Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderfeestje

<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 18 Okt 2015 21:31

Re: Kinderfeestje

Nee dan is de bus niet zo handig, haha. Ik denk erover om met het feestje van mijn dochter de bus te pakken (die is hier gratis voor kinderen). Bus is meestal wel een succes bij kinderen en dan hebben we de eerste activiteit al gehad;-)
Maar als het maar 5 minuten met de auto is dan zou ik de ouders de kinderen gewoon laten brengen en halen.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 18 Okt 2015 21:35

Re: Kinderfeestje

Bij de kinderfeestjes waar R de laatste tijd heen gegaan is hebben ze het ook slim geregeld. Iedereen moest zijn eigen kind gewoon zelf halen/brengen naar de locatie. En aangezien wij ook maar 1 auto hebben zou dat voor ons ideaal zijn om dat zo te doen.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem127

Bericht 18 Okt 2015 22:44

Re: Kinderfeestje

Ik laat de kinderen zelf brengen en ophalen, lekker makkelijk! Heb ik met andere feestjes ook al zo gehad. Soms ook alleen brengen en dan worden de kinderen terug gebracht.

Leuke ideeën hier, denk inderdaad dat de bus voor een groepje kleuters al heel leuk is!

Mijn ex wilde geen feestje thuis, dus wij gaan naar een indoorspeeltuin. Vond ik eerst een beetje jammer omdat ik al een feestje in mijn hoofd had, maar nu zie ik ook wel het voordeel van geen rommel in huis. De laatste keer dat ik een grote groep kleuters in huis had, zat de huzarensalade bijna twee meter hoog op de muur :palm: :razz: .

Wij nemen haar zussen niet mee, want die passen er niet bij in de auto's. Ze mag zes kindjes uitnodigen.

Trouwens nog een vraagje: mijn dochter heeft twee vriendinnetjes waarbij ze ook op het feestje is geweest. Nu hebben ze de afgelopen tijd een paar keer ruzie / onenigheid gehad en mijn dochter wil ze niet meer uitnodigen. Mijn dochter zegt dat ze zomaar tegen haar hebben gezegd dat ze stom is. Ze houdt nu al twee weken vol dat ze niet op haar feestje mogen komen, met deze vriendinnetjes heeft ze de afgelopen twee jaar wel heel veel gespeeld. Ik ken de moeders ook best goed. Misschien een beetje een non-probleem: kleuterruzies, maar ik weet even niet wat het slimste is om nu te doen? Inderdaad gewoon niet uitnodigen of verder doorvragen of zeggen dat ze er gewoon bij horen of...?
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 19 Okt 2015 08:40

Re: Kinderfeestje

Annie, een familielid of 1 moeder vragen om te rijden?

Ik denk dat een verjaardagsfeestje van een 5jarige niet zo uitgebreid hoeft als naar een binnenspeeltuin. Thuis wat kleine activiteiten en ze hebben t net zo leuk.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 19 Okt 2015 08:40

Re: Kinderfeestje

Annie, een familielid of 1 moeder vragen om te rijden?

Ik denk dat een verjaardagsfeestje van een 5jarige niet zo uitgebreid hoeft als naar een binnenspeeltuin. Thuis wat kleine activiteiten en ze hebben t net zo leuk.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Okt 2015 09:06

Re: Kinderfeestje

Wat vroeger bij ons een grote hit was was een waterijsje aan een touwtje, aan 't andere eind een blokje en dan het ijsje binnen halen door 't touwtje om 't blokje te draaien.
<<

Anoniem272

Bericht 19 Okt 2015 17:49

Re: Kinderfeestje

Leuk dat je het thuis viert, dat vinden de kinderen vaak al spannend zat! Toen T. vijf werd hebben we thuis cakejes versierd en zijn we naar een speeltuin in de buurt gegaan. Daarna hebben ze binnen gespeeld, we hadden aan de ene kant van de huiskamer een speelkleed met een grote berg lego en aan de andere kant van de huiskamer de houten treinbaan. Dat 'vrij spelen' vonden ze eigenlijk nog het leukste!

Met een groep meisjes is het wel anders denk ik.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 19 Okt 2015 20:05

Re: Kinderfeestje

Hor kiezen jullie kindjes?
D heeft te veel meiden in de klas om allemaal uit te nodigen.
Er is nu al 3x met een feestje het zelfde groepje meiden uitgenodigd, maar voor d wil ik dat niet want met de helft speelt ze niet echt.
Ik heb nu 5/6 kindjes bedacht waar ze veel mee speelt en waar ze het over heeft maar d wil perse dat E. Komt, maar ze heeft het nooit over haar en speelt na mijn weten nooit met haar.
Ik vind het zo moeilijk, dit word haar eerste feestje. Mijn leuke meiden idee gaat niet door want ze wil ook perse 3 jongetjes, en dat mag ook daar speelt ze zo vaak mee.
november 2010-januari 2013-november 2014
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers