Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


scheiden en een kind hebben

<<

Anoniem244

Bericht 14 Nov 2015 10:17

Re: scheiden en een kind hebben

Knuffel voor jou!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 14 Nov 2015 18:17

Re: scheiden en een kind hebben

Dat lijkt me zeker wel even slikken Venzje. Sterkte met alles.
2012 & 2016
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 14 Nov 2015 23:46

Re: scheiden en een kind hebben

Dat is zeker raar! Stukje nog meer definitiviteit
Maar wel fijn dat t zo snel en vlot verloopt!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 17 Dec 2015 13:35

Re: scheiden en een kind hebben

Zal hier weer eens een update plaatsen.

We hebben uiteindelijk gebruik van een mediator gemaakt, zodat deze ons beiden kon vertegenwoordigen. Afgelopen vrijdag, een dag voor onze derde huwelijksdag, hebben we het ouderschapsplan en convenant ondertekend, hebben we de benodigde uittrekstels ingeleverd en is de boel verstuurd naar de rechtbank. De verwachting is dat halverwege januari de scheiding officieel zal zijn. Gelukkig zijn we er op goede voet uitgekomen. Tussen ex en mij gaat het gemoedelijk en rustig.
We zijn inmiddels al een aantal weken gescheiden van bed en tafel. Ex betrekt een appartement tot duidelijk is of en wanneer ik een andere woning zal krijgen.
Inmiddels ben ik bezig met de aanvraag voor een urgente. Gelukkig krijg ik hier hulp bij, want mijn toekomst hangt af van de beslissing van de urgentie commissie. Ik zal hier eind januari uitsluitsel over krijgen.
Mikey doet het super goed. Hij gaat om het weekend naar zijn papa, en verder is hij bij mij. Wanneer het kan komt mijn ex even langs voor een bakkie, of blijft hij eten. Ook gaan we allebei nog regelmatig naar verjaardagen van vrienden. Dan wel niet samen, maar op deze manier werkt het prima.
Ben best trots op onszelf. En vooral blij voor Mikey dat we het op deze manier hebben kunnen doen allemaal.
A.K.A Slaatje

]
<<

Anoniem148

Bericht 17 Dec 2015 15:16

Re: scheiden en een kind hebben

Klinkt heel fijn hoe goed het nu gaat.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 17 Dec 2015 16:13

Re: scheiden en een kind hebben

Wat fijn dat jullie op deze manier met elkaar om kunnen gaan Venzje. Knap vind ik dat, ik ken vooral de gezinnen waarbij dat niet zo ging en dit is zoveel beter en fijner voor jullie zoon, nu en in de toekomst! Hopelijk krijg je de urgentie, zodat je op een nieuwe plek een nieuwe start kan maken. Als het niet lukt, heb je dan al andere opties voor ogen of niet?
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 06 Jan 2016 19:58

Re: scheiden en een kind hebben

Wij hebben vandaag de beschikking per mail ontvangen. Nu is het zaak de berusting te ondertekenen en deze naar de gemeente te sturen. Voor de rechtbank officieel gescheiden nu dus. Is snel gegaan allemaal. Op 16 oktober vertelde ex dat hij wilde scheiden, op 6 januari al de beschikking.
A.K.A Slaatje

]
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 06 Jan 2016 19:59

Re: scheiden en een kind hebben

Jeetje, dat is zeker snel gegaan. Hoe gaat het nu met jou en je zoon?
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 06 Jan 2016 20:06

Re: scheiden en een kind hebben

Over het algemeen wel goed. Er zijn wat strubbellingen (geweest) tussen mij en ex. Maar dat is ook wel begrijpelijk gezien de situatie denk ik. Buiten ziekte van zoon en mij, gaat het eigenlijk best goed. Ons leventje kabbelt voort. Er veranderd niet zo heel veel nog.
Er loopt momenteel een urgentieaanvraag. Ik mag hiervoor maandag voor de urgentiecommissie verschijnen. Verder heb ik me ingeloot op twee woningen die per september opgeleverd gaan worden. Vooralsnog zie ik nog wel wat licht aan de horizon. Mocht hier niets uitkomen of de urgentie niet toegewezen worden, zal er tussen mij en ex een oplossing gezocht gaan worden. Hij zal ons zeker niet op straat gaan zetten.
Al met al een spannend begin van het nieuwe jaar voor ons. Waar een hoop van afhangt. Wb de scheiding merk ik dagelijks dat dit de beste oplossing is. Het is er gewoon echt niet meer. Tijd voor een nieuwe start en een nieuwe toekomst. Hopelijk nog steeds in de beste omgang met elkaar.
A.K.A Slaatje

]
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 06 Jan 2016 20:16

Re: scheiden en een kind hebben

Dat klinkt positief! Behalve het ziek zijn dan, beterschap! Hopelijk kom je in aanmerking voor die urgentie.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43701

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Jan 2016 20:17

Re: scheiden en een kind hebben

Fijn dat het over t al algemeen wel goed gaat venzje en dat alle administratie rond is. Hopelijk vind je snel een plekje voor jou en M. Blijft je ex hem wel zien?
Let's discover the world together.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 06 Jan 2016 20:21

Re: scheiden en een kind hebben

Wat heftig Venzje, had helemaal niet meegekregen dat dit speelde,
Fijn dat jullie het op kunnen lossen zonder ruzie en dat het naar omstandigheden goed gaat met jullie. :hug:
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 07 Jan 2016 10:03

Re: scheiden en een kind hebben

Gelukkig idd op deze manier Banana. Ik had het liever niet anders gezien.
Marin, zeker. Om het weekend gaat hij naar zijn vader. Zodra de medewerker van mijn ex een rijbewijs heeft, kan ex wat meer vrije tijd inplannen en dan zal hij ook een nacht doordeweek daarheen gaan. Verder mogen ze elkaar zien wanneer ze willen. Ik vind hun band net zo belangrijk als die van mij. Gelukkig zijn ze gek op elkaar en hebben ze het altijd erg fijn samen.
A.K.A Slaatje

]
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 07 Jan 2016 10:12

Re: scheiden en een kind hebben

Wat fijn dat het allemaal rustig kan verlopen Venzje, dat scheelt al zoveel. Ik hoop dat je in aanmerking komt voor urgentie, dat zou heel fijn zijn. Goed dat je zo positief bent, jij komt er wel!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 25 Jan 2016 10:23

Re: scheiden en een kind hebben

Zo dames, weer even een update. Er is een hoop gebeurt nadat ik voor de urgentie beoordelings commissie ben verschenen. Je doet je verhaal eigenlijk aan een maatschappelijk werkster van de afdeling wonen. Zij hoort je verhaal aan en probeert zich vervolgens hard voor je te maken bij de commissie. De commissie heeft echter de hand in de beslissingen.
Maar ze heeft haar best gedaan en het is haar gelukt, ik heb de urgentie gekregen! En het word nog mooier. Ik had me die week ingeschreven op een woning. In het flat gebouw achter die van mijn moeder. Met een mooie ruime woonkamer, een apart toilet en twee goede slaapkamers. Ik zag mezelf steeds verder omlaag duikelen op de positielijst. Tot ik hoorde dat ik urgentie had. Toen stond ik opeens op positie 1. De volgende dag om 8 uur sloot de inschrijving en ik ben niet meer van mijn plek gestoten. Afgelopen vrijdag heb ik de woning bezichtigd. En bij thuiskomst de woning geaccepteerd. Ik hoop deze week het huurcontract te mogen ondertekenen en dan krijg ik 1 feb de sleutel.
Ben redelijk overdonderd vanwege de snelheid, maar zo vreselijk blij.
Tussen ex en mij gaat het weer goed gelukkig. We hebben een zaaltje gehuurd (net als voorgaande jaren) om de 3e verjaardag van Mikey samen te kunnen vieren. We helpen elkaar waar het kan. En dat geeft wel een heel goed en fijn gevoel.
A.K.A Slaatje

]
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 25 Jan 2016 10:27

Re: scheiden en een kind hebben

Wat ontzettend fijn Venzje, ik hoop dat je samen met Mikey gelukkig mag worden in jullie nieuwe huisje.
2012 & 2016
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 25 Jan 2016 10:31

Re: scheiden en een kind hebben

Wat fijn Venzje!
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 25 Jan 2016 10:31

Re: scheiden en een kind hebben

Dank je wel lieve Snoes en Isabel.

Snoes, wat zie ik nou. Je bent zwanger! Gefeliciteerd
A.K.A Slaatje

]
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 25 Jan 2016 10:34

Re: scheiden en een kind hebben

Ja, klopt! Dankjewel :D
2012 & 2016
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Jan 2016 11:15

Re: scheiden en een kind hebben

Super fijn Venzje!
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 25 Jan 2016 11:40

Re: scheiden en een kind hebben

Wat fijn Venzje!
1 april 2014
31 juli 2017
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 25 Jan 2016 11:49

Re: scheiden en een kind hebben

Wat fijn Venzje! Super ook dat je zo snel een woning hebt gekregen.
<<

Anoniem244

Bericht 25 Jan 2016 18:24

Re: scheiden en een kind hebben

Venzje, wat fijn.
Gefeliciteerd met je nieuwe woning
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 25 Jan 2016 19:51

Re: scheiden en een kind hebben

Venzje, dat is snel gegaan ineens, gefeliciteerd met je nieuwe woning!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem331

Bericht 25 Jan 2016 19:53

Re: scheiden en een kind hebben

Vind het echt fijn voor je dat het toch zo snel is gegaan. Zo kun je toch 'beter' opnieuw beginnen. Hoop dat het lukt, dat je het je plekje kunt maken en gelukkig wordt!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers