Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Drukte in de trein melden

<<

Pretzel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 27 Sep 2015 21:55

Bericht 30 Okt 2015 19:32

Drukte in de trein melden

Wisten jullie dat dit kon? Ik kreeg deze tip laatst van iemand en hoe meer mensen, hoe beter.

Mocht je in een overvolle trein zitten, kun je dit melden via de NS App. Ze hebben het heel ver weg gestopt in de app dus je moet even zoeken maar de functie zit er wel degelijk. Hier staat een uitleg voor zowel iPhone app als Android app.
http://www.ns.nl/reizigers/reisinformat ... n-de-trein

Je kunt dan een boze emoticon aanvinken en aangeven of je kon zitten of staan. Alleen ontbreekt de optie nog om aan te geven dat je op t station bent blijven staan. Ik heb dat net meegemaakt. Het was werkelijk waar zo druk in de trein dat ik op t perron moest achterblijven, wachtende op de volgende trein.

Maar bij deze de tip om drukte in de trein te kunnen melden. Volgend jaar gaan er nog veel treinen uit ook, dus ik houd m'n hart vast.
<<

Pretzel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 27 Sep 2015 21:55

Bericht 30 Okt 2015 19:34

Re: Drukte in de trein melden

Ho die ging dubbel. Sorry. Was niet m'n bedoeling de post twee keer te plaatsen.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 30 Okt 2015 19:38

Re: Drukte in de trein melden

Ik wist ervan, gebruik het wel eens. Je kunt trouwens ook een foto maken en naar RTL -geloof ik- sturen, die zijn ook bezig met een onderzoek naar de drukte.

Edit: gevonden! http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/oproep-f ... olle-trein
<<

Pretzel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 27 Sep 2015 21:55

Bericht 30 Okt 2015 19:54

Re: Drukte in de trein melden

Dank je wel voor de tip!
<<

Anoniem168

Bericht 30 Okt 2015 23:15

Re: Drukte in de trein melden

Ik wist ervan en heb hem veelvuldig gebruikt. Gelukkig reis ik inmiddels al een tijd niet meer met de trein... Hopelijk draagt de actie van RTL ook effectief bij!
<<

Anoniem137

Bericht 30 Okt 2015 23:23

Re: Drukte in de trein melden

Ik wist het, maar gebruik het eigenlijk nooit. Want het gebeurt me gelukkig nooit meer dat ik niet kan zitten, dat was vroeger wel anders. Maar ik reis wel vrijwel altijd buiten de spits. En anders heb ik meestal nog wel ergens een treinkaartje liggen zodat ik gewoon eerste klas kan zitten.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 02 Nov 2015 00:06

Re: Drukte in de trein melden

Wat handig! Ik heb het zelf nooit gebruikt want reis ook niet veel met de trein.
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers