Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zijn jouw komende reisplannen?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Dec 2015 23:06

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Leuk Jack! Zit je beetje in de buurt van Bolgheri? Daar weet ik nog een heerlijk restaurantje. En in de zuidelijke kant van Toscane waren Montalcino en Pienza grote verrassingen voor mij. Pisa ben ik nooit geweest (trekt me niet ivm groot toerisme) en Florence ben ik eerlijk gezegd ook niet weg van. Maar de regio Arezzo, Siena, Montepulciano ken ik wel redelijk goed. Maar de andere kant, wat meer zuidwesten kende ik nog niet en is erg goed bevallen! Sowieso raad ik je aan om de App van de slow food presidium te downloaden, osterie d'Italia. Kost wel geld maar daar staan zoo veel leuke authentieke restaurantjes in. Hebben we heel vaak heerlijk door gegeten.
Let's discover the world together.
<<

Jack

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 30 Nov 2015 00:02

Bericht 01 Dec 2015 23:22

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Marin schreef:Leuk Jack! Zit je beetje in de buurt van Bolgheri? Daar weet ik nog een heerlijk restaurantje. En in de zuidelijke kant van Toscane waren Montalcino en Pienza grote verrassingen voor mij. Pisa ben ik nooit geweest (trekt me niet ivm groot toerisme) en Florence ben ik eerlijk gezegd ook niet weg van. Maar de regio Arezzo, Siena, Montepulciano ken ik wel redelijk goed. Maar de andere kant, wat meer zuidwesten kende ik nog niet en is erg goed bevallen! Sowieso raad ik je aan om de App van de slow food presidium te downloaden, osterie d'Italia. Kost wel geld maar daar staan zoo veel leuke authentieke restaurantjes in. Hebben we heel vaak heerlijk door gegeten.


Dankjewel, die app is een goed idee gezien ik heel erg van eten hou (wie niet) en ik daar stiekem ook een beetje voor naar Italië ga! We zitten in de eerste week in de buurt van Castagneto Carducci, wat vlakbij Bolgheri zie ik net dus dat komt op het lijstje. Ik ben zelf ook niet zo'n fan van Pisa, wel Florence maar dat komt omdat ik daar mijn vriend heb ontmoet en ik er heb gewoond. Ik snap wel dat men Florence misschien niets vind, zeker als het zo druk/warm is, geen goede combinatie vind ik zelf.

Ik zag dat jij een reis maakt naar Vietnam en Cambodia volgend jaar, gaaf zeg! Ik zou heel graag naar Vietnam willen, lijkt mij heel bijzonder. Ga je ook Ha Long Bay bezoeken? (Sorry als je dat al gezegd hebt, ik kan de vorige pagina niet aanklikken om het op te zoeken)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Dec 2015 00:17

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Firenze = :heart:
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Dec 2015 00:18

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Wie was jij eerst, Jack?
❤ 7 juni 2018
<<

Jack

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 30 Nov 2015 00:02

Bericht 02 Dec 2015 00:22

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Bliss schreef:Wie was jij eerst, Jack?


Een hele tijd terug (een jaar of 3 denk ik) een totaal niet actieve forummer, Thats Not My Name.
<<

anoniem213

Bericht 02 Dec 2015 00:40

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Ik herken die naam wel hoor.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Dec 2015 07:31

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Jaaa ik ook, leuk!

En ja ik ga ook naar Halong Bay.
Let's discover the world together.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 02 Dec 2015 07:39

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Net voor Kerst gaan wij nog lekker samen naar Londen voor 5 dagen.
In januari een weekend naar Groningen.

Daarna helemaal geen plannen en maar kijken wanneer we weer op vakantie gaan, als onze dochter er is.

Dus extra genieten van de voorlopig laatste reisjes samen.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 02 Dec 2015 12:26

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Ik ken je oude naam ook nog wel Jack. Woonde jij toen (en misschien nog wel steeds)in het buitenland?
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 02 Dec 2015 13:38

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Jack schreef:
Briggy schreef:
Jack schreef:Ik heb voor volgend jaar september een heel luxe reis geboekt naar Italië. De eerste week in Toscane en daarna een week in Florence. Nu al heel erg veel zin in :banaan:


Wauw, Florence is een droomstad! :love:


Het is mijn favoriete stad is in Italië. Zeker een bezoek waard, als je ooit in de buurt bent!


Kan niet wachten! :love: Zou er zeker wel een week of 2 willen verblijven met mijn vriend. Romantisch! En in de voetstappen van Hannibal Lecter treden haha ;)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Jack

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 30 Nov 2015 00:02

Bericht 02 Dec 2015 22:02

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Esperanza schreef:Ik ken je oude naam ook nog wel Jack. Woonde jij toen (en misschien nog wel steeds)in het buitenland?


Wat lief/leuk dat jullie mijn naam nog herkennen, dat had ik niet verwacht.
Klopt Esperanza, ik woon nog steeds in het buitenland. Goed geheugen!
<<

Jack

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 30 Nov 2015 00:02

Bericht 02 Dec 2015 22:05

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Briggy schreef:
Jack schreef:
Briggy schreef:
Wauw, Florence is een droomstad! :love:


Het is mijn favoriete stad is in Italië. Zeker een bezoek waard, als je ooit in de buurt bent!


Kan niet wachten! :love: Zou er zeker wel een week of 2 willen verblijven met mijn vriend. Romantisch! En in de voetstappen van Hannibal Lecter treden haha ;)


Ah ja ik zag dat je naar een Hannibal conventie bent geweest. Ik wist niet dat de serie zo populair was! Of zijn de fans van de films er ook bij?
<<

Anoniem149

Bericht 02 Dec 2015 22:06

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Jack schreef:
Bliss schreef:Wie was jij eerst, Jack?


Een hele tijd terug (een jaar of 3 denk ik) een totaal niet actieve forummer, Thats Not My Name.


Oh leuk dat jij er weer bent! Jij woont/woonde in het buitenland toch, of heb ik nu de verkeerde voor me?
<<

Jack

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 30 Nov 2015 00:02

Bericht 02 Dec 2015 22:10

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Elize schreef:
Jack schreef:
Een hele tijd terug (een jaar of 3 denk ik) een totaal niet actieve forummer, Thats Not My Name.


Oh leuk dat jij er weer bent! Jij woont/woonde in het buitenland toch, of heb ik nu de verkeerde voor me?


Dankjewel, lief! Klopt, ik woon nog steeds in het buitenland. Ruim 6 jaar alweer!
<<

Anoniem149

Bericht 02 Dec 2015 22:13

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Leuk, welkom terug! Volgens mij heb ik zelfs nog ergens een kaartje van je liggen van een kaartjes stuur topic van lang geleden :D
<<

Jack

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 30 Nov 2015 00:02

Bericht 02 Dec 2015 22:36

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Elize schreef:Leuk, welkom terug! Volgens mij heb ik zelfs nog ergens een kaartje van je liggen van een kaartjes stuur topic van lang geleden :D


Leuk dat je die hebt bewaard! Heb jij je naam veranderd sinds die tijd? Ik heb echt geen idee meer wie de meeste mensen zijn.
<<

Anoniem149

Bericht 03 Dec 2015 01:15

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Jack schreef:
Elize schreef:Leuk, welkom terug! Volgens mij heb ik zelfs nog ergens een kaartje van je liggen van een kaartjes stuur topic van lang geleden :D


Leuk dat je die hebt bewaard! Heb jij je naam veranderd sinds die tijd? Ik heb echt geen idee meer wie de meeste mensen zijn.

Ja ik heb volgens mij best veel namen gehad. Auxo en Jaya (dacht ik) zijn volgens mij de bekendsten.
<<

Jack

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 30 Nov 2015 00:02

Bericht 03 Dec 2015 09:47

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Elize schreef:
Jack schreef:
Leuk dat je die hebt bewaard! Heb jij je naam veranderd sinds die tijd? Ik heb echt geen idee meer wie de meeste mensen zijn.

Ja ik heb volgens mij best veel namen gehad. Auxo en Jaya (dacht ik) zijn volgens mij de bekendsten.


Ik herken Auxo! Leuk dat de oude bekenden er nog zijn!
<<

Anoniem170

Bericht 05 Dec 2015 16:50

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Volgend jaar wil ik graag naar thailand, myanmar, laos, vietnam,cambodja, indonesie en nieuw zeeland. Wil daar tussen de 6 en 9 maanden voor uittrekken :)
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 05 Dec 2015 20:12

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Jack schreef:Ah ja ik zag dat je naar een Hannibal conventie bent geweest. Ik wist niet dat de serie zo populair was! Of zijn de fans van de films er ook bij?


Ja klopt, het waren vooral fans van de serie omdat er alleen gasten uit de serie kwamen. Maar ik zelf ken de wereld van H.L. al een stuk langer en werd verliefd op Florence toen ik het in de film 'Hannibal' (2001) zag. :love:
AfbeeldingAfbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Dec 2015 20:33

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Roos' schreef:Volgend jaar wil ik graag naar thailand, myanmar, laos, vietnam,cambodja, indonesie en nieuw zeeland. Wil daar tussen de 6 en 9 maanden voor uittrekken :)


Tof! Als je tips over Myanmar wilt kan je ze me gerust stellen en over een maand ook voor Vietnam en Cambodja.
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 08 Dec 2015 07:34

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Wij gaan maandag een nachtje naar Duitsland, shoppen op de Kerstmarkt! =)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 08 Dec 2015 12:49

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Rizzoli schreef:Wij gaan maandag een nachtje naar Duitsland, shoppen op de Kerstmarkt! =)


Oh ik wil ook!

Sowieso wil ik ook op vakantie. Weet iemand anders een leuke tip voor een nachtje weg rond oud en nieuw?
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 16 Dec 2015 22:35

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Volgende week een paar dagen nijmegen, plus waarschijnlijk een dagje duitsland. Eind januari een weekje naar cuba.
<<

Anoniem282

Bericht 21 Dec 2015 01:29

Re: Wat zijn jouw komende reisplannen?

Met O&N nachtje weg binnen NL, waarschijnlijk de Efteling. Is al jaren geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest. :)

Vanavond net besloten dat het in het najaar India wordt. Dat duurt me waarschijnlijk te lang, dus eerder in 2016 zal het nog wel een stedentripje worden, vermoed ik.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers