Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is goede billen zalf?

<<

anoniem203

Bericht 01 Nov 2015 14:30

Wat is goede billen zalf?

T. zit sinds een week helemaal onder de uitslag en heeft er ook echt last van. We verschonen nu vaker zijn luier en zijn veranderd van zalf. Ik gebruik normasl Sudocrem maar dat hielp niet en nu heb ik zalf van Bepanthen. Maar na 3 dagen smeren zie ik geen verbetering. Ik wil morgen dus kijken voor weer een ander zalfje. Hebben jullie nog tips wat écht werkt.
<<

Isa

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 269

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:42

Bericht 01 Nov 2015 14:31

Re: Wat is goede billen zalf?

Zinkolie van Dr. Swaab. Ondanks dat het "zinkolie"heet is het een gewone crème. Ik koop het altijd bij de Etos.
Afbeelding
Afbeelding[/url]
<<

Pitty

Bericht 01 Nov 2015 14:32

Re: Wat is goede billen zalf?

Het zou heel goed kunnen dat hij een schimmelinfectie heeft, als sudocrem en bepanten niet helpen.
<<

anoniem203

Bericht 01 Nov 2015 14:34

Re: Wat is goede billen zalf?

Daar had ik nog niet aan gedacht Pitty. Hij heeft echt heel veel bultjes (lijken ook een beetje op hele kleine blaasjes) en het is echt vuurrood. Het zit op zijn balzakje en er langs. Echt een oppervlachte zo groot als een appel.
<<

anoniem203

Bericht 01 Nov 2015 14:39

Re: Wat is goede billen zalf?

Ik zal straks mijn moeder eens laten kijken want nu begin ik wel echt te twijfelen..
<<

Pitty

Bericht 01 Nov 2015 14:43

Re: Wat is goede billen zalf?

Nou, dan weet ik voor 99% zeker dat het een schimmel is. Je kunt gewoon bij Kruidvat Miconazol zalf halen van het eigen merk, je ziet meteen of het helpt. Wel een dikke week blijven smeren. Ik hoop dat er winkels open zijn, het is wel bijna overal koopzondag.
<<

anoniem203

Bericht 01 Nov 2015 14:48

Re: Wat is goede billen zalf?

Wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb :( Ik heb nog wel een tube miconazal liggen. Ga straks gelijk smeren.
<<

Anoniem142

Bericht 01 Nov 2015 14:51

Re: Wat is goede billen zalf?

Hoe oud is de tube? De werking vermindert vrij vlot hoor. Als het niet direct helpt, dan zou ik morgen wel even een nieuwe tube halen. En idd: ruim smeren en nog een week doorgaan nadat de plekken weg zijn.
<<

anoniem203

Bericht 01 Nov 2015 14:55

Re: Wat is goede billen zalf?

Volgens mij een maand of 3 maar ik ga morgen toch gelijk een nieuwe tube kopen. Het is dat ik nu al kan beginnen met smeren.
<<

Pitty

Bericht 01 Nov 2015 20:32

Re: Wat is goede billen zalf?

En, helpt het?
<<

anoniem203

Bericht 01 Nov 2015 20:52

Re: Wat is goede billen zalf?

Nou zo snel zie je het niet wel? ;) Mijn man heeft 'm net naar bed gedaan en zag geen verschil met vanmorgen. Maar hopelijk zien we morgen wel verschil.
<<

Pitty

Bericht 01 Nov 2015 23:25

Re: Wat is goede billen zalf?

Snachts deed ik ook nog een laag sudocrem over de miconalzol, dan moet het echt snel beter zijn.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 02 Nov 2015 09:41

Re: Wat is goede billen zalf?

Mijn zoontje is ook heel gevoelig voor een schimmeltje, bij een beetje verminderde weerstand zijn zijn billen kapot. Als je het niet weg krijgt met de zalf van de drogist kan de huisarts je nog wat voorschrijven.

Wij kregen hier van de huisarts de tip om eerst met de anti schimmelcreme te smeren, dat even een minuutje in te laten drogen en daarna een dikke laag zinkolie ( zoals hier boven genoemd van Dr. Swaab). Door de vettigheid is de huid ook meer beschermd. Deze combinatie werkt hier als een trein!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 02 Nov 2015 13:55

Re: Wat is goede billen zalf?

Ik dacht ook aan een schimmelinfectie. J. had er een tijdje geleden ook een te pakken en ik moest inderdaad eerst die miconazol zalf even laten intrekken en daarna sudocrème erop smeren. Was binnen twee dagen al een heel stuk weg.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers