Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plisségordijnen op badkamer?

<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:14

Bericht 25 Okt 2015 16:56

Plisségordijnen op badkamer?

Voor onze keuken en badkamer zijn wij op zoek naar raamdecoratie. Om een beetje eenheid te creëren willen we graag dezelfde raamdecoratie in de badkamer en de leuken. Plisségordijnen vinden we heel mooi, maar we twijfelen of deze wel geschikt zijn voor met name de badkamer. Volgens de experts (winkels etc.) zijn de meeste plisségordijnen wel geschikt voor vochtige ruimtes, mits je ze laat drogen. Zelf ben ik bang dat er snel spochtplekken zullen ontstaan. Zijn hier misschien meiden die plisségordijnen in de badkamer hebben? Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!
2014 2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Okt 2015 19:46

Re: Plisségordijnen op badkamer?

Mijn ouders hebben ze ook hangen al jaren geen vocht plekken. Maar hebben wel altijd raam open
Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 25 Okt 2015 20:00

Re: Plisségordijnen op badkamer?

Wij hadden nog plissegordijnen over van ons vorige huis dus maar gerecycled in ons nieuwe huis en gaat tot nu toe prima. Geen problemen met vocht of dergelijke.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 558

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 26 Okt 2015 08:18

Re: Plisségordijnen op badkamer?

Wij hebben ze op de badkamer en hanger en nu twee jaar. Omdat ze voor het glas hangen worden ze niet heel vochtig, volgens mij. We hebben na het douchen wel altijd de raam een uurtje open staan. Ze zien er nu nog hetzelfde uit als twee jaar geleden.

Wij hebben hiervoor gekozen, omdat we ze in het midden hebben hangen en op het moment dat we gaan douchen ze makkelijk naar onder kunnen doen. Bij het kopen hebben we wel aangegeven dat ze voor de badkamer zijn, dus ik weet niet of het een speciale soort is.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem291

Bericht 26 Okt 2015 10:41

Re: Plisségordijnen op badkamer?

Wij hebben ze ook in de badkamer en geen vochtplekken te zien na 2 jaar. Je moet wel opletten welke je neemt, want niet alle zijn geschikt voor de badkamer. Meestal gaan wij na het douchen direct weg om te werken dus het raam staat weinig open, we hebben wel afzuiging in de badkamer die wat hoger staat als we gaan douchen.
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:14

Bericht 02 Nov 2015 17:20

Re: Plisségordijnen op badkamer?

Bedankt voor jullie reacties! Misschien dat we er toch maar voor gaan na het lezen van jullie positieve ervaringen. Een ander alternatief zijn jaloezieën van PVC (houtlook) maar plisségordijnen vind ik toch wel het allermooiste :love:.
2014 2016

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers