Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarom kan jij wel janken?

<<

Anoniem164

Bericht 19 Okt 2015 17:46

Waarom kan jij wel janken?

Ik omdat de kapper mijn bob heeft verprutst, ze heeft het aan de achterkant opgeschoren en ik vind het foei en foei lelijk, ik had de vorige keer tegen d'r gezegd dat ik dat niet wou en ik dacht dat ze dat wel onthouden had, nou niet dus. Ik zei dat ik alleen bijgeknipt wilde worden en dat de bob lang moet blijven. Ze was aan het knippen en toen kwam de tondeuse erbij en ineens had ik een opscheertje, ik kan echt wel janken :cry: :cry:
En jij?
Laatst gewijzigd door Anoniem164 op 19 Okt 2015 18:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem281

Bericht 19 Okt 2015 17:50

Re: Waarom kan jij wel janken.....?

Oeps, balen!

Ik kan wel janken om overmatig gebruik van puntjes. En ik kan nog steeds janken om 't feit dat ik vorige week gezakt ben voor m'n rijexamen door friggin' zenuwen!
<<

Anoniem164

Bericht 19 Okt 2015 18:02

Re: Waarom kan jij wel janken.....?

Carl schreef:Oeps, balen!

Ik kan wel janken om overmatig gebruik van puntjes. En ik kan nog steeds janken om 't feit dat ik vorige week gezakt ben voor m'n rijexamen door friggin' zenuwen!


Ik zal mijn titel gelijk aanpassen :good:

Balen dat je gezakt bent, ik vond dat ook zo kut! Duur ook nog, bah!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 19 Okt 2015 18:13

Re: Waarom kan jij wel janken?

Wat vervelend Jacobien! Lijkt me echt heel rot!

Balen Carl! Altijd jammer als je zakt!

Ik baal even van onze financieën de laatste tijd! Elke keer nog een stuk maand over aan het einde van ons geld zeg maar :(
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem301

Bericht 19 Okt 2015 18:35

Re: Waarom kan jij wel janken?

Als er iets naars met dieren gebeurt, dat raakt me echt in mijn ziel. Ik haat het dan ook als mensen van die nare plaatjes plaatsen op FB.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 19 Okt 2015 18:41

Re: Waarom kan jij wel janken?

Aan de pijn in mijn rug/bil en heup. Sterker nog; dat heb ik al gedaan. :D maar goed; is voor het goede doel.

Dierenleed kan ik ook slecht tegen, waarom doen mensen dat? Echt... Vreselijk.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Okt 2015 18:43

Re: Waarom kan jij wel janken?

Dat er voor de tweede keer in 14 maanden iemand tegen onze auto is aangereden toen hij geparkeerd stond. Gewoon langs de kant van de weg in een parkeervak, dus geen parkeerplaats oid. Dit keer gelukkig wel een briefje achter gelaten. Echt, hoe krijg je het voor elkaar gewoon!
<<

Anoniem281

Bericht 19 Okt 2015 18:46

Re: Waarom kan jij wel janken?

Scandic schreef:Dat er voor de tweede keer in 14 maanden iemand tegen onze auto is aangereden toen hij geparkeerd stond. Gewoon langs de kant van de weg in een parkeervak, dus geen parkeerplaats oid. Dit keer gelukkig wel een briefje achter gelaten. Echt, hoe krijg je het voor elkaar gewoon!


Nou :nerd: Als iemand die niet geslaagd is, kan ik je dat wel vertellen, hoor.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Okt 2015 18:53

Re: Waarom kan jij wel janken?

Oh nee Carl, je had toch geen auto geraakt tijdens je examen he?

Maar de dame van onze auto had dus wél een rijbewijs :laughcry:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Okt 2015 19:01

Re: Waarom kan jij wel janken?

jacobien balen van je kapsel
scandic oh dat is zo klote zit je weer met schade

ik kan wel janken van de pijn. Ben zaterdag gevallen met wandelen door mn enkel gegaan. Die been doet zeer en de andere kramp gehad in mn kuit en die been doet ook zeer kan gewoon amper lopen
Afbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 19 Okt 2015 19:03

Re: Waarom kan jij wel janken?

Als onze zoon zijn dagelijkse buik krampen heeft. Zijn huilen gaat dan door merg en been.

En dieren leed. Waarom doen mensen dat inderdaad.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem281

Bericht 19 Okt 2015 19:06

Re: Waarom kan jij wel janken?

Scandic schreef:Oh nee Carl, je had toch geen auto geraakt tijdens je examen he?

Maar de dame van onze auto had dus wél een rijbewijs :laughcry:


Nee, maar k had wel een mini-ingreep tijdens m'n tussentijdse toets?..
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 19 Okt 2015 19:16

Re: Waarom kan jij wel janken?

Ik kan wel janken, omdat ik 23 kilo ben afgevallen en ik vanmiddag ging shoppen: niets paste fatsoenlijk, behalve de outfits waarin ik net zo dik uitzie als altijd. Mega fail! Ik voel alleen maar de behoefte om weer te gaan eten (doe ik niet, maakt de behoefte niet minder).
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 19 Okt 2015 19:29

Re: Waarom kan jij wel janken?

Carl schreef:
Scandic schreef:Oh nee Carl, je had toch geen auto geraakt tijdens je examen he?

Maar de dame van onze auto had dus wél een rijbewijs :laughcry:


Nee, maar k had wel een mini-ingreep tijdens m'n tussentijdse toets?..

Foei, Carl.

Edit: ik had de puntjes aan het eind van je zin dik gedrukt, maar daar zie je niks van zie ik nu. Anyway, daar doelde ik op. Niet op die ingreep tijdens je tussentijdse toets :wink:
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Okt 2015 19:39

Re: Waarom kan jij wel janken?

Carl schreef:
Scandic schreef:Oh nee Carl, je had toch geen auto geraakt tijdens je examen he?

Maar de dame van onze auto had dus wél een rijbewijs :laughcry:


Nee, maar k had wel een mini-ingreep tijdens m'n tussentijdse toets?..


Geen puntjes Carl, géén puntjes! :^^:

Oh mmm mosterd zie ik! Maar een ingreep tijdens je ttt zegt niks joh! Examen is ook maar een momentopname. Ik reed tijdens mijn examen zo goed, dat lukte anders nooit! Maar dat heb ik de examinator maar niet verteld :wink:
Laatst gewijzigd door Scandic op 19 Okt 2015 19:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem164

Bericht 19 Okt 2015 19:41

Re: Waarom kan jij wel janken?

girli schreef:Ik kan wel janken, omdat ik 23 kilo ben afgevallen en ik vanmiddag ging shoppen: niets paste fatsoenlijk, behalve de outfits waarin ik net zo dik uitzie als altijd. Mega fail! Ik voel alleen maar de behoefte om weer te gaan eten (doe ik niet, maakt de behoefte niet minder).


Dat heb ik dus ook, is inderdaad om te janken, ik ben 17 kilo afgevallen en kleding kopen is nog steeds rampzalig. Alleen spijkerbroeken gaan makkelijker :12:
<<

Pixi

Noob

Berichten: 190

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:08

Bericht 19 Okt 2015 20:12

Re: Waarom kan jij wel janken?

Om de vluchtelingen/gezinnen met kleine kindjes aan de grenzen bij Kroatië, Slovenië enz. In de regen, kou, helemaal vies. Dat raakt echt mijn ziel.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 19 Okt 2015 20:34

Re: Waarom kan jij wel janken?

Hier ook... Mijn man en ik zaten het acht uur journaal te kijken en we waren gewoon stil van alle ellende. Ik vraag me soms echt af hoe dit allemaal goed moet komen.

(Hier zijn puntjes correct toch? Ik durf eigenlijk niet meer.)
<<

Pretzel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 27 Sep 2015 21:55

Bericht 19 Okt 2015 20:48

Re: Waarom kan jij wel janken?

Ja ik kan daar ook niet goed tegen en moest zojuist al bijna huilen bij het kijken van het journaal. De problematiek is zo groot. Ik heb me heel afzijdig gehouden bij de hele discussie maar dit zijn zulke confronterende beelden dat het echt m'n hart breekt. En dan niet eens alleen om die zielige mensen maar om de grootsheid van het probleem. Het is zo onmenselijk groot.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 19 Okt 2015 20:52

Re: Waarom kan jij wel janken?

De sfeer op het werk momenteel.
Een aantal collega's doet niet wat ze moeten doen waardoor er 2 andere collega's en ik het nog een beetje proberen in orde te krijgen, maar eigenlijk lukt het ons niet. 1 van de collega's is eigenlijk stik ziek, maar staat toch te werken omdat we de diensten anders niet opgelost krijgen en alle 3 zijn we aan het eind van ons latijn.
En het vervelende is dat de baas het niet ziet of zijn kop in het zand steekt.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 19 Okt 2015 22:19

Re: Waarom kan jij wel janken?

SoGood schreef:Aan de pijn in mijn rug/bil en heup. Sterker nog; dat heb ik al gedaan. :D maar goed; is voor het goede doel.

Dierenleed kan ik ook slecht tegen, waarom doen mensen dat? Echt... Vreselijk.


Precies dit!
De pijn in mijn bekken is niet leuk meer :cry: , maar het is inderdaad voor het goede doel
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem134

Bericht 20 Okt 2015 08:16

Re: Waarom kan jij wel janken?

Om de verzekeringsmaatschappij waarbij onze auto verzekerd is, worden van de 1 naar de ander gestuurd. Medewerker 1 zegt word wel vergoed, 2 zegt van niet, 3 zegt tuurlijk wel geen probleem, kregen we gister einde middag een bericht van medewerker 4 of we toch maar even 650 euro zelf neerleggen.

En eigenlijk is het niet het geld waarom ik moet janken maar alles erom heen, reden van ongeluk, onderzoeken, lange wachttijd bij ziekenhuis waardoor we in onzekerheid blijven. Nee, oktober is niet mijn/onze maand dit jaar.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Okt 2015 09:08

Re: Waarom kan jij wel janken?

Wat is er gebeurd dan MissD?


Ik kan wel janken om de pijn in mijn lichaam die steeds erger lijkt te worden. Ik kon vannacht gewoon niet liggen van de pijn in mijn heupen. Hield elke houding max 10 minuten vol.. Wilde er zelfs uit gaan, maar ben toen uiteindelijk toch in slaap gevallen.

En ik mis mn moedertje, donderdag is het een jaar geleden. Pas een jaar, en al een jaar. Het jaar 'vol eerste keren zonder' is straks voorbij...
<<

Anoniem193

Bericht 20 Okt 2015 09:23

Re: Waarom kan jij wel janken?

Knuffel voor jullie allemaal!

Ik kan wel janken omdat mijn motorsportjaar bijna voorbij is. Zondag nog 1x met ons allen trainen, maar dan winterstop tot maart. Natuurlijk kan ik zelf wel rijden, maar dat is niet zoals het op een trainingsdag gaat. We zijn allemaal vrienden, het voelt als familie en die moet ik ruim 5 maanden missen.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 20 Okt 2015 09:57

Re: Waarom kan jij wel janken?

Knuffel voor iedereen die er een gebruiken kan!

Ik kan wel janken omdat het er helaas op lijkt dat Jasons nieren weer lekken. Dus we mogen zometeen weer naar de eerste hulp voor onderzoek.
27-12-2011
03-06-2013
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marin