Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeautje bij 'gemiste' verjaardag

<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 16 Okt 2015 21:48

Cadeautje bij 'gemiste' verjaardag

Een paar weken geleden was een van de kinderen van een vriendin jarig. Normaal ga ik naa die verjaardag toe, maar nu had ik een goede reden waarom ik écht niet kon. Nu ga ik binnenkort bij deze vrienden langs en zie ik het pas jarige kind dus ook weer. Zouden jullie nu alsnog een cadeau geven?
Ik zit een beetje in dubio. Op zich vind ik het leuk om nog iets te geven, maar als ik dat nu doe 'verwachten' de kinderen dus altijd een cadeau (het zijn al wat oudere kinderen en ze onthouden álles), ook als er een reden is waarom ik er niet ben. Wat zouden jullie doen?
<<

Anoniem273

Bericht 16 Okt 2015 21:53

Re: Cadeautje bij 'gemiste' verjaardag

Ligt er een beetje aan hoe close ik ben met diegene, maar bijvoorbeeld bij nichtjes en neefjes geven wij altijd alsnog een cadeautje wanneer we ze zien na een gemiste verjaardag. Kinderen van vrienden ben ik mee gestopt, zijn er gewoon erg veel. Ik ga ook niet meer naar de kindverjaardagen daarvan.
<<

Anoniem205

Bericht 17 Okt 2015 11:16

Re: Cadeautje bij 'gemiste' verjaardag

Je kunt er toch bij zeggen "ik kon niet op je verjaardag komen, maar je had nog een cadeautje van me tegoed"
Dan weten ze ook dat het voor hun verjaardag was.
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 18:12

Bericht 17 Okt 2015 12:26

Re: Cadeautje bij 'gemiste' verjaardag

Ik zou een kleinigheidje mee nemen en benoemen dat het nog voor zijn/haar verjaardag is.
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 18 Okt 2015 09:45

Re: Cadeautje bij 'gemiste' verjaardag

Inderdaad, gewoon zeggen dat het nog voor zijn/haar verjaardag was. Gewoon een kleinigheidje, voor het idee.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers