Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

<<

Anoniem145

Bericht 23 Okt 2015 09:26

Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Ik ben zeer nieuwsgierig :smile: :smile:
Ik vind dit heel erg leuk om te zien en kan er misschien wat ideeën uit halen !
<<

Anoniem186

Bericht 23 Okt 2015 09:30

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Dit doet me denken aan een woonprogramma op SBS6 van de week. Een vrouw wilde het speelhoekje van haar kind veranderen, want het paste niet bij de rest van haar interieur. Die vrouwen die het gingen veranderen zeiden ook: ja, dit kan écht niet.
Ik heb me echt rot gelachen, haha.

Ik zal eens een foto zoeken van de onze.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 23 Okt 2015 09:37

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Mijn kinderen hebben belachelijk veel speelgoed en spelen door het hele huis :laughcry:

Maar het ligt er zo bij

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem145

Bericht 23 Okt 2015 09:37

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Ik heb nu gewoon een speel auto kleed van de ikea met 2 plastic bakken ernaast.
Wel goed functioneel hoor maar wil straks iets mooiers :-)
<<

Anoniem145

Bericht 23 Okt 2015 09:39

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Leuk !!!

Veel hetzelfde speelgoed dan hier zie ik haha.
<<

Anoniem145

Bericht 23 Okt 2015 09:40

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Oh is die grimms regenboog maar zo klein ??
Dacht veel groter op plaatjes te zien.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 23 Okt 2015 09:42

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Hij is niet super groot nee. Thomas heeft hem voor zijn eerste verjaardag gekregen en om antwoord te geven op je andere vraag, hij vindt het wel mooi al, maar vooral nog om mee te slepen
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 23 Okt 2015 10:42

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Afbeelding

Afbeelding

Dit is de onze. Het hoekje bij het keukentje/tafeltje word nog wat ruimer. De bruine bank gaat nog ongeveer 20cm links. We zijn nog bezig met de erker dus dat kan pas als alles klaar is.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Patsy

Bericht 23 Okt 2015 11:27

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Nu nog zo:Afbeelding

Een zooi dus. Savonds schuiven we alles op het kleed. Als de box uit de kamer gaat komt de speel hoek daar. De oudste heeft een houten werkbank, die komt er dan ook bij te staan in de kamer.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Okt 2015 12:11

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

N. heeft een roze Ikea tafel met twee stoelen. Op de tafel liggen allemaal tekenspullen en haar theesetje. Onder de tafel staat een roze bak met duplo. Ze heeft daarnaast een heel wagenpark (naast de bank) waar haar kinderwagen, fietsje en loopkoe staan. En ze heeft een grote speelgoedkist met overig speelgoed.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Okt 2015 13:59

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Afbeelding

De grote kist is verplaatst naar onze slaapkamer. Het IKEA keukentje is er voor in de plaats gekomen.

Afbeelding

Naast de bank staan nog haar loopfietsje, een stoeltje en de poppenwagen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Okt 2015 14:04

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Wij hebben nu alles in de box en een paar grotere dingen er naast staan. Mijn man is bezig om in de garage een aprte kamer te maken. Dit wordt dan de speelkamer.
2014 2016
<<

Anoniem 146

Bericht 23 Okt 2015 14:06

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Ooh la la, volgens mij hebben jullie een super mooie inrichting! Ik ben best benieuwd naar de rest. :wink:
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Okt 2015 14:16

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Mrs. Jansen schreef:Ooh la la, volgens mij hebben jullie een super mooie inrichting! Ik ben best benieuwd naar de rest. :wink:


Wat lief, dank je! Zal eens kijken of ik eens een paar goeie foto's kan maken en plaatsen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 23 Okt 2015 14:17

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Wij hebben hier van de serre een speelkamer gemaakt.
Over een paar jaar bouwen we hier de keuken naar uit..voor nu prima plek om alle troep te bewaren.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem171

Bericht 23 Okt 2015 14:47

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

*weg*
Laatst gewijzigd door Anoniem171 op 25 Okt 2015 19:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 23 Okt 2015 14:50

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Ik heb even geschoven en toch het tafeltje weer beneden gezet

Afbeelding
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

anoniem203

Bericht 23 Okt 2015 22:01

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Ik heb de foto een minuut geleden gemaakt dus vandaar dat het een beetje donker ziet. Dit is de speelgoedkast van de jongens. Overdag staat de deur open en zodra ze op bed liggen al het speelgoed weer in de kast, deur dicht en heerlijk uit het zicht :P

*

Verder hebben we langs de bank nog een tafeltje + stoeltjes staan met nog wat speelgoed en er ligt een speelgoedkleed op de grond.
Laatst gewijzigd door anoniem203 op 26 Okt 2015 21:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem168

Bericht 23 Okt 2015 22:21

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Wat een goed idee om van de trapkast een speelgoedkast te maken zeg! Ik ga nu alvast nadenken waar ik dan m'n keukenapparaten en voorraad ga laten, haha.
<<

anoniem203

Bericht 23 Okt 2015 22:36

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

We hebben een ruime garage, grote keukenlade en een buffetkast voor onze voorraad en keukenapparaten dus ruimte genoeg :thumbup:

Maar ik vind het echt ideaal!
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 23 Okt 2015 22:44

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Haha Jans', ik heb dat ook gezien en vond die reactie ook echt belachelijk, maar ik snapte de moeder ergens ook wel weer.

Wij hebben de box nog staan en dat het daar een rommeltje in is maakt me niet uit, want dat is echt zijn plekje, aan de box hangt een box zak vol met speelgoed. In de tv-kast heb ik onderin 3 vilten manden staan vol met speelgoed die hij zelf al kan pakken ( en die bij ons interieur kleuren). We hebben ook een grote bak met blokken, daar heb ik viltjes onder geplakt en die schuif ik onder de bank als hij slaapt.
Zijn slaapkamer is naast de woonkamer en wat mij betreft slaan we daar straks veel speelgoed op en mag hij daar gewoon pakken waar hij mee wil spelen, in zijn slaapkamer staat ook een tipitent bijvoorbeeld, die kan ik zo oppakken en in de woonkamer zetten, maar hoeft hier niet altijd te staan.

Ik wil ook wel een kleed zodat hij wat warmer op de grond kan spelen en ik vind zo'n automat ook echt wel leuk voor hem, maar echt foei lelijk en eerlijk gezegd hoeft dat van mij niet altijd in de woonkamers te liggen :redface: mijn voorkeur als middenweg gaat dan toch eerder uit naar zoiets: http://tablet.hm.com/nl/product/10872?article=10872-A

Als de box er straks uit is wil ik een tafeltje neerzetten voor hem, zo'n houten keukentje of iets dergelijks vind ik ook leuk voor in de kamer bijvoorbeeld maar ik hoef geen heel kinder paradijs in de woonkamer. Ik vind het heerlijk dat alles weer opgeruimd is als hij in bed ligt, natuurlijk mag er wel gezien worden dat er een kindje woont
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

anoniem203

Bericht 23 Okt 2015 22:46

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Dat is ook een leuk kleed Minoessepoes. Wij hebben een kleed van Ikea met autowegen. Niet met die felle kleuren maar met die zachtere kleuren. Paste beter bij ons interieur haha.
<<

Anoniem168

Bericht 24 Okt 2015 11:35

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Ja, dan is het goed te doen Ava! Er hebben wel een schuurtje maar daar houdt het bij op helaas. Die moet eerst ook eens flink opgeruimd.

De box blijft hier voorlopig nog wel staan hoor. Anders liggen mijn planten uit de vensterbank op de grond of staat de tv ineens aan als ik even boven wat wil doen, haha.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 24 Okt 2015 12:24

Re: Hoe ziet jouw kinderhoekje/ speelplekje eruit ?

Afbeelding
Speelgoed(als M. slaapt :smile: ) opgeborgen in de witte kast. Z'n duplo zit in de onderste la van de hoge kast. Tot nu toe kunnen we alles nog kwijt.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 01 Nov 2015 10:19

Kinderhoek

Ik ben niet tevreden met de kinderhoek in onze woonkamer. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe kast voor zijn speelgoed. Ik ben heel benieuwd wat jullie voor opbergkasten/boxen/manden of zoiets hebben en of je er achteraf tevreden mee bent.

Ik heb een ikeakast staan en een tafel ernaast met 2 stoeltjes. De kast stoort me enorm en gaat dus weg.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx, sarah1985