Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


weekendje weg tips !

<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 19 Okt 2015 17:16

weekendje weg tips !

Graag zou ik het weekend van 31-10/01-11 een nachtje buiten de deur slapen in Nederland.
Niet meer dan 2 uur rijden vanaf Groningen.
Alleen waar ?! er is zoveel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Eisen ?! ja
-Het liefst iets waarbij bijv een zwembad zit of andere binnen activiteiten (wegens eventueel slecht weer).
-In een bosrijke/natuurlijke omgeving altijd mooi meegenomen.
-Geen type door de stad ''slenteren' terrasje/winkelen/bioscoopje dus bijv midden in Amsterdam zitten

Deel je ervaringen/tips :)
<<

Anoniem167

Bericht 19 Okt 2015 17:20

Re: weekendje weg tips !

Omgeving Emmen is leuk, omgeving Amersfoort is leuk, omgeving Hilversum is leuk.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 19 Okt 2015 17:39

Re: weekendje weg tips !

Omgeving Schoorl/Bergen? Alhoewel ik niet weet of je dat redt met die 2 uur reistijd
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 19 Okt 2015 18:05

Re: weekendje weg tips !

Wij willen dat weekend naar Noordwijk, ik ben nu aan het zoeken naar een hotel daar.
Veel natuur en natuurlijk het strand om lekker te wandelen, en veel hotels hebben een zwembad en saunafaciliteiten.

Volgens mij red je dat ongeveer wel in 2 uur vanuit Groningen toch?
10.04.17
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 19 Okt 2015 18:40

Re: weekendje weg tips !

Hotel Figi in Zeist, Utrechtse Heuvelrug. In de natuur, maar ook met bioscoop en theater. http://www.figi.nl/katern/945?Arrangementen&
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 19 Okt 2015 20:01

Re: weekendje weg tips !

Princess Hotel Victoria in Hoenderloo. Bij dit hotel traint het Nederlands elftal. Onbijt is goed. Binnen zit een klein zwembad en bowlingbaan. Je slaapt daar midden in de natuur want het ligt in de Veluwe. Wij hebben vanuit daar trapjes gemaakt naar de Hoge Veluwe, Veluwezoom en Doesburg (oud klen Hanzestad bekend van de monsterd).

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers