Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau-ideeën ouders 40 jaar getrouwd

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 22 Okt 2015 23:40

Cadeau-ideeën ouders 40 jaar getrouwd

Hoi!

Eind November zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd en geven een groot feest.
Nu willen mn broer en ik een leuk, blijvend cadeau geven, maar we zijn echt totaal inspiratieloos :eyes:

Toen mijn moeder vorig jaar 60 werd hebben we al een grote foto van ons samen laten maken, dus dat valt al af,
Maar help ! Wat dan?
Iets met een foto van mijn broer en mij, of juist met een trouwfoto van hun lijkt me mooi, maar ik weet niet goed wat.

Wie weet er iets leuks?
<<

Anoniem148

Bericht 23 Okt 2015 09:55

Re: Cadeau-ideeën ouders 40 jaar getrouwd

Maak de relatiefoto's na met jouw broer. Maak daarvan een fotoboek met op de linkerpagina de origenele foto en op de rechterpagina dezelfde setting maar dan van jouw broer en jou.
<<

Anoniem321

Bericht 23 Okt 2015 10:05

Re: Cadeau-ideeën ouders 40 jaar getrouwd

Het lijkt mij leuk om nog eens situaties op kinderfoto's van mij en mijn broertjes na te doen maar dan nu als volwassenen.
En dan proberen een beetje dezelfde kleding aan te hebben, hetzelfde kapsel en dezelfde gezichtsuitdrukkingen. Lijkt me hilarisch :smile:
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:15

Bericht 25 Okt 2015 22:54

Re: Cadeau-ideeën ouders 40 jaar getrouwd

Mijn ouders waren afgelopen jaar 30 jaar getrouwd en wij hebben ze een nieuwe bestek set gegeven. Waren ze erg blij mee en is ook een blijvend iets.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Okt 2015 22:59

Re: Cadeau-ideeën ouders 40 jaar getrouwd

Ik heb voor ouders/schoonouders al eens een ingelijste krant gemaakt, een verhalenbundel (soort boek eigenlijk) en een magazine gemaakt met m'n broer/zus/schoonzus/zwager samen. Mooi vormgeven, leuke verhalen, artikelen, foto's, reclames en herinneringen erin en zorgen dat het er profi uitziet. Was een groot succes elke keer.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Okt 2015 23:03

Re: Cadeau-ideeën ouders 40 jaar getrouwd

Ohja en een film heb ik ook eens gemaakt met m'n broertje en m'n zus. We speelden verhalen over m'n ouders na en hebben die achter elkaar geedit. Dat lieten we zien op het feest.
#teammaple🍁
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 25 Okt 2015 23:50

Re: Cadeau-ideeën ouders 40 jaar getrouwd

Wat een leuke creatieve ideeën!

Die foto's namaken vind ik ook wel erg leuk! Misschien dat we dat op een beamer doen tijdens het feest en dan een blijvend cadeau erbij ofzo..
Hoorde vanmiddag van mijn broer dat mijn schoonzus bezig om een stamboomboek te maken, dat vinden ze ook wel erg leuk denk ik.

Bedankt sofar!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Taeda