Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


KOT definitieve berekening

<<

Anoniem154

Bericht 16 Okt 2015 20:23

KOT definitieve berekening

Die krijg je doorgaans toch rond juli/augustus?

Ik verwacht wel wat terug over 2014, maar nog niets gehoord. Jullie?
<<

Anoniem127

Bericht 16 Okt 2015 20:25

Re: KOT definitieve berekening

Yup, ik moest terug betalen, nog bijna 300 euro volgens mij. Dat was inderdaad al een tijd geleden, Juli of zo denk ik.
<<

Anoniem154

Bericht 16 Okt 2015 20:28

Re: KOT definitieve berekening

Hmz.
Even ingelogd, maar zie nog niets.
Vorig jaar had ik de beschikking op 24 juli staan.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 16 Okt 2015 22:41

Re: KOT definitieve berekening

Ik dacht dat ik die vaker kreeg nav m'n eigen belastingaangifte, dus of dan snel genoeg, of met de teruggave
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Okt 2015 13:14

Re: KOT definitieve berekening

zodra we de aangifte hebben gedaan over het jaar, en ik het aantal uren weet dat ze naar de gastouder is geweest, bereken ik het altijd zelf opnieuw. We krijgen zo goed als altijd terug (salaris hoog ingeschat en uren laag), en dan hoeven we in ieder geval niet te wachten tot de belastingdienst het eens regelt.
<<

Anoniem127

Bericht 18 Okt 2015 19:52

Re: KOT definitieve berekening

Lejow: en hoe doe je dat dan? Kan dat meegenomen worden in een aangifte oid?
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Okt 2015 16:09

Re: KOT definitieve berekening

Wij hebben de definitieve berekening ook nog niet binnen. Onze salarissen van 2014 zijn in mei al vastgesteld en in onze beschikking van juli staat dat de toeslag nog niet definitief berekend is. Ze nemen de tijd zeg!
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Isa

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 269

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:42

Bericht 28 Okt 2015 18:25

Re: KOT definitieve berekening

Wij hebben dit jaar in mei eindelijk de definitieve berekening van het jaar 2012 gekregen... Bij ons duurt het wat langer ivm een eigen zaak maar onze inkomsten waren allang bekend ze konden ons niet zeggen waarom ze er zo lang over moesten doen we kregen gelukkig wel geld terug.
Afbeelding
Afbeelding[/url]
<<

Anoniem154

Bericht 04 Nov 2015 14:07

Re: KOT definitieve berekening

kreef je geen rente isa, volgens mij heb je daar dan wel recht op.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron