Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Monkey platter (ideeën kinderen)

<<

Anoniem148

Bericht 25 Okt 2015 06:12

Re: Monkey platter (ideeën kinderen)

Monkey platter, monkey plates, todler tapas.
Bij de eerste had ik meteen heel veel pins en van daaruit ook de andere benamingen gevonden.
<<

Anoniem148

Bericht 25 Okt 2015 06:17

Re: Monkey platter (ideeën kinderen)

En veggie tray
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 25 Okt 2015 08:22

Re: Monkey platter (ideeën kinderen)

Desalniettemin schreef:Echt hoor, als ik zie wat jullie kinderen dan allemaal eten... Die van mij eten alleen de lekkere dingetjes eraf en laten de tomaatjes, komkommer, paprika, selderij en alles wat er gezond uitziet gewoon liggen hoor.

Hier ook. Fruit gaat er van af, toastjes, kaas en worst. Maar alle groentes blijven liggen. Ook als ik er alleen maar groente op leg, dan raken ze het gewoon niet aan.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 25 Okt 2015 08:54

Re: Monkey platter (ideeën kinderen)

Sommige bordjes klinken als heel veel. Of zijn het maar drie rozijnen en 1 snoeptomaatje?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 25 Okt 2015 09:22

Re: Monkey platter (ideeën kinderen)

Het is het idee dat je met z'n allen / meerdere personen van hetzelfde bordje eet.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 25 Okt 2015 10:49

Re: Monkey platter (ideeën kinderen)

Met mijn neefje deed ik/wij het vaak ter vervanging van de lunch aanbieden. Hij vond het heerlijk. Wij deden dan alleen groente en fruit op een bord/bak etc. leggen. We aten er dan met z'n alle van.
<<

Anoniem144

Bericht 25 Okt 2015 19:27

Re: Monkey platter (ideeën kinderen)

Ik leg er meestal op; banaan, appel, kaasblokjes , koekjes, ontbijtkoek, druiven, worteltjes, soms wat snoepjes.
Meestal eten ze het samen goed op. Natuurlijk gaan wel eerst de snoepjes en koekjes op haha.
<<

Anoniem134

Bericht 26 Okt 2015 13:31

Re: Monkey platter (ideeën kinderen)

Star007 schreef:Ik leg er meestal op; banaan, appel, kaasblokjes , koekjes, ontbijtkoek, druiven, worteltjes, soms wat snoepjes.
Meestal eten ze het samen goed op. Natuurlijk gaan wel eerst de snoepjes en koekjes op haha.


Als ik koekjes of snoepjes erop leg is dat hier vaak ook als eerste op.
Ik leg er trouwens van alles op. Blokjes kaas/worst/komkommer/tomaat/paprika/fruit/rozijntjes/rijstewafel/crackertje/partjes gekookt ei. Meiden hier vinden alles wel lekker.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers