Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:28

Bericht 15 Okt 2015 22:25

Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner
-je kind(eren)
-je ouders
-je schoonouders
-je eigen broers en zussen
-je zwagers en schoonzusje
-je neefjes/nichtjes
-je beste vriend(in)
-'gewone' vrienden
... (voel je vrij om aan te vullen)

Dit vraag ik mij af omdat ik zaterdag 2 verjaardagen heb en ik voor beide een rituals bon wil halen maar niet weet voor welk bedrag ik zal/moet doen.
De ene is mijn schoonzusje maar daar heb ik niet zo super veel mee dus wil niet teveel geven maar ook niet zuinig lijken.
En de andere is mijn beste vriendin die het op dit moment niet zo breed heeft dus ik vind dat ze het wel verdiend om wat lekkers voor zichzelf uit te zoeken! Maar aan de andere kant wil ik ook niet een te groot bedrag doen omdat ze door te luxe blijven leven nu niet breed heeft en ik haar meerdere malen erop gewezen heb dus ja een beetje dubbel.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 15 Okt 2015 22:35

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner : ligt eraan, denk rond de 50 euro.
-je kind(eren) : heb ik niet, geen idee wat normaal is
-je ouders : meestal samen met mn zusje iets, geen standaard bedrag.
-je schoonouders : heb ik niet (echt)
-je eigen broers en zussen : verschilt. Een paar jaar geleden kreeg ze een kado van 350 euro, dit jaar kon ik niet meer missen dan 15 euro.
-je zwagers en schoonzusje : geen idee
-je neefjes/nichtjes : nichtjes krijgen altijd van mijn zusje en mij samen 50 euro ongeveer.
-je beste vriend(in) : als ik het zou hebben, rond de 30 euro.
-'gewone' vrienden : tientje.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Maura

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 224

Geregistreerd: 06 Mrt 2015 00:02

Bericht 15 Okt 2015 22:48

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner :Hij is nog niet jarig geweest. Ik verwacht dat ik hem iets van zijn favoriete voetbalclub geef en dan een trainingsbroek, dus geloof een 40 euro.
-je ouders: Moeder heeft onlangs twee cadeaubonnen gehad van 10 euro, dus dat zal mijn vader ook te wachten staan.
-je stiefouders: Allebei een kleinigheidje. Rond de 10 euro.
-je schoonouders: NIETS!
-je eigen broers en zussen: Mijn broertje kreeg volgens mij vorig jaar iets van ongeveer een tientje.
-je zwagers en schoonzusje: Mijn schoonzusje kreeg afgelopen jaar een Fasioncheque van ons van €20,00. Alleen maar omdat mijn vriend €15,00 net te weinig vond.
-je neefjes/nichtjes: Wij vieren onze verjaardagen niet meer samen sinds we 18 jaar zijn, dus geen cadeautjes.
-je beste vriend(in): Dat varieert. Het ligt er vooral aan wat zij wil hebben en hoe leuk ik het vind om te geven.
-'gewone' vrienden: Dan is het cadeautje altijd een grapje. Laatste wat ik kocht was een boekje over hoe slecht Nederlanders Engels kunnen spreken. Compleet nutteloos, maar wel leuk om te geven. Wat kost het? Vijf euro?
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 15 Okt 2015 23:20

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

Josephine schreef:Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner 50-100 ongeveer, ik kijk daarbij niet zo precies naar het bedrag, als het maar een mooi cadeau is
-je kind(eren) nvt
-je ouders 15-25
-je schoonouders 15-25
-je eigen broers en zussen 15-25
-je zwagers en schoonzusje 15-25
-je neefjes/nichtjes nvt
-je beste vriend(in) 15-25
-'gewone' vrienden 15
... (voel je vrij om aan te vullen)


Allemaal een beetje hetzelfde dus, al zijn dat gemiddelden. Maar wij kijken nooit zo naar het exacte bedrag, maar naar wat iemand graag zou willen hebben. Dus de ene keer is het wat meer, en de andere keer wat minder. Ook hangt het er van af of we met iemand samen doen en wat die persoon uit wil geven.
<<

Anoniem321

Bericht 16 Okt 2015 11:55

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner Ligt er aan wat de wensen zijn. Ik heb er wel tot € 100,00 voor over, al geef ik dat lang niet bij iedere verjaardag uit.
-je kind(eren) Dat weet ik nog niet, maar ik denk rond de € 40/50 euro
-je ouders € 25 a € 30 euro
-je schoonouders Alleen mijn schoonmoeder is er nog en ik 'mag' niet op haar verjaardag komen, dus niks
-je eigen broers en zussen Rond de €30,00
-je zwagers en schoonzusje Ook rond de € 30,00
-je neefjes/nichtjes Ga ik nooit bij op verjaardag
-je beste vriend(in) Rond de € 20,00
-'gewone' vrienden € 10 a € 15 euro
... (voel je vrij om aan te vullen)
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 16 Okt 2015 12:55

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

Hoeveel geef/besteed jij aan...
-je partner: €70
-je kind(eren): ligt aan wat we leuk vinden om te geven. Ik denk dat voor nu €150 wel maximaal is. Voor haar eerste verjaardag hebben we €50 uitgegeven aan cadeaus.
-je ouders: €30
-je schoonouders: €30
-je eigen broers en zussen: we doen niet meer aan cadeaus/geld geven.
-je zwagers en schoonzusje: €20 maar dit willen we ook afschaffen.
-je neefjes/nichtjes: €15 - €20
-je beste vriend(in): €30 maximaal
-'gewone' vrienden: €10
... (voel je vrij om aan te vullen).[/quote]

Bij ons zijn alle bedragen in de familie afgesproken dus dat is simpel. Ik hoef dus nooit na te denken over hoeveel ik wil uitgeven aan een familielid. En de een komt niet met een veel duurder cadeau aanzetten dan de ander dus dat is ook makkelijk. In onze vriendengroep hebben we ook afgesproken om €10 te geven. Ik heb daarnaast nog wat "losse" goede vriendinnen en daarvoor geef ik maximaal €30 uit, afhankelijk van wat ik leuk vind om te geven.
<<

Anoniem313

Bericht 16 Okt 2015 12:56

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

[quote="Josephine]
De ene is mijn schoonzusje maar daar heb ik niet zo super veel mee dus wil niet teveel geven maar ook niet zuinig lijken.
En de andere is mijn beste vriendin die het op dit moment niet zo breed heeft dus ik vind dat ze het wel verdiend om wat lekkers voor zichzelf uit te zoeken! Maar aan de andere kant wil ik ook niet een te groot bedrag doen omdat ze door te luxe blijven leven nu niet breed heeft en ik haar meerdere malen erop gewezen heb dus ja een beetje dubbel.[/quote]

Ik doe sowieso niet echt aan vaste bedragen. Wel richtlijnen natuurlijk, ik geef niet ineens €100 uit aan een vage kennis, maar meestal bedenk ik gewoon iets wat ik leuk vind passen bij diegene en dan haal ik dat. Wat ik in ieder geval niet doe is me zorgen maken of mensen mij al dan niet zuinig vinden, en boodschappen communiceren via mijn cadeau ('ik heb je er al vaker op gewezen dat je niet zo luxe moet leven'). Als jij dat wel wilt doen, maak je het jezelf misschien onnodig moeilijk door voor voor cadeaubon te gaan waar de waarde zo duidelijk van is.
<<

Anoniem281

Bericht 16 Okt 2015 14:25

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner: Ligt eraan wat hij wilt hebben/nodig heeft. Vorig jaar kreeg hij een duur horloge en een xBox spel, dit jaar 'alleen' een MP3speler van ongeveer 50 euro. Vorig jaar was ik minstens 3x zoveel kwijt.
-je kind(eren) Nog niet van toepassing.
-je ouders: M'n vader krijgt iets eenvoudigs, omdat hij weinig nodig heeft en tussendoor veel krijgt, vorig jaar kreeg-ie een 'eetpakketje' (Luxe oude kaas, speciale paardenworst, chocolade etc.) M'n moeder krijgt waar ze om vraagt. Afgelopen verjaardag was ik daar ongeveer 70 euro aan kwijt.
-je schoonouders: Volgens mij hebben we afgelopen verjaardagen rond de 40 euro uitgegeven, maar ligt er maar helemaal aan wat we kunnen bedenken.
-je eigen broers en zussen/je zwagers en schoonzusjes: We maken geen onderscheid. Iedereen krijgt in principe iets van rond de 25 euro, maar als er iets specifieks wordt gevraagd, gaan we er wel 's overheen.
-je neefjes/nichtjes: Ligt eraan wat ze vragen, maar meestal ook gemiddeld 20/25 euro.
-je beste vriend(in): Ehh ligt er ook weer aan wat ze vraagt, vorige verjaardag kreeg ze 2 boeken over Indonesië omdat ze daar voor 3.5 week naar toe zou gaan en volgende verjaardag wil ik haar meenemen naar de musical. Da's dan wel weer duurder, maar ja, daar is ze wel echt blij mee.
-'gewone' vrienden: 20/25 euro. Tenzij ik met een groepje mee doe en we één groter cadeau kopen, dan ga ik mee met de rest.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 16 Okt 2015 14:31

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner Ligt eraan wat hij hebben wil, afgelopen jaar heb ik een deel betaald van zijn motor(rijbewijs). Het jaar daarvoor was het een etentje.
-je kind(eren) N.v.t.
-je ouders Wisselend, meestal rond de € 50,- van ons samen.
-je schoonouders Wisselend, meestal rond de € 40,- van ons samen.
-je eigen broers en zussen Ik koop 1x in het jaar een cadeautje voor 1 van hun en dan ben ik er voor de rest van het jaar vanaf. A koopt voor B, B voor C en C voor A. Zodat we een grote gezamenlijk cadeau kunnen doen en dan niet elke keer geld naar elkaar moeten over maken. Dat is dan eenmalig €60,-
-je zwagers en schoonzusje De zwager en schoonzus van mijn kant doen mee met bovenstaand verhaal. De zus van mijn vriend is wisselend, meestal rond de € 50,- van ons samen.
-je neefjes/nichtjes Ik ben nog geen tante, dus in die zin geen cadeautjes. De kinderen van mijn oom en tante komen hier soms logeren en dan ga ik met ze winkelen en krijgen ze dan iets van me.
-je beste vriend(in) Hebben we cadeautjes afgeschaft, we gaan 1x in het jaar samen wat leuks doen.
-'gewone' vrienden € 20,- van ons samen.
Laatst gewijzigd door Burn op 16 Okt 2015 15:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem193

Bericht 16 Okt 2015 14:58

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner 10/200
-je kind(eren) 50/150
-je ouders 50/100
-je schoonouders 50
-je eigen broers en zussen 15/75
-je zwagers en schoonzusje 15/75
-je neefjes/nichtjes 10/15
-je beste vriend(in) 50/75
-'gewone' vrienden 25/50

Het wisselt wel heel erg, het zijn echt van / tot bedragen. Afhankelijk wat er op het verlanglijstje staat / ik iets passends kan vinden.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 16 Okt 2015 15:16

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner: varieert, ligt eraan wat hij wil hebben
Vaak tussen de €100 en €200 omdat het dan kaartjes voor het theater o.i.d. zijn.
-je kind(eren): budget is ongeveer €100 per kind. Dit jaar gingen we daar voor alle drie de kinderen ruim overheen overigens :)
-je ouders: rond de €25
-je schoonouders: rond de €25 tot €50
-je eigen broers en zussen: €15
-je zwagers en schoonzusje: €25
-je neefjes/nichtjes: voor de kant van mijn man €25, voor de kant van mijn familie €15.
-je beste vriend(in): €25
-'gewone' vrienden: €15.

Beetje gekke verdeling misschien maar mijn broertje en zusje geven of niets als ze op onze verjaardagen komen, of iets dat ze over hadden en heel soms iets nieuws of een cadeautje. Heeft niets met weinig geld hebben te maken maar ze zijn gewoon niet attent en het boeit ze niet. Vandaar dat wij aan hun minder geld besteden dan aan de broer en zus van mijn man + aanhang.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem167

Bericht 16 Okt 2015 15:24

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

Eigenlijk geen vaste bedragen, ik koop wat ik leuk vind of wat ze vragen. Als ik kijk naar dit jaar;

Vriend: 100-150 euro
Ouders: 40-50 euro
Zussen: 30-50 euro
Familie: (oom/tante/opa/oma/nichtjes) 15-25 euro

Andere mensen ligt eraan. Bv zondag verjaardag van dochter van vriend, dat was 15 euro, en onze buurman was jarig en kreeg een boekenbon van 20 euro en z'n dochter een bon van 25 euro.

We zijn vrijgevig wel denk ik, maar ik ben ook vaak creatief met korting of aanbiedingen..
<<

Anoniem159

Bericht 16 Okt 2015 16:14

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner geen vast bedrag, net wat hij vraagt of wat ik bedenk.
-je kind(eren) ook geen 'strikt' bedrag, al krijgen ze het verschil, als dat er is, wel op hun spaarrekening.
-je ouders 25 euro
-je schoonouders ook 25 euro, dat zijn namelijk mijn mans ouders.
-je eigen broers en zussen 15 euro
-je zwagers en schoonzusje 15 euro
-je neefjes/nichtjes 7,50
-je beste vriend(in) ik denk max. 20 euro? Al doe ik eigenlijk niet meer echt aan een 'beste vriendin'
-'gewone' vrienden 10-20 euro

Moet ik er wel bij zeggen dat wij beide een grote familie en vriendenkring hebben. En we krijgen ook vrijwel altijd hetzelfde terug als wat we geven, strakke regels hier. :smile:
<<

Anoniem173

Bericht 16 Okt 2015 17:07

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner 50 euro
-je kind(eren)
-je ouders 25 euro
-je schoonouders regelt mijn man meestal, doen meestal 15 euro per stel
-je eigen broers en zussen nvt
-je zwagers en schoonzusje alleen een hebbedingetje boeketje bloemen oud
-je neefjes/nichtjes 10 euro
-je beste vriend(in) 10-15
-'gewone' vrienden idem als beste
... (voel je vrij om aan te vullen)
<<

Anoniem304

Bericht 16 Okt 2015 18:39

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

Ik heb geen vaste bedragen. M`n vriend krijgt wat hij hebben wil. Ouders en schoonouders ook.
Broers, zussen, zwangers, schoonzussen en vrienden krijgen 15-20 euro.

Neefjes en nichtjes (de kinderen van m`n broers) krijgen wel voor een hoog bedrag meestal, maar aangezien twee van m'n neefjes totaal niet netjes en dankbaar zijn daalt dat voor hun ook alweer.

Ik ben doorgaans totaal niet moeilijk, maar als je niet fatsoenlijk gedag kunt zeggen en dankjewel, dan verdien je ook geen grote verjaardagscadeau's. Maar dat is een andere discussie haha.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Okt 2015 18:45

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner tussen de 0-200 ofzo
-je kind(eren) nvt
-je ouders 50
-je schoonouders 10
-je eigen broers en zussen ene broer 25 andere 15
-je zwagers en schoonzusje 15
-je neefjes/nichtjes 10
-je beste vriend(in) 15
-'gewone' vrienden 15
... (voel je vrij om aan te vullen)
Afbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 16 Okt 2015 19:12

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner niet echt een limiet
-je kind(eren) ook niet echt een limiet
-je ouders 30 - 50 euro
-je schoonouders 30 - 50 euro
-je eigen broers en zussen 30 euro
-je zwagers en schoonzusje 30 euro
-je neefjes/nichtjes 30 euro
- vrienden 30 euro
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 16 Okt 2015 21:03

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner? Dat verschilt. Ik koop iets dat hij graag wil hebben en dat kan iets van 20 euro zijn maar ook van 400.
-je kind(eren)? n.v.t.
-je ouders? Tussen de 50 en de 100 euro.
-je schoonouders? Tussen de 50 en de 100 euro.
-je eigen broers en zussen? 50 euro.
-je zwagers en schoonzusje? 20 euro.
-je neefjes/nichtjes? 20 euro.
-je beste vriend(in)? 50 euro.
-'gewone' vrienden? Tussen de 10 en de 20 euro.
<<

Koekoek

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 428

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:12

Bericht 17 Okt 2015 13:28

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

Josephine schreef:Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner Wat ze graag hebben wil
-je kind(eren) Max 100 euro
-je ouders 25 ongeveer
-je schoonouders 25 ongeveer
-je eigen broers en zussen 15
-je zwagers en schoonzusje 15
-je neefjes/nichtjes 15
-je beste vriend(in) 25
-'gewone' vrienden 15
.
Love me or leave me.. hey! Where is everybody going?
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 18 Okt 2015 14:10

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner Verschilt heel erg, niet echt een limiet of richtbedrag.
-je kind(eren) Dit jaar zo'n 80 Euro
-je ouders Meestal samen met broertje en schoonzusje. Bij gewone verjaardagen zo'n 20 Euro per stel, bij bijzondere gelegenheden zoals huwelijk, jubileum of 50e verjaardag zo'n 50-100 Euro.
-je schoonouders Bij gewone verjaardagen zo'n 20-25 Euro, bij bijzondere gelegenheden tot 100 Euro
-je eigen broers en zussen 20 Euro
-je zwagers en schoonzusje 20 Euro
-je neefjes/nichtjes Vieren we niet
-je beste vriend(in) 20-25 Euro
-'gewone' vrienden 15 Euro
... (voel je vrij om aan te vullen)

Ik vind het nog wel eens lastig hoeveel te geven bij jarige buurkindjes of kinderen van vrienden dus dat verschilt ook nogal. Bij buren waar we erg goed contact mee hebben krijgen de kindjes vaak iets rond de 10-12,50 Euro, andere buurkindjes vaak een kleinigheidje van maximaal 7,50. Kinderen van vrienden zo'n 20 Euro.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 18 Okt 2015 15:06

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner 50 tot 100 euro maar ligt er ook aan wat hij wil hebben of ik in gedachte heb
-je kind(eren) -
-je ouders Zo'n 25 euro meestal, soms meer als ik een leuk cadeau weet
-je schoonouders Zelfde als bovenstaand
-je eigen broers en zussen Ook 25 euro of meer als ik iets leuks weet. Ik probeer altijd een passend cadeau te verzinnen
-je zwagers en schoonzusje Zelfde als bovenstaand
-je neefjes/nichtjes 10 tot 15 euro, meer omdat het kinderen zijn en ik dure kindercadeau's onnodig vind.
-je beste vriend(in) 20 tot 30 euro
-'gewone' vrienden 10 - 15 euro
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem174

Bericht 20 Okt 2015 09:09

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 26 Jan 2016 12:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Autumn

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 19

Geregistreerd: 26 Aug 2014 01:30

Bericht 21 Okt 2015 01:11

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner : Geen grens
-je kind(eren) : heb ik niet
-je ouders : +/- 50 euro
-je schoonouders : Nu niet in beeld, en anders laat ik dat meestal van mijn partner afhangen.
-je eigen broers en zussen : +/- 30 euro
-je zwagers en schoonzusje : +/- 25 eurp
-je neefjes/nichtjes : nichtjes/neefjes als in kinderen van (schoon)zus/broer/zwager: +/- 25 euro
Neefjes/nichtjes als in kinderen van mijn ooms en tantes : Ga ik niet heen
-je beste vriend(in) : +/- 30 euro
-'gewone' vrienden : +/- 15 euro
<<

Anoniem181

Bericht 21 Okt 2015 14:40

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner Variabel
-je kind(eren) Idem
-je ouders 30 euro
-je schoonouders 30 euro
-je eigen broers en zussen 20 euro
-je zwagers en schoonzusje 20 euro
-je neefjes/nichtjes Kinderen van onze broers/zussen 20 euro, kinderen van ooms en tantes 10 euro
-je beste vriend(in) 25-30 euro
-goede vrienden 15 euro
-'gewone' vrienden 10 euro
<<

Anoniem185

Bericht 21 Okt 2015 20:54

Re: Verjaardagen.. Hoeveel geef/besteed jij aan...

-je partner
Wat hij wil hebben, is ieder jaar anders. Soms 20 euro, soms 100 euro.
-je kind(eren)
-
-je ouders
Ongeveer 30 euro.
-je schoonouders
Ongeveer 30 euro.
-je eigen broers en zussen
Ongeveer 30 euro.
-je zwagers en schoonzusje
-
-je neefjes/nichtjes
20 euro.
-je beste vriend(in)
20 euro.
-'gewone' vrienden
10 euro.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers