Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


fietssleutel kwijt

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 17 Okt 2015 07:58

fietssleutel kwijt

Dom, dom, dom... Ik ben de sleutels van het extreem slot op mijn fiets kwijtgeraakt. En het ergste is dat beide exemplaren aan elkaar zaten. Dat slot krijg ik dus niet meer open. Helaas staat hij op het station vast aan een rek en ik heb hem toch echt wel nodig. Heeft iemand de gouden tip om dit op te lossen? Zou ik het een fietsenmaker kunnen vragen die dan op locatie langs komt? En wat zou dat dan kosten?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 17 Okt 2015 09:53

Re: fietssleutel kwijt

Ik heb zoiets gehad met mijn Vespa, sleutel afgebroken in het kettingslot....voor een winkelcentrum. Ik heb met mn stiefvader geprobeerd een betonschaar of slijptol op accu te huren bij de bouwmarkt, nu verhuren ze dat hier niet meer ivm misbruik, maar bij jou misschien wel? Mijn stiefvader heeft uiteindelijk mijn hele band moeten demonteren en toen ben ik naar een bouwplaats vlakbij gewandeld en heb heel lief gevraagd of ze het slot wilden doorslijpen....

Misschien iemand in je omgeving die zoiets als een betonschaar of slijptol heeft?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 17 Okt 2015 09:54

Re: fietssleutel kwijt

Oh ja, en informeer de politie even als je dat gaat doen, voor je het weet wordt je opgepakt :lol:
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 17 Okt 2015 10:19

Re: fietssleutel kwijt

Bedankt voor je reactie Leaf, gelukkig heb ik de sleutels weer gevonden! Gelijk maar even de reserve sleutel er af halen.
<<

Marieke88

Noob

Berichten: 15

Geregistreerd: 14 Okt 2015 18:37

Bericht 17 Okt 2015 10:48

Re: fietssleutel kwijt

Nou gelukkig maar. Ik wilde ook net schrijven dat je het beste ook even de politie kunt raadplegen :)
<<

Anoniem154

Bericht 17 Okt 2015 11:33

Re: fietssleutel kwijt

Laatst heeft mijn man een betonschaar geleend bij de bouwmarkt.


O, lees dat het al opgelost is :)
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 17 Okt 2015 12:40

Re: fietssleutel kwijt

Prosecco schreef:Bedankt voor je reactie Leaf, gelukkig heb ik de sleutels weer gevonden! Gelijk maar even de reserve sleutel er af halen.

Ah gelukkig!! Bedenk me net dat ik dus ook mn reservesleutel aan mn fietssleutel heb zitten :palm:
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers