Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke regenjas

<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 18:40

Bericht 15 Okt 2015 13:51

Leuke regenjas

Waar koop ik die?
Ik heb al wat webshops geprobeerd maar ik kan niks leuks vinden, of ze zijn heel duur.
Het liefst wil ik een rode met witte stippen of knalgeel, echt zo'n "regenjas" regenjas.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 16 Okt 2015 14:25

Re: Leuke regenjas

Ik zie op ebay wel enkele regenjassen met stippen.

http://www.ebay.com/sch/Womens-Clothing ... at&_sop=15
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 18:40

Bericht 16 Okt 2015 15:15

Re: Leuke regenjas

Ja, daar zitten leuke bij. Ik wil er alleen wel één uit de winkel.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Okt 2015 18:06

Re: Leuke regenjas

Ik vind de regenjassen van happy rainy days altijd leuk

http://happyrainydays.com/nl/homepage/
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 18:40

Bericht 17 Okt 2015 08:38

Re: Leuke regenjas

Ja, zoiets zoek ik inderdaad, heel leuk. Het nadeel bij deze jassen vind ik dat je ze i.p.v een gewone jas draagt en ik dus moet kiezen tussen een dikke gevoerde of een dunne jas en dan heb ik er eigenlijk 2 nodig, denk ik.
<<

Anoniem151

Bericht 17 Okt 2015 09:31

Re: Leuke regenjas

Ik heb een blauwe met witte stippen van de v&d, wel al jaren geleden. Maar misschien hebben ze wat ;)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Okt 2015 13:34

Re: Leuke regenjas

De allerbeste en mooiste regenjas is volgens mij de Stutterheim, die heeft ook een knalgele. Ze zijn erg mooi, maar ook wat aan de prijs. En je ziet ze (in ieder geval in de Randstad) heel veel op straat.
Bij Rains heb je ook wel kleurtjes maar geen patroontjes. Maar dat is ook een mooie jas en iets goedkoper.
#teammaple🍁
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 18 Okt 2015 09:47

Re: Leuke regenjas

Daar zit wel leuks tussen Prosecco! Ik zoek ook nog een leuk model regenjas :)

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers