Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Duowagen?

<<

Pitty

Bericht 01 Nov 2015 23:21

Re: Duowagen?

Susan komt ook vast nog haar phil en teds promotiepraatje houden.
<<

Pitty

Bericht 01 Nov 2015 23:22

Re: Duowagen?

Er moet een smiley bij!!! Maar dat doet mn telefoon niet!
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 02 Nov 2015 13:51

Re: Duowagen?

Wij hebben een bugaboo donkey duo gekocht. J. is 23 maanden als haar zusje geboren wordt. Ze loopt altijd bij ons vandaan en trekt in de winkels schappen leeg. Daarnaast ga ik vrijwel altijd lopend boodschappen doen en ben dan in totaal ongeveer twee uur weg. Dat is te lang voor haar om te lopen. We gebruiken de kinderwagen nu al alleen voor J. en hij bevalt erg goed. De reden dat voor de bugaboo donkey zijn gegaan is ook omdat je er gemakkelijk weer een eenpersoons kinderwagen van kan maken en ik wilde perse dat ze naast elkaar kunnen zitten. Ik vind het ingeklapt wel nog steeds een grote wagen. Ik las hier dat deze het kleinst inklapbaar zou zijn van alle duowagens maar ik vind dat tegenvallen. En dan rijd ik in een Opel Meriva dus ik heb nog behoorlijk wat laadruimte en kan ook relatief hoog stapelen in de achterbak. Maar goed ik ben dan ook de Joolz gewend en die is ingeklapt vrij klein.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 02 Nov 2015 23:18

Re: Duowagen?

Tussen de oudste en middelste zit bij ons 23 maanden. Ik heb vlak na de geboorte van de middelste een duowagen gekocht. Dit was erg fijn, met name de eerste 6 maanden heb ik er veel gebruik van gemaakt. Daarna heb ik hem maar weinig meer gebruikt.

Ik had er één van de Prenatal, van Topmark geloof ik. Zo eentje waarbij ze achter elkaar zitten (leek me wat handiger in winkels). Ik vond het een super ding!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Jilke

Kwebbel

Berichten: 261

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:26

Bericht 03 Nov 2015 07:02

Re: Duowagen?

Alleen opletten dat je met kind onderin niet door een flink diepe plas rijd. Alles nat, inclusief kind :-) Verder ideaal.
<<

Trui

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 20 Nov 2014 15:52

Bericht 03 Nov 2015 10:29

Re: Duowagen?

Hier ook de bugaboo donkey (voor een tweeling). Ik vind het een Top wagen. Rijdt heel licht en makkelijk in te klappen.

Isabel: klap je de wagen ook overdwars in? Dus eerst naar de enkele stand en dan inklappen?Dat scheelt echt enorm :)
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 03 Nov 2015 10:34

Re: Duowagen?

Ja dat doen we inderdaad al Trui. Maar ik denk dat wij gewoon verwend zijn met de Joolz hoor. Die past met gemak in de achterbak van een Ford Ka (moest ik wel een wiel losmaken maar ook dat ging supermakkelijk). Kwestie van wennen denk ik.
<<

Trui

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 20 Nov 2014 15:52

Bericht 03 Nov 2015 11:51

Re: Duowagen?

Ah ja dat scheelt wel veel. Ik vond het van een enkele bugaboo naar de dubbele ook wel een grote overgang. Maar met wielen eraf en compleet ingeklapt valt het me reuze mee. Went vanzelf idd!
<<

Anoniem134

Bericht 03 Nov 2015 12:34

Re: Duowagen?

Ik denk dat we toch maar gewoon zo'n uitbreidingsset halen voor de iCandy. Heb zo eens op internet gekeken en gezien hoeveel ruimte sommige wagens innemen als je ze meeneemt en dat is niet zo praktisch in mijn mini auto'tje.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers