ik idd ook, maar deze parking was wel zeker bewaakt en ze hebben niet met onze auto gereden. Wij hebben hem voor de zekerheid met een bijna lege tank daar gezet ook, dan konden ze er niet eens mee gaan rijden. En in de straat daar kun je dan op de terugweg supergoedkoop tanken.
Overigens is dat wel makkelijk gezegd dat je het beter niet kunt doen, maar de gewone parkeerplaats was vol, dus dan heb je weinig keus. En nog een kwartier met het ov is ook alleen een optie als je gunstige vliegtijden hebt, en daar zou ik zelf sowieso niet graag voor kiezen.


Ik zou ook niet voor het ov kiezen hoor. Maar het is een goedkoop alternatief voor als je die paar tientjes wil besparen. Ik vind een beetje luxe qua parkeren ook bij de vakantie horen. Hoef niet op de valetparking te staan ofzo maar liefst wel op loopafstand van de terminal. Ik boek ook altijd de parkeerplaats zodat je altijd plaats hebt. Ik vlieg in februari vanaf Brussel naar Brazilie dus zal het dan zelf ondervinden :)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Nov 2015 11:39

Re: parkeren vliegveld Brussel

Ja, wij boeken ook altijd, maar zoals gezegd, de parkeerplaats was dus al helemaal volgeboekt, dus dan houdt het op.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 05 Nov 2015 15:44

Re: parkeren vliegveld Brussel

Bedankt, ik ga eens kijken. Sowieso maar reserveren dus, waar dan ook.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers