Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gilmore Girls komt terug!

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Nov 2016 17:13

Re: Gilmore Girls komt terug!

We hebben allemaal wel eens een foute inschatting gemaakt. Dat neem ik je niet kwalijk!
<<

anoniem213

Bericht 23 Nov 2016 17:17

Re: Gilmore Girls komt terug!

Klopt, maar ik ben er niet mee getrouwd :P.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Nov 2016 17:24

Re: Gilmore Girls komt terug!

Nee, maar ik doe het ook voor zodat jij die fouten dus niet meer hoeft te maken. Snap je. Rolmodel enzo!
<<

anoniem213

Bericht 23 Nov 2016 17:25

Re: Gilmore Girls komt terug!

Oh, is dat het! Ik snap het! Dank!
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 23 Nov 2016 18:31

Re: Gilmore Girls komt terug!

Jaa, dit weekend ook vrij gepland! Kijk er echt naar uit. Ik ben ook team Jess, daarna team Dean. Logan is meh.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Nov 2016 23:54

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik ben team tristan :p

Nee, ik ben dol verliefd op Jess (ook zo leuk in Hero, en nu met baard in This is us) , toch vind ik Logan beter passen. En dat is ook gewoon stiekem een schatje.

Ik heb er zin in! Ben morgenavond lekker alleen: dus dat wordt kijken!!
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 25 Nov 2016 09:50

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik moet nog even geduld hebben. Ik wilde vanavond gaan kijken, maar paar weken geleden zei mijn moeder ineens dat ze graag ook wilde kijken.

We hebben nu dinsdag een date gepland. Mijn tante komt dan ook gelijk mee. Daarna dates plannen voor de andere drie afleveringen. Aan de ene kant wel jammer dat ik niet gelijk kan kijken, maar ook gezellig om met mijn moeder en tante te kijken. Vroeger heb ik de gehele serie altijd met mijn moeder gekeken toen het op tv kwam.

Ik zit nu eind seizoen 5 dus ga het niet redden om alles te kijken voor dinsdag. Ik doe mijn best haha..
Ze is nu net samen met Logan en kan me niet goed herinneren hoe het verder verliep. Dean doet nu erg vreemd in de serie en Jess is inderdaad te ingewikkeld. Ik las wel dat zij in het echte leven een langere relatie met elkaar hebben gehad.

Bazinga, ik snap jouw vriend wel met team Marty. Ik vind hem ergens ook wel schattig, maar ik denk niet dat hij nog terug komt in de serie.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 25 Nov 2016 11:00

Re: Gilmore Girls komt terug!

Niemand hier iets verklappen he?
<<

Brooke

Bericht 25 Nov 2016 11:55

Re: Gilmore Girls komt terug!

Haha, ik verklap niks. Ik hoop vanavond te kunnen kijken eentje. Ben benieuwd. :banaan:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Nov 2016 13:16

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik zal niks verklappen!

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Nov 2016 13:29

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ok 1 dingetje (geen spoiler!): de afleveringen duren vet lang! :cheering:

♥♥
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 25 Nov 2016 14:27

Re: Gilmore Girls komt terug!

:bounce: Ik ga vanavond kijken (1 of 2 afleveringen). Als de kinderen in bed liggen zit ik lekker op de bank met een flinke zak chips en dipsaus (al is dat maar braafjes vergeleken met hun eetgewoonten :razz: ).
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 25 Nov 2016 14:59

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik werk vanavond en ben 21.30u thuis. N. is logeren, vriend is werken tot ergens vannacht dus ik kijk vanavond denk twee afleveringen. De andere twee zijn voor morgenavond, als N. slaapt. Heb er zin in!
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 25 Nov 2016 15:44

Re: Gilmore Girls komt terug!

Mijn husband en ik hebben een date-night ervan gemaakt. De kindjes zijn net weg met opa en oma, en blijven daar logeren. Ik maak allemaal hapjes voor op de salontafel, dus zodra mijn man thuiskomt kunnen we gelijk beginnen! We hopen alles af te kunnen kijken voordat we gaan slapen, maar ik denk dat we het niet gaan redden haha. Anders hebben we morgenavond ook nog een beetje, niet erg toch?

I CAN'T WAIT!!! :love:
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 25 Nov 2016 15:52

Re: Gilmore Girls komt terug!

Mijn ex heeft nachtdienst en gaat slapen na het eten en daarna dus werken.

Dus als de kinderen in bed liggen heb ik de TV voor mij alleen!
Eens kijken hoever ik dan kom. De rest kijk ik dan in de loop van deze week wel.
Mijn weekend is verder al vol met verjaardag van de jongste en werken zondag.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 25 Nov 2016 19:57

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik heb het zowaar gered om in 5 weken en 2 dagen alle 7 seizoenen van Gilmore Girls opnieuw te kijken :smile:
Nu zo nog de laatste aflevering van seizoen 7 en dan ben ik klaar voor het nieuwe seizoen! Helaas heb ik geen Netflix, dus zal even geduld moeten hebben en hopen dat ik ze via een andere weg kan kijken.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 26 Nov 2016 02:09

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik was even vergeten dat ik nog een cadeautje moest naaien voor mijn neefje. Had hem een telefoon hoesje beloofd.
Daar ben ik dus tot 23.00 uur mee bezig geweest, al is dat project gruwelijk mislukt....

Maar daarna nog snel stiekem de eerste aflevering gekeken!
En nu net in bed, al had ik graag verder gekeken.
Ik vond het al erg leuk!!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 26 Nov 2016 10:42

Re: Gilmore Girls komt terug!

Bueno schreef:Ik heb het zowaar gered om in 5 weken en 2 dagen alle 7 seizoenen van Gilmore Girls opnieuw te kijken :smile:
Nu zo nog de laatste aflevering van seizoen 7 en dan ben ik klaar voor het nieuwe seizoen! Helaas heb ik geen Netflix, dus zal even geduld moeten hebben en hopen dat ik ze via een andere weg kan kijken.


Dat is 5,7 aflevering per dag! Whoh!
<<

Anoniem250

Bericht 26 Nov 2016 13:48

Re: Gilmore Girls komt terug!

Kinderen liggen op bed en ik ben er helemaal klaar voor :cheering: vanavond ga ik uiteten, dus het moet nu, NU!
<<

Anoniem313

Bericht 26 Nov 2016 13:49

Re: Gilmore Girls komt terug!

GO GO GO!
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:48

Bericht 26 Nov 2016 14:06

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ben ik de enige die het vond tegenvallen. ..
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 26 Nov 2016 14:56

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik heb alleen de 1e aflevering gezien, maar vond die ook enorm tegenvallend. Beetje gemaakt grappig ofzo en ook dingen die naar mijn gevoel niet passen bij de personages.
<<

Anoniem243

Bericht 26 Nov 2016 16:29

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik heb nu de eerste twee afleveringen gezien en vond ze al leuk, maar inderdaad ook een klein beetje tegenvallen. Het verhaal loopt gewoon niet zo lekker ofzo, is niet zo pakkend als ik hoopte. Wel superleuk om alle personages weer te zien. Mis alleen Sookie nog :(
Merkte wel dat ik een hoop van de laatste seizoenen vergeten ben. Had toch ff alles moeten terugkijken, haha.
<<

SanFran

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:02

Bericht 26 Nov 2016 17:16

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik heb gisteren alle afleveringen kunnen kijken.
Vond afl 1 een beetje stroef verlopen alsof ze weer even in hun rol moesten komen. Toen ik er eindelijk lekker inzat was het seizoen ten einde. Al met al niet teleurgesteld. Maar zeker wel op en aanmerkingen. Sommige dingen klopte voor mijn gevoel niet, iedereen komt inderdaad aan bod maar niet heel uitgebreid, soms mistte ik de dynamiek tussen Lorelai en Rory. Ik had verwacht dat er in hun levens het eea was veranderd maar dat viel wel mee.
Ik hou het maar even oppervlakkig ivm verklappen.
<<

Anoniem250

Bericht 26 Nov 2016 17:22

Re: Gilmore Girls komt terug!

Yes Yes Yes eerste aflevering gezien. Maar ik zeg er hier nog niks over. Mijn weekendavonden zijn altijd en enkel gevuld met Netflix. Zal je net zien dat net die ene keer in een jaar dat ik uiteten ga dit weekend is.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers