Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Favoriete luchtjes ?

<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 10 Nov 2015 08:03

Re: Favoriete luchtjes ?

Ik ga meestal naar de Douglas. Ici Paris vind ik niet fijn omdat je daar niet zelf kunt ruiken maar altijd moet vragen.

En poederige luchtjes ruiken.. euh, niet fruitig, bloemig of fris. Maar droog, en echt een beetje als mijn oma haar poederdoos vroeger haha
Smile, it's free!
<<

Anoniem234

Bericht 14 Nov 2015 23:13

Re: Favoriete luchtjes ?

Absoluut Jean Paul Gaultier en flowerbomb van viktor en Rolf
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 21 Nov 2015 22:57

Re: Favoriete luchtjes ?

Alien van Thierry Mugler, le parfum van Elie Saab, love van chloe, hypnotic poison van Dior en nog een rammel geurtjes. Ik ben parfum addicted! :love:
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 16 Feb 2021 16:09

Re: Favoriete luchtjes ?

Even een heel oud topic opgezocht..
Vandaag rook ik bij iemand een heel lekker luchtje. Het bleek Paco Rabanne Pure XS te zijn. Ik twijfel nu of dit iets voor iemand van mijn leeftijd (30) aangezien degene die hem droeg 65+ is 😂
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers