Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

<<

Anoniem253

Bericht 27 Okt 2015 09:47

Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Zijn er nog meer meiden die last hebben van een verkoudheidsvirus? Mijn hoofd zit helemaal dicht, ben moe en bij de minste inspanning breekt het zweet me uit.

Wie doet er met mij mee? Onder het mom van gedeelde smart ;).
<<

Anoniem148

Bericht 27 Okt 2015 09:48

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Present! Ontzettende keelpijn! :(
<<

Anoniem253

Bericht 27 Okt 2015 09:53

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Die keelpijn is verschrikkelijk, gelukkig heb ik daar nu minder last van. Het enige wat daar een beetje tegen geholpen heeft zijn waterijsjes.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 27 Okt 2015 10:06

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Present, maar ik ben er echt al een maand zoet mee, eerst flink verkouden toen dacht ik dat het bijna over was en toen begon ik weer opnieuw!
Inderdaad eerst flink keelpijn en daarna flink verkouden en heel erg hoesten, zelfs zo erg dat ik vorige week twee dagen niet ben gaan werken en met koorts en me vreselijk lamlendig voelen op de bank heb gelegen.
Toen dacht ik dat het weer wat beter ging, het hoesten neemt langzaam af maar sinds zondag heb ik flink last van de bijholtes aan rechterkant van mijn gezicht (denk een ontsteking), mijn tanden, kaak en oogkas doen zo'n zeer dat ik bijna niet kan eten en echt slecht geslapen heb al twee nachten. Met pijnstillers gewoon aan het werk en ik probeer maar zo veel mogelijk te snuiten en het met neusspray los te krijgen, maar jeetje wat doet dit zeer zeg!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem167

Bericht 27 Okt 2015 10:33

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Ik hoest me suf, alles zit vol en ik voel me ook erg moe en brak, m'n stem is bijna weg en iedereen vindt t nodig te zeggen hoe beroerd ik klink.. Joh!
<<

Anoniem280

Bericht 27 Okt 2015 11:14

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Hier ook 1.
Nou ja het hele gezin.
<<

Geel

Bericht 27 Okt 2015 11:37

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Keelpijn present!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 27 Okt 2015 11:41

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Heb het gelukkig niet zo erg, af en toe een beetje hoesten af en toe niezen en een paar keer mijn neus moeten snuiten, de keelpijn heb ik 'gelukkig' ook 1,5 dag gehad daardoor kwamen we op het idee om mijn zoon paracetamol te geven om te kijken hoe het dan gaat. Hij heeft het helaas wel vrij heftig en heeft daarom ook 2 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat hij op het punt van uitdrogen stond.
2015 💙
<<

Anoniem253

Bericht 27 Okt 2015 13:16

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Minx schreef:Heb het gelukkig niet zo erg, af en toe een beetje hoesten af en toe niezen en een paar keer mijn neus moeten snuiten, de keelpijn heb ik 'gelukkig' ook 1,5 dag gehad daardoor kwamen we op het idee om mijn zoon paracetamol te geven om te kijken hoe het dan gaat. Hij heeft het helaas wel vrij heftig en heeft daarom ook 2 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat hij op het punt van uitdrogen stond.
Wat heftig! Ik hoop dat je zoontje snel weer beter is.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5691

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 27 Okt 2015 19:10

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Hier is het op mijn oren geslagen.
Dus ik praat keihard of heel zacht.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem151

Bericht 27 Okt 2015 20:50

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Ik ben er gelukkig net weer van af :)
Beterschap allemaal!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 27 Okt 2015 23:22

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Champagne schreef:
Minx schreef:Heb het gelukkig niet zo erg, af en toe een beetje hoesten af en toe niezen en een paar keer mijn neus moeten snuiten, de keelpijn heb ik 'gelukkig' ook 1,5 dag gehad daardoor kwamen we op het idee om mijn zoon paracetamol te geven om te kijken hoe het dan gaat. Hij heeft het helaas wel vrij heftig en heeft daarom ook 2 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat hij op het punt van uitdrogen stond.
Wat heftig! Ik hoop dat je zoontje snel weer beter is.


Gelukkig geen koorts meer maar wel hoesten en snottebellen. Wel inderdaad heel sneu om zo'n kleintje zo te zien. Bij mij heeft het gelukkig niet heel erg door gezet want dat was echt niet te doen geweest.
2015 💙
<<

Patsy

Bericht 27 Okt 2015 23:29

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Hier ook keelpijn en een algeheel niet fit gevoel. Mijn beide zoons zijn snipverkouden en hoesten veel, zo zielig.

Beterschap allemaal!
<<

Anoniem134

Bericht 28 Okt 2015 10:08

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Beterschap allemaal.

Hier opk allevier verkouden en keelpijn. Hoopdat het snel weer uit huis is.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Okt 2015 11:27

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Hier is het bijna voorbij gelukkig
Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 28 Okt 2015 14:22

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Beterschap meiden! Kunnen jullie allemaal wel normaal functioneren?
<<

Anoniem149

Bericht 28 Okt 2015 15:39

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Chronisch verkouden hier, al valt het op dit moment mee. Alleen een loopneus, maar daar valt mee te leven.
<<

Anoniem134

Bericht 28 Okt 2015 18:16

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Ik werk niet dus in principe hoef ik ook niets. Alles kan blijven liggen. Meiden spelen gewoon en doe gewoon mijn dagelijkse dingen.
<<

Anoniem253

Bericht 28 Okt 2015 18:26

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Oh dat is fijn MissD, alhoewel ze zeggen dat het pittiger is thuis met 2 kinderen te zitten dan een dag te werken ;). Ik ben kapot, zo vermoeiend.
<<

Anoniem134

Bericht 28 Okt 2015 18:30

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Champagne schreef:Oh dat is fijn MissD, alhoewel ze zeggen dat het pittiger is thuis met 2 kinderen te zitten dan een dag te werken ;). Ik ben kapot, zo vermoeiend.


Ja dat vind ik ook echt. Van mijn werk was ik nooit zo moe. Maar vind dit toch ook wel erg leuk.
Balen dat je zo moe bent, keer lekker warm bad en aan de thee met honing en citroen. Wil soms wel helpen.
<<

Anoniem253

Bericht 28 Okt 2015 18:32

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Ja dat ga ik doen, thanks! Haha kan me voorstellen hoor, je moet ze toch de hele tijd in de gaten houden en bezig houden ;). Die vermoeidheid komt door mijn hoofd vol snot.. Zo vervelend.
<<

Anoniem253

Bericht 31 Okt 2015 17:25

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Ik blijf zo'n hoofdpijn houden, hebben jullie dat ook? Hoe gaat het verder met iedereen?
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 31 Okt 2015 18:01

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Hier na een aantal nachten niet geslapen te hebben van de pijn toch maar de huisarts gebeld om te overleggen, de assistente vond dat ik wel even langs moest komen omdat ik eigenlijk al een maand verkouden ben. En ik heb dus een voorhoofdsholte en oorontsteking, dus nu al een paar dagen aan de antibiotica en langzaam aan voel ik me wat beter, maar jeetje zeg, dit is wel heel hardnekkig!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem253

Bericht 31 Okt 2015 18:06

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Oh vreselijk zeg! Gebruik je ook neusspray? sterkte! Hopelijk ben je er snel vanaf.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 31 Okt 2015 18:58

Re: Het 'ik ben verkouden' lotgenoten topic

Ja, daar hoopte ik het in eerste instantie mee te redden, maar helaas. Als de antibiotica niet snel genoeg aanslaat hoef ik alleen even te bellen en dan krijg ik nog neusspray op recept erbij van de huisarts.

Sowieso voor iedereen in dit topic nog veel beterschap!
25-11-2014 & 09-06-2017
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers