Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dinsdag - Kinderbijslag dag!

<<

Anoniem34

Bericht 01 Okt 2013 08:30

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Op de spaarrekening.
<<

Anoniem97

Bericht 01 Okt 2013 08:44

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Daar is hun winterkleding al voor gekocht ( vorige week) Moet alleen nog winterschoenen voor kopen voor dochter.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Okt 2013 08:47

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Ik ga wat aan sinterklaas geven, zodat hij er cadeautjes van kan kopen. En ik moet nog wantjes, een sjaal en een muts kopen.

O en ik wil eigenlijk deze kopen:
Afbeelding
R. 2013
D. 2016
<<

Lizzy

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:27

Bericht 01 Okt 2013 08:55

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Hier is het inderdaad al binnen!

Maaaarrr ik ga morgen pas shoppen, want heb nog de stickers van het Prijzencircus, dus daar zoiezo even voor een 2e winterjas en wat truien kijken, en dan nog even verder de staat in!
Afbeelding
<<

Anoniem106

Bericht 01 Okt 2013 08:58

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Het gaat hier altijd naar onze rekening. Ik wacht niet met iets voor de kinderen te kopen totdat kinderbijslag er is. Ik koop iets als we het nodig zijn.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 01 Okt 2013 09:12

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Ook hier het geld binnen!
Deze maand was wat krapjes, normaal doe ik het ook zo hoor Lintje... Ga echt niet wachten als haar kleding niet meer kan.
Ik duik morgen de stad in op zoek naar wat broeken en truien voor de winter. Van de rest zoek ik over een paar weken de schoenenwinkel op voor speciale schoenen voor dr.
Laatst gewijzigd door snoezel op 01 Okt 2013 09:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Meeko

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:13

Bericht 01 Okt 2013 09:32

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Ik heb t vandaag gekregen. Maar eigenlijk is het hier altijd eerder op. "leen" ik het van de spaarrekening. Maar ze hadden echt al nieuwe schoenen nodig. Winterjassen heb ik ook al. En S was enorm uit haar kleren gegroeid, dus allemaal lange broeken shirtjes met lange mouwen moeten kopen. Wel leuk weer natuurlijk ;)
Redden jullie het met de kinderbijslag? Wij niet hoor. Jas en schoenen bij elkaar was alweer 150 euro. En dan betalen we nog de zwemlessen en danslessen ervan. En dan gaat t hard.
<<

Anoniem193

Bericht 01 Okt 2013 09:34

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Ik had afgelopen zaterdag schoenen willen kopen voor de kinderen, maar het kwam er niet van. Nu baal ik, want aankomende zaterdag is het hartstikke druk in de winkels :(
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 01 Okt 2013 09:55

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Meeko schreef:Ik heb t vandaag gekregen. Maar eigenlijk is het hier altijd eerder op. "leen" ik het van de spaarrekening. Maar ze hadden echt al nieuwe schoenen nodig. Winterjassen heb ik ook al. En S was enorm uit haar kleren gegroeid, dus allemaal lange broeken shirtjes met lange mouwen moeten kopen. Wel leuk weer natuurlijk ;)
Redden jullie het met de kinderbijslag? Wij niet hoor. Jas en schoenen bij elkaar was alweer 150 euro. En dan betalen we nog de zwemlessen en danslessen ervan. En dan gaat t hard.


Wij redden het ook niet hoor, maar goed, ik vind het ook niet meer dan logisch dat het mezelf ook wat kost en de overheid niet "heel mijn kind" hoeft te betalen. Verder zou ik denk ik best een eind komen nu ze geen luiers mee heeft... Ik betaal wel elke maand 24euro voor zwemmen, dat zou ik er dan ook niet bijrekenen, maar ik kom qua kleding een aardig eind. Alleen haar schoenen hakken er altijd flink in (rond de 80), verder gewoon wat broeken en shirts bij de h&m enzo.. met die 191 euro kom ik een heel eind hoor.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Zilver

Noob

Berichten: 59

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:01

Bericht 01 Okt 2013 10:24

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Shoppen. We hebben al een gedeelte zoals winterjas en schoenen, ook al een aantal broeken, shirts en vesten. Dus van dit geld mag ik wat extra's kopen. Eigenlijk wil ik heel graag voor allebei een paar uggs, maar ik probeer me in te houden :silent:
Mama van Yasemin & Mas
<<

Anoniem31

Bericht 01 Okt 2013 10:56

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Hier gaat het op de grote hoop
<<

Anoniem75

Bericht 01 Okt 2013 11:08

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Hier gaat het ook op de grote hoop. Ik koop voor S. wanneer ik iets nodig heb en dat doe ik gewoon van de lopende rekening. En er wordt iedere maand al 95 euro voor hem totaal gespaard en dat vinden we wel genoeg.
<<

Anoniem57

Bericht 01 Okt 2013 11:55

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Zilver schreef:Shoppen. We hebben al een gedeelte zoals winterjas en schoenen, ook al een aantal broeken, shirts en vesten. Dus van dit geld mag ik wat extra's kopen. Eigenlijk wil ik heel graag voor allebei een paar uggs, maar ik probeer me in te houden :silent:


Hou je sterk!
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:37

Bericht 01 Okt 2013 13:53

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Nog wat winterkleding kopen en de rest op de spaar.
Afbeelding
<<

Anoniem 42

Bericht 01 Okt 2013 13:54

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Ik heb nog niets op de rekening :nopompom:
<<

dream

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 161

Geregistreerd: 04 Sep 2013 16:43

Bericht 01 Okt 2013 14:34

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

hier rabobank en ook nog niets. maar ze hebben een storing schijnt het
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem64

Bericht 01 Okt 2013 14:38

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

dream schreef:hier rabobank en ook nog niets. maar ze hebben een storing schijnt het

Zag het net ook, problemen met opdrachten verwerken. Hier dus ook nog niks maar heb toch alles al 'op'. Rekening dus weeraanvullen er mee ;)
<<

Anoniem16

Bericht 01 Okt 2013 14:42

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Hier is het al wel bijgeschreven zag ik, deels is het alweer opgegaan een winterjas voor N, pantoffels etc.
<<

Anoniem 42

Bericht 01 Okt 2013 14:46

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Ik heb ook Rabo, mag hopen dat de storing snel opgelost is. Kinderopvangtoeslag van de 20e is ook nog steeds niet binnen en nu wil ik wel graag wat geld eigenlijk :yes:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 01 Okt 2013 15:04

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Venzje schreef:Dit is voor ons pas de tweede keer dat we het krijgen, eigenlijk geen idee hoeveel het is.

Wij hebben bij M. zijn geboorte een spaarrekening voor hem geopend, hierop storten we de kinderbijslag. Is voor hem als hij later groot is, op deze manier sparen wij voor hem :-)


Ik vind dit eigenlijk best een goed idee maar aan de andere kant hebben mijn ouders een spaarrekening voor hem geopend waar ze flink wat op storten bedoeld voor zijn studie geloof ik (mijn hemel hoe erg, ik ben alweer vergeten hoe het precies zat) en kan ik het geld wel goed gebruiken.
Misschien dat ik wel gewoon een klein deel spaar voor hem of zo maar dan wil ik er wel een soort doel voor hebben.
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 01 Okt 2013 20:10

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Ik heb al een deel gebruikt voor kleding etc. Deel gepind voor luiers ed. Wat overblijft gaat gewoon op de rekening, kom vast nog wel iets leuks tegen voor dochter.
J. 07-11-2012
<<

Anoniem16

Bericht 01 Okt 2013 20:14

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Ik koop gewoon altijd kleren haha niet wanneer de kinderbijslag komt opeens. ook pin ik nooit voor luiers ( wanneer de kinderbijslag er is dus, maar op zich best een goed idee) Ik denk zelf er allemaal nooit zo ver over na, de kinderbijslag gaat dus eigenlijk op de grote hoop.
<<

Anoniem28

Bericht 01 Okt 2013 20:19

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Hier ook rabo, maar kinderbijslag en kinderopvangtoeslag gewoon netjes binnen gekregen. Hier gaat het naar de spaarrekening
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 01 Okt 2013 21:01

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Ik had het er pas om half 5 op staan. Maar goed, het is er!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 01 Okt 2013 21:04

Re: Dinsdag - Kinderbijslag dag!

Ik heb dit weekend een hoop kleding besteld voor N. dus daar gaat het deze maand aan op. Maar het gaat eigenlijk altijd op de grote hoop.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers