Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


1haps hapjes

<<

Anoniem186

Bericht 27 Okt 2015 20:17

1haps hapjes

Ik ga volgende week voor een bijeenkomst in de gemeente waar ik woon hapjes maken voor tijdens een pauze. Het moeten hapjes zijn die gewoon in 1 hap in je mond kan doen.
Heeft er iemand nog wat leuke ideeën?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 27 Okt 2015 20:35

Re: 1haps hapjes

Vorig jaar heb ik van pinterest twee hapjes op prikker gemaakt; de ene was een schijf komkommer, roomkaas en een stukje zongedroogde tomaat en de andere was (een stukje) perzik/nectarine met parmaham en basilicum. Wraps kun je natuurlijk heel simpel maken, vervoeren en ter plekke snijden.

Ik vond het overigens vooraf als hele rare combinaties klinken, maar het was echt superlekker. De smaken pasten echt heeel goed op elkaar.
L2014 & H2017
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 09:09

Bericht 27 Okt 2015 20:39

Re: 1haps hapjes

Tomaatje met mini mozzarellabolletje en basilicum op een stokje

Cocktailgarnaaltje op prikker met cocktailsaus dipje

Knakworstje in bladerdeeg

Rocky roads hapklare stukjes
27-12-2011
03-06-2013
<<

anoniem203

Bericht 27 Okt 2015 20:43

Re: 1haps hapjes

Stukjes wraps met gerookte zalm, ijsbergsla en kruidenkaas
Stukjes wraps met kipfilet, ijsbergsla en honing/mosterd saus
Bolletje mozzerella, snoeptomaatje en blaadje basilicum aan een prikkertje
Schijfje komkommer met een klein plakje brie en een walnootje erop
Kleine pizza rolletjes maken
Gevulde eieren/dadels
Stukjes komkommer uithollen en vullen met tonijnsalade en kappertjes
Stukjes meloen omwikkeld met parmaham aan een prikkertje
Bladerdeeg met een mini knackworstje
<<

Anoniem193

Bericht 28 Okt 2015 09:30

Re: 1haps hapjes

Dadel met roomkaas erin.
<<

Anoniem186

Bericht 02 Nov 2015 20:51

Re: 1haps hapjes

Bedankt voor de tips! Ik was vergeten te zeggen dat het geen vlees mag bevatten. Alleen vega en vis.
<<

Anoniem137

Bericht 02 Nov 2015 20:58

Re: 1haps hapjes

Zoek op Pinterest eens op finger food :)
<<

Anoniem186

Bericht 02 Nov 2015 21:11

Re: 1haps hapjes

Keet. schreef:Zoek op Pinterest eens op finger food :)


Ik ben op de 1 of andere manier niet zo fan van pinterest. Dan vind ik weer veel te moeilijke dingen enzo.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 02 Nov 2015 21:39

Re: 1haps hapjes

Jans schreef:Bedankt voor de tips! Ik was vergeten te zeggen dat het geen vlees mag bevatten. Alleen vega en vis.


Gewoon benieuwd: als het iets van de gemeente is waarom mag er dan geen vlees bij maar wel vis? Bepaalde doelgroep? of principe?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 02 Nov 2015 21:42

Re: 1haps hapjes

Gevulde eieren blijven volgens mij populair. Zie ik toch meestal als eerste van de hapjesschalen verdwijnen. Stukje roggebrood met haring. Hartig gevuld soesje (met kaascreme of zalmcreme). Gevuld tomaatje met sellerijsalade, dadels met kruidenkaas
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers