Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Grimms regenboog ..

<<

Anoniem145

Bericht 23 Okt 2015 09:18

Grimms regenboog ..

.. Is dat al leuk voor een kindje van dan 1,5 ?

Ik twijfel namelijk om dit cadeau voor sinterklaas te kopen omdat l al zo veel kleiner speelgoed heeft.

Maakt dit houten speelgoed krassen op een laminaat vloer of geeft het af ?

Bedankt !

Groetjes rituals
<<

Anoniem 146

Bericht 23 Okt 2015 09:37

Re: Grimms regenboog ..

Heb deze besteld voor mijn dochter. Ze wordt 1 in Januari. Cadeau is voor 5-12.
Ik weet niet of het krassen geeft. We hebben veel houten speelgoed en het is wel eens gebeurd dat er wat kleur krassen op de vloer zijn gekomen. (houten vloer).
<<

Isa

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 269

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:42

Bericht 23 Okt 2015 09:42

Re: Grimms regenboog ..

Ik heb deze regenboog gegeven aan mijn zoontje toen hij twee jaar werd. Alle kinderen die op tot nu toe op bezoek zijn geweest vinden het heel leuk ook mijn neefje die ruim anderhalf is. Je kan er zoveel dingen mee doen waardoor het aansluit bij veel verschillende leeftijden. Ik heb nog niet ervaren dat het afgeeft aan de vloer maar hij staat hier ook voornamelijk op het speelkleed.
Afbeelding
Afbeelding[/url]
<<

Anoniem137

Bericht 23 Okt 2015 09:50

Re: Grimms regenboog ..

Wij gaan hem voor Sinterklaas als groepscadeau doen, de groep is 0-2 jaar. Ik ben heel benieuwd of, en hoe ze ermee gaan spelen.
<<

Anoniem205

Bericht 23 Okt 2015 10:11

Re: Grimms regenboog ..

Wij gaan 'm voor de eerste verjaardag kado doen. Als je bang bent voor krassen leg je 'm toch op zo'n ikea auto vloerkleed?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 23 Okt 2015 10:15

Re: Grimms regenboog ..

L. heeft er heel lang niet naar omgekeken, wij hebben de kleine regenboog. Nu is hij 2,5 en is hij ineens enorm aan het bouwen met dat ding en hij gebruikt ze ook als tunnels voor de trein. Ik denk er nu zelfs over om de grote voor 5-12 voor hem te kopen.
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:36

Bericht 23 Okt 2015 18:12

Re: Grimms regenboog ..

Wij hebben zelf de kleinste versie voor J. z'n verjaardag kregen, maar die mag helaas pas vanaf drie jaar.
Maatje groter kan wel al sneller leuk zijn. Sowieso spelen ze er naarmate ze ouder worden op een steeds andere manier mee.
Mn zus heeft hem al een hele tijd en laatst werd hij nog door mn neefje en nichtje (7+4 jaar) gebruikt als parkeergarage :smile:

Oreo schreef:Wij gaan 'm voor de eerste verjaardag kado doen. Als je bang bent voor krassen leg je 'm toch op zo'n ikea auto vloerkleed?


Haha, dat werkt hier niet. J. neemt alles mee de kamer door. Hij neemt het kruipend mee in z'n handjes, maar ook onbewust onder en voor zn buik. Maakt een heerlijk krassend geluid :laughcry: Maar gelukkig hebben we laminaat dat we tegen een stootje kan.
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Anoniem142

Bericht 23 Okt 2015 21:55

Re: Grimms regenboog ..

Ik vind de regenboog echt heel gaaf, maar helaas wordt er hier maar heel weinig mee gespeeld. Af en toe zoek ik een trucje op youtube op, dan doen ze dat een paar dagen en dan belandt ie weer een hele tijd in de kast. Ze pakken 'm er eigenlijk nooit bij om als brug oid te gebruiken.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 24 Okt 2015 14:31

Re: Grimms regenboog ..

Hier krijgen de jongens hem voor 5-12. Ben benieuwd wat ze er van gaan vinden!
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers