Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kosten Dierenarts Goudhamster

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Okt 2015 18:06

Kosten Dierenarts Goudhamster

Wie heeft een idee wat ik zou afrekenen voor een consult bij de DA?

Vanmiddag heeft mijn hamster, denk ik, zijn pootje gebroken toen ik zijn nagels aan het knippen was. Hij trok zijn pootje weg, die ik net iets te stevig vast had en ik hoorde een knak. Nu merk ik, als ik hem zie lopen dat hij dat pootje ingetrokken heeft en ontlast.

Net heb ik al gebeld met de DA in de buurt en die geeft aan het even aan te kijken en eventueel morgenvroeg nog een keer te bellen als het niet verbeterd is. Is dit het geval, dan ga ik zeker met het beestje langs, want dat verdient hij/zij gewoon. Nu wil ik wel een indicatie wat ik eventueel kan verwachten aan kosten. Zodat ik daar niet morgen sta en schrik van de eventuele kosten die ik ga maken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 29 Okt 2015 18:10

Re: Kosten Dierenarts Goudhamster

Ahh wat zielig! :(

Je betaalt altijd standaard consultkosten, dit verschilt per dierenarts. Bij de mijne is dat 40 euro. Dus dat ben je sowieso al kwijt, ongeacht het dier volgens mij.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem151

Bericht 29 Okt 2015 18:26

Re: Kosten Dierenarts Goudhamster

Mijn hamster, 10 jaar geleden, liep ook een dag mank toen ik op hem was gaan staan.. Hoorde ook een knak toen. Weet niet meer hoe veel het koste, maar hij kreeg een spuitje met een pijnstiller en daarna heeft hij nog jaren geleefd :) Was niet gebroken dus.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Okt 2015 18:50

Re: Kosten Dierenarts Goudhamster

Net geweest met het arme beestje. Het pootje is waarschijnlijk niet gebroken, maar het heeft wel behoorlijk pijn. Ik heb wat pijnstilling gekregen en mocht 47 euro afrekenen. Ik voelde me echt knullig daar, maar ja ook zo een beestje verdient het om goed verzorgt te worden.
Straks mag hij wel mee in de auto naar mijn vriend, aangezien hij nu 2x per dag zijn pijnstilling moet hebben en ik daar heel veel zit. Dus nog even een kort stress momentje.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 30 Okt 2015 19:54

Re: Kosten Dierenarts Goudhamster

47 euro valt nog mee. Ik mocht maandag 500€ afrekenen voor mijn kat... Ik ga hem nu verzekeren. Maar dat is voor een hamster niet mogelijk, denk ik. Wel lief dat je toch naar de dierenarts bent gegaan! Veel mensen laten zo'n beestje dan inslapen of laten het lijden.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 30 Okt 2015 20:00

Re: Kosten Dierenarts Goudhamster

Bij onze dierenarts betaal je naar het formaat van het dier, voor ons konijn zijn we altijd €9,50 kwijt. Een heel verschil als ik het zo zie!
10.04.17
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 02 Nov 2015 11:52

Re: Kosten Dierenarts Goudhamster

Hier betaal je ook voor kleine/middelgrote/grote dieren een apart tarief voor een consult. Bij kleine dieren betaal je 15 euro, bij een middelgroot dier zoals een kat is dat 22 euro.
<<

solange

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 02 Feb 2022 22:40

Bericht 02 Feb 2022 22:43

Re: Kosten Dierenarts Goudhamster

Ik heb een vraagje aan Saga of Derpy, naar welke dierenartsen gaan jullie dan? ik ben namelijk prijzen aan het vergelijken en het is natuurlijk een stuk goed koper via die prijs.
<<

Anoniem331

Bericht 03 Feb 2022 07:51

Re: Kosten Dierenarts Goudhamster

Het hangt niet perse van je dier af, maar van de prijzen van de dierenarts.

Wij waren de laatste keer €40 kwijt. Consult, antibiotica en een zalfje. Viel mij mee.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 03 Feb 2022 09:05

Re: Kosten Dierenarts Goudhamster

Dit topic is uit 2015, Solange. De prijzen zijn inmiddels wel verdubbeld, een consult voor een kat is nu zo rond de 40 euro, geen idee wat het nu voor kleindieren is.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3187

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 03 Feb 2022 09:21

Re: Kosten Dierenarts Goudhamster

Ik had eigenlijk geen idee wat wij betalen voor een consult. €36,50 blijkt nu. Poeh!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 03 Feb 2022 09:23

Re: Kosten Dierenarts Goudhamster

Die prijzen zullen inderdaad flink gestegen zijn ondertussen.
De dierenarts waar wij heen gingen zit bij mijn ouders in de straat. We hebben toen niet naar de tarieven gekeken maar wisten dat het een goede dierenarts is uit ervaring met de hond en katten van mijn ouders. Plus het is de dichtstbijzijnde dierenarts en goed bereikbaar met het OV, aangezien ik alleen een motorrijbewijs heb en dat is natuurlijk niet te doen als je een dier mee moet nemen.
10.04.17

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers